رنگ مو جوو  از برندهای معتبر رنگ مو موجود در بازار است که می تواند تمامی انتظارات و توقعات را از یک رنگ موی خوب برآورده کند. امروزه جدای از انتخاب سری رنگی رنگ مو، انتخاب مارک با کیفیت اورجینال هم به دغدغه ی خریداران اضافه شده است.
آیا می دانید که مشخصات رنگ مو جوو چیست؟

رنگ مو جووو ساخته کشور آلمان است و فاقد مواد شیمیایی بوده و می تواند موها را درخشان و لطیف تر نماید.

از دیگر مشخصه های اصلی رنگ مو جوو، می توان به پوشانندگی کامل تار موهای سفید اشاره کرد. این رنگ برای انواع موها مناسب بوده، و می تواند موهای سالم را برای شما به ارمغان بیاورد.

کمی با رنگ مو جوو آشنا شویم

انتخاب رنگ موی خوب و درخشان که همیشه تازه و خوش رنگ به نظر برسد، و ماندگاری و ثبات بالایی هم داشته باشد، تا حد زیادی مشکل به نظر می رسد.

رنگ مو جوو از برند های باکیفیت رنگ مو و دارای طیف های گوناگون است که امروزه با قیمت مناسب در بازار محصولات آرایشی عرضه می گردد.

رنگ مو مارک جوو به خوبی با انواع موهای ایرانیان از نظر ضخامت و داشتن قرمزی، سازگار بوده و به دلیل کیفیت بالایی که دارد، مشتریان زیادی را به سمت خود جلب کرده است. ویژگی های این رنگ مو عبارتند از:

  • ماندگاری و ثبات بسیار زیاد
  • حاوی ترکیبات مهم و غنی جهت محافظت از مو در برابر اشعه فرابنفش
  • حاوی ترکیبات غنی و ارزشمند جهت تقویت ریشه مو
  • دارای تنوع در رنگ بندی
  • فاقد مواد شیمیایی و مضر
  • مناسب برای انواع موها
  • پوشاننده قوی برای موها
  • درخشان کننده قوی مو
  • ضد حساسیت و دارای قیمت مناسب

فروش عمده رنگ مو کراتینه جوو

رنگ موی کراتینه جوو محصولی جدید، خاص، و استثنایی ست. حاوی ویتامین سی و پلیمرهای کاتیونیک می باشد،و به دلیل مواد نرک کننده ای که در این رنگ موجود است، جلا و براقیت منحصر به فردی به موها می بخشد و پایداری زیادی بر روی مو دارد.

چگونه از این رنگ مو استفاده کنیم؟

محتوی یک تیوب ۱۰۰ میلی لیتر رنگ موی جوو را با ۱۵۰ میلی لیتر اکسیدان کرم جوو، به مقدار یک به یک و نیم، را در یک ظرف غیر فلزی ریخته خوب بهم بزنید تا کاملا مخلوط شود.

مخلوط تهیه شده را از پشت سر به فاصله دو سانتی متر مانده به ریشه شروع و به طرف نوک موها بمالید، پس از ۱۰ دقیقه مخلوط تهیه شده را به ریشه های مو بزنید و ۲۰ دقیقه صبر کنید.

با استفاده از یک شانه رنگ را به قسمتهای طولی و انتهایی موی خود به طور یکنواخت بمالیدو سپس آبکشی کنید .
بس از اتمام زمان مورد نظر برای رنگ کردن،موها را با کمی آب گرم مالش داده و کاملا آنها را آبکشی و شستشو دهید .

فروشگاه آرایشی و بهداشتی ایران دخت یکی از بزرگ ترین مراکز فروش عمده رنگ موی جوو در کشور است.

مشتریان در تمامی شهرهای بزرگ، برای سفارش محصولات خود با ما تماس می گیرند و می توانیم این اطمینان خاطر را بدهیم که محصولات مورد نظرتان را با قیمتی پایین، برای شما ارسال می کنیم. برای ثبت سفارش خود با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

خرید اکسیدان جوو به صورت تکی و عمده

اکسیدان جوو گیاهی ۱۵۰ میل ۹% راه حل ساده ای ست برای داشتن مو‌های زیبا و بدون قرمزی. گاهی اوقات رنگ موی طبیعی تن قرمزی را به همراه دارد و از گروه رنگ‌های اصلی N می‌باشند. اما گاهی ما با رنگ کردن به رنگ موهای خود این قرمزی را اضافه می‌کنیم و درهر دو حالت اگر بخواهیم این تن رنگ را از روی موها برطرف کنیم، باید راهی را انتخاب کنیم.

استفاده از اکسیدان ضد قرمزی این امکان رابه ما می‌دهد که قرمزی را از بین ببریم.

کرم اکسیدان جوو دارای پایه گیاهی و حاوی مواد نرم کننده می باشد که باعث خشک شدن بیش از حد مو ها نمی شود.

همچنین این اکسیدان ضد حساسیت است و از ایجاد سوزش و خارش پوست جلوگیری می کند. محصولی ست حرفه ای با فرمول منحصر به فرد جهت استفاده در عمل رنگ آمیزی و روشن کردن مو. این اکسیدان حاوی مواد نرم کننده و ضد حساسیت جهت جلوگیری از سوزش و خارش می باشد. اکسیدان جوو در دو حجم ۱۵۰ میل و ۷۵۰ میل به بازار عرضه می شود.

انواع کرم اکسیدان جوو عبارتند از:

  • کرم اکسیدان ۶ درصدی
  • کرم اکسیدان ۹ درصدی
  • کرم اکسیدان ۱۲ درصدی

اکسیدان یکی از مهمترین اجزاء رنگ مو است و نقش زیادی در ترکیبات رنگ مو و رنگ گرفتن موها دارد. هر چه درصد اکسیدان بیشتر باشد روشن کنندگی آن نیز بیشتر می شود. اکسیدان بعنوان یک کاتالیزور عمل کرده که موجب ثبات رنگ مو به صورت دائمی می شود . اکسیدان های قوی موجب پاک شدن سولفورهای مو و کاهش قطر و سفت شدن مو می گردد. آمونیاک کوتیکول مو را جدا کرده و موجب نفوذ رنگ به داخل مو می شود. اکسیدان گیاهی ۹% برای پوشش تارهای سفید، کاهش خطر سوختن موها با فویل در مش ،دکلره های ضعیف و رسوب رنگ در ساقه مو کاربرد دارد.

فروش عمده پودر دکلره جوو

به عمل از بین بردن رنگ طبیعی مو دکلره  می گویند. دکلره پودری است که با آن می توان مو‌های بدن را بی رنگ کرد. این مهم نیست که موهای کدام قسمت از بدن باشد، اما بیشتر این ماده را برای موهای سر به کار می برند. البته با کرم دکلره یا دکوکرم هم می‌توان موهای بدن را به راحتی بی رنگ کرد.

بیشتر بخوانید:  کاتالوگ رنگ موی مارال

حال باید دید،دکلره از چه ترکیبی تشکیل شده است؟ این ماده از مواد پراکسید، که در ترکیب خود دو مولکول اکسیژن دارد، بهره می‌جوید. دکلره فقط با اکسیدان فعال می‌شود و مثلا اگر آب به آن اضافه کنید، کاری از پیش نمی‌برد. باز اگر بخواهیم خطر استفاده از دکلره را کمتر کنیم، می توانید به ترکیب دکلره خود، موادی با پایه آب مانند سرم‌ها یا مقداری آب اضافه نمایید، تا ترکیب تان رقیق تر شود. ما به شما عزیزان یکی از بهترین پودر دکلره را معرفی می کنیم. پودر دکلره جوو سفید ۳۰۰ میل Jevo bleaching powder یکی از پودر های با کیفیت می باشد.

برای سفارش این محصول با شماره درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

قیمت فروش عمده محصولات آرایشی جوو

محصولات تولید شده توسط برند جوو با مجوز از وزارت بهداشت و با کیفیتی بالا، در بازار و فروشگاه های آرایشی و بهداشتی توزیع می شود. امکان دارد برخی از مشتریان برای خرید رنگ موهای جوو و سایر محصولات این شرکت، دچار مشکل شوند. فروشگاه آرایشی و بهداشتی ایران دخت سفارشات شما را ثبت و در زمان مقرر برای شما ارسال می کند.

سوالات متداول:

چگونه از رنگ مو جوو استفاده کنیم؟

محتوی یک تیوب 100 میلی لیتر رنگ موی جوو را با 150 میلی لیتر اکسیدان کرم جوو، به مقدار یک به یک و نیم، را در یک ظرف غیر فلزی ریخته خوب بهم بزنید تا کاملا مخلوط شود.

مخلوط تهیه شده را از پشت سر به فاصله دو سانتی متر مانده به ریشه شروع و به طرف نوک موها بمالید، پس از 10 دقیقه مخلوط تهیه شده را به ریشه های مو بزنید و 20 دقیقه صبر کنید.

با استفاده از یک شانه رنگ را به قسمتهای طولی و انتهایی موی خود به طور یکنواخت بمالیدو سپس آبکشی کنید .
بس از اتمام زمان مورد نظر برای رنگ کردن،موها را با کمی آب گرم مالش داده و کاملا آنها را آبکشی و شستشو دهید .

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 پانوشت:  برند جوو , کرم اکسیدان جوو ,اکسیدان کرم جوو

3.5/5 - (6 امتیاز)
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *