ترمیم موهای آسیب دیده

رنگ موی بدون آمونیاک؛ به احتمال اگر اهل رنگ کردن مو باشید اسم این گونه رنگ موها را شنیده اید. از جایی که رنگ مو یکی از پر مصرف ترین محصولات آرایشی می باشد و ارتباط مستقیم با موهای شما دارد، پس باید به جنس آن توجه کنید.

علت این که رنگ موها بعد از رنگ دچار خشکی و شکنندگی می شود، مواد و فرمولاسیون پیچیده آن می باشد. بعد از تحقیقات صورت گرفته محققان متوجه شدند که در صورتی که آمونیاک داخل رنگ موها نباشد، میزان خشک شدن و وز شد موها را به شدت کاهش می دهد.

مشکلی که آمونیاک ایجاد می کند این است که کوتیکول مو را از هم باز می کند و رنگدانه ها را از بین می برد، سپس رنگ را به داخل مو هدایت می کند. تجربه نشان داده است که رنگ موهای دارای آمونیاک اگر چه که باعث خشکی می شوند اما معمولا دوام بالایی دارند.

بهترین راهکار برای رنگ شدگی موهای سفید 

رنگ مو بدون آمونیاک

رنگ مو هایی که دارای آمونیاک هستند با گذر زمان و استفاده مداوم از آن ها، روی مو تاثیر بدی میگذارد و سبب می گردد مو ها حالت خشکی و همین طور وز شدگی داشته باشد. به همین دلایل بود که شرکت های آرایشی و بهداشتی رنگ موهایی را به وجود آوردند که عاری از آمونیاک باشد و میزان خشکی و وزشدگی موها را کم کند. برای خرید رنگ موهای بدون آمونیاک دقت داشته باشید که از برند های خوب و معتبر آن را تهیه کنید تا نتیجه مطلوب را به شما بدهد.

رنگ موهای بدون آمونیاک چه مزایایی دارد؟

رنگ موهای بدون آمونیاک ابتدا که وارد بازار شدند و مردم شروع به خریدن آن کردند و پس از مدتی متوجه دوام بسیار پایین آن شدند و به همین سبب میزان فروش آن بسیار کم شد. زیرا که این آمونیاک بود که می توانست درون مو نفوذ پیدا کند و دوام بیشتری داشته باشد. رنگ موهای بدون آمونیاک در ابتدا میزان ماندگاری بسیار پایینی داشتند و تنها بر روی مو قرار می گرفتند و در اثر شستن با شامپو ها از بین می رفتند. با گذشت زمان روغن های جایگزین آمونیاک شدند و توانستند علاوه بر کم شدن عوارض رنگ مو میزان ماندگاری را نیز بالا ببرند. در ادامه مزیت های استفاده از رنگ موهای بدون آمونیاک را تشریح می کنیم:

رنگ بندی با تنوع بالا

رنگ های بدون آمونیاک نیز همانند سایر رنگ ها دارای تنوع بسیار بالایی هستند و شما می توانید هر رنگی که مناسب شما و رنگ پوست تان است انتخاب کنید.

حساسیت زایی بسیار پایین

آمونیاک موجود در رنگ موهای عادی باعث حساسیت زایی بسیار زیادی می شود و همین عامل هست که سبب خارش و سوزش پوست سر می گردد و حتی چشم ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. رنگ موی بدون آمونیاک این مشکل را برطرف کرده است و مصرف آن به افرادی که دارای حساسیت هستند، پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: رنگ موی انسان دارای چند رنگ می باشد؟ 

نداشتن بوی آزاردهنده

رنگ موهای دارای آمونیاک معمولا از همان موقع که داخل ظرف ریخته می شود بوی زننده ای دارند که بینی و گلو را می سوزاند اما رنگ موهای بدون آمونیاک چنین شرایطی را ندارند و اصلا بوی تند و آزاردهنده نمی دهند.

سوالات متداول:

رنگ موهای بدون آمونیاک چه مزایایی دارد؟

رنگ موهای بدون آمونیاک ابتدا که وارد بازار شدند و مردم شروع به خریدن آن کردند و پس از مدتی متوجه دوام بسیار پایین آن شدند و به همین سبب میزان فروش آن بسیار کم شد. زیرا که این آمونیاک بود که می توانست درون مو نفوذ پیدا کند و دوام بیشتری داشته باشد.

ویژگی های رنگ موی بدون آمونیاک چیست؟

رنگ بندی با تنوع بالا، حساسیت زایی بسیار پایین، نداشتن بوی آزاردهنده

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت:  بهترین رنگ موی بدون آمونیاک، خرید رنگ موی بدون آمونیاک، رنگ موی بدون آمونیاک، قیمت رنگ موی بدون آمونیاک

4/5 - (4 امتیاز)
1 پاسخ
  1. کیمیا
    کیمیا گفته:

    باعرض سلام و ادب
    تفاوت آمونیاک و سولفات در رنگ مو و نیز در اکسیدان ها چیست؟
    آیا هر دو ماده مذکور میتواتتد موجب آسیب مو شوند؟ کدام رنگ مو و اکسیدان رو پیشنهاد میفرمایید؟
    ممنون

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *