پودر دکلره تاکوری

رنگ موی تاکوری یکی از برند های پرطرفدار در بازار ایران است. این برند دارای رنگ هایی متنوع است که می تواند تمامی سلیقه ها را در بر بگیرد. سایت آرایشی بهداشتی ایراندخت، ارائه کننده انواع رنگ مو و اکسیدان و پودر دکلره تاکوری به صورت عمده می باشد.

رنگ موی تاکوری

رنگ موی تاکوری که فرموله شده توسط شرکت گلدشمیت آلمان است، حاوی روغن آرگان، روغن شیباتر، آووکادو و کراتین است. این محصول دارای خاصیت URP رنگ دانه ها ۹۹/۹۹% ریز تر شدن که موجب درنگ پذیریر بیشتر  و بهتر مو می شود.

بیشتر بخوانید: طریقه استفاده از رنگ موی پنتی

رنگ موی تاکوری

پودر دکلره تاکوری

پود دکلره تاکوری دارای چندین نوع بنفش، نقره ای، آبی و سفید است . نوع سفید و آبی آن بدون آمونیاک هستند و با بالاترین میزان حفاظت بدون آسیب رساندن به موها، روشن ترین بلوند را ارائه می دهند. پودر دکلره بنفش و نقره ای، نیز آمونیاک ندارند. دارای پروتئین هیدرولیزه غنی شده از رنگ دانه های بنفش و صدف نقره ای، تمامی رفله های زردی و نارنجی مو را از بین می برد.

پودر دکلره تاکوری

اکسیدان تاکوری

اکسیدان تاکوری با ترکیبات نرم کننده ، با حفاظت از سلامت موها، یکی از گزینه های مناسب برای موهای دکلره شده است.

رنگ مو ها به تنهایی نمی توانند در مو تغییر رنگ ایجاد کنند و احتیاج به فعال کننده ای به نام اکسیدان دارند. برند های مختلفی  از اکسیدان در بازار وجود دارند که برند تاکوری، کیفیت بالایی دارد و با استفاده از ترکیبات مرغوب، کمترین آسیب را به موهای شما وارد می کند.

بیشتر بخوانید: خرید رنگ موی بدون آمونیاک 

 

سوالات متداول :

برند تاکوری محصول کدام کشور میباشد؟

رنگ موی تاکوری که فرموله شده توسط شرکت گلدشمیت آلمان است، حاوی روغن آرگان، روغن شیباتر، آووکادو و کراتین است. این محصول دارای خاصیت URP رنگ دانه ها 99/99% ریز تر شدن که موجب درنگ پذیریر بیشتر  و بهتر مو می شود.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 

پانوشت: اکسیدان تاکوری، پودر دکلره تاکوری، رنگ موی تاکوری

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *