رنگ مو فانتزی

امروزه رنگ مو فانتزی طرفداران بسیار زیادی در بین جوانان پیدا کرده است. رنگ های فانتزی تنوع بسیار زیادی دارند  و بسیار شاد و جدید هستند.یکی از دغدغه های افرادی که می خواهند از این رنگ ها استفاده کنند این است که آیا می شود رنگ فانتزی بدون دکلره داشت؟  در این نوشته قصد داریم بهترین رنگ های فانتزی و فرمول ترکیب آن را بررسی کنیم و به سوالات شما در این باره پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

رنگ مو فانتزی چه فرقی با رنگ موی های دیگر دارد؟

رنگ موی فانتزی، تفاوت زیادی با رنگ مو های دیگر دارد. این رنگ ها استایل شما را بسیار متفاوت می کنند و مدت زمان بیشتری نیز روی مو ها می مانند. حتی ممکن است گران تر از رنگ موهای دیگر باشند.

رنگهای فانتزی چه مدت بر روی موها دوام می آورند ؟

آموزش رنگ موی فانتزی

برای استفاده از رنگ های فانتزی، و یا پاستیلی، ابتدا باید موهایتان را روشن کنید. دکلره کردن مو حتما باید توسط آرایشگر و کسی که در این کار تخصص دارد انجام شود. چرا که در صورت نداشتن تبحر، ممکن است موهایتان بسوزد. بنابر این روشن کردن مو در خانه یک ریسک به حساب می آید. روشن کردن مو آسیب زیادی به مو ها میزند و احتیاج به مراقبت ویژه ای دارد.

رنگ های فانتزی معمولا نیمه ماندگار هستند و بعد از مدتی باید تمدید شوند.

بهترین رنگ مو برای پوست سبزه 

بهترین رنگ های فانتزی و فرمول ترکیب آن

همه رنگها یکسان نیستند، مثلا سرخابی یا صورتی پررنگ، معمولا دارای پایه رنگی قرمز هستند که از بنفش و آبی بیشتر مو ها را پوشش می دهد. به طور کلی رنگ ها پررنگ بیشتر از رنگ های پاستیلی یا نقره ای روی مو ها باقی می ماند. رنگ های پر رنگ معمولا پس از ۴۲ بار شستن کمرنگ می شوند و رنگ های روشن تر پس از ۲۵ بار شستشو.

اگر می خواهید از رنگ موی فانتزی استفاده کنید، یکی از راه های افزایش طول عمر موهایتان استفاده از آب سرد در حمام است. آب گرم باعث کمتر شدن ماندگاری رنگ روی موها می شود. همچنین شستن کمتر مو با شامپو و یا استفاده از شامپو های بدون سولفات، از راه های ماندگار نگه داشتن زنگ مو هاست.

پودر دکلره آلبورا چه ویژگی ها و ترکیباتی دارد؟ 

سخن پایانی

در این مطلب از سایت آرایشی ایراندخت به رنگ موی فانتزی و نکات مربوط به آن پرداختیم، در آخر لازم است بدانید که این رنگ ها از رنگ های معمولی گران تر هستند و در صورت عدم مراقبت و رسیدگی به به موهایتان، ممکن است آسیب ببینند.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود و بتوانید تصمیم درست در مورد انتخاب رنگ موهایتان انجام دهید.

سوالات متداول:

رنگ ها فانتزی چقدر دوام دارند؟

رنگ های فانتزی معمولا نیمه ماندگار هستند و بعد از مدتی باید تمدید شوند.رنگ های پر رنگ معمولا پس از 42 بار شستن کمرنگ می شوند و رنگ های روشن تر پس از 25 بار شستشو.

چگونه ماندگاری رنگ موی فانتزی رو بیشتر کنیم؟

یکی از راه های افزایش طول عمر موهایتان استفاده از آب سرد در حمام است. آب گرم باعث کمتر شدن ماندگاری رنگ روی موها می شود. همچنین شستن کمتر مو با شامپو و یا استفاده از شامپو های بدون سولفات، از راه های ماندگار نگه داشتن زنگ مو هاست.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 

پانوشت: رنگ موی فانتزی, دوام رنگ موی فانتزی , آموزش استفاده رنگ موی فانتزی

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *