راحت رنگ شدن موهای سفید

راحت رنگ شدن موهای سفید چگونه امکان پذیر است ؟ گاهی اوقات هدف از رنگ کردن مو ها تنها رنگ گرفتگی موهای سفید هست، و همین طور پیش می آید که موهای سفید به خاطر جنسی که دارند به راحتی رنگ نمی پذیرند و بعد از رنگ کردن هم شاهد این هستیم که موها رنگ نگرفته اند.

افرادی که موهای خود را بعد از سفید شدن رنگ می کنند هدف شان این است که سن خود را کمتر نشان دهد، در صورتی که موهای سفید آن ها رنگ نگیرد نمی توانند به این خواسته برسند به همین دلیل رنگ کردن موهای سفید بسیار با اهمیت است.

همچنین اگر از آن دسته از افراد هستید که خودتان در خانه موهایتان را رنگ می کنید، احتمالا با این موضوع چندین بار مواجه شده اید که رنگ می کنید اما سفیدی ها به خوبی رنگ نمی پذیرند. برای برطرف سازی این شرایط خوب است که تا انتهای این مقاله با ما باشید.

جدیدترین مدل های هایلایت مو 

راهکارهایی برای رنگ شدگی موهای سفید

۱- برای این که موهای سفید شما بهتر و بیشتر رنگ بگیرد خوب است که از رنگ های سری نچرال استفاده کنید، زیرا این رنگ ها غلظت زیادی دارند و میزان پوشش آن ها نیز بیشتر است. برای رنگ کردن موهای سفید خود از اکسیدان ۶ درصد استفاده کنید.

۲- برس رنگ نیز یکی دیگر از راهکارهایی است که به شما کمک می کند که هر چه بهتر سفیدی های خود را رنگی کنید زیرا که این گونه از برس ها داخل و میان بافت مو حرکت می کنند و به خاطر ساختار زبر و خشنی که دارند می توانند رنگ را به داخل مو نفوذ دهند.

۳- هر میزانی که بر روی بسته بندی قرار گرفته است رنگ را روی مو قرار دهید. مدت زمان بر میزان اثر گذاری بسیار اهمیت میگذارد. کمتر از زمان گفته شد معمولا نتیجه دلخواه را نمی دهد.

۴- از قسمت های که سفیدی شروع شده است رنگ کردن را آغاز کنید در این حالت تایم بیشتری به مو می دهید که رنگ خود را به رنگ دلخواه شما برساند.

۵- اگر می خواهید که میزان ماندگاری رنگ بر روی موهای شما خوب باشد حتما از رنگ های دائمی استفاده کنید. زیرا رنگ های موقت خیلی زود پاک می شود.

۶- موهای خود را براشینگ کنید! بله این روش نیز برای این که موهای سفید شما به خوبی رنگ بگیرد بسیار کارساز است.

۷- گاهی پیش می آید که تمامی نکات بالا را رعایت می کنید اما با ز هم موهای سفید شما رنگ نمی پذیرد، در چنین حالتی ما به شما توصیه می کنیم از روش مردانساژ استفاده کنید در این روش شما اکسیدان ۶ درصد را به مدت ۱۰ دقیقه با پنیه بر روی نواحی که سفید شده است قرار می دهیم سپس آن را برداشته و بعد عملیات رنگ را انجام می دهید. معمولا این روش تاثیر بسیار زیادی می گذارد و اغلب کسانی که موهای سفیدی دارند که سخت رنگ می پذیرد از این روش کمک می گیرند زیرا که اکسیدان کوتیکول های مو را باز می کند و رنگ راحت تر نفوذ می کند.

مراکز خرید رنگ موی بدون آمونیاک دنی وان کجاست؟ 

به یاد داشته باشید که اکسیدان ۹ درصد را برای این کار استفاده کنید و برای رنگ کردن اکسیدان ۶ درصد را استفاده کنید.

سوالات متداول:

مهم ترین راهکار ها برای رنگ شدگی موهای سفید چیست؟

از قسمت های که سفیدی شروع شده است رنگ کردن را آغاز کنید در این حالت تایم بیشتری به مو می دهید که رنگ خود را به رنگ دلخواه شما برساند. اگر می خواهید که میزان ماندگاری رنگ بر روی موهای شما خوب باشد حتما از رنگ های دائمی استفاده کنید. زیرا رنگ های موقت خیلی زود پاک می شود.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت:  اکسیدان برای موی سفید،  درمان سفید شدن موها،  رنگ کردن موهای سفید،  شامپو رنگ برای موی سفید،  علت سفید شدن موها

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *