تعداد زیادی از افراد به دلایل متفاوت و گوناگون خواستار تغییر رنگ موی خود هستند و امروزه رنگ مو ها به کالا های بسیار پر مصرفی  در سراسر دنیا تبدیل شده اند.رنگ موها قالبا در انواع رنگ ها و با ساختار های متفاوتی به بازار عرضه میشوند. اما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که انتخاب رنگ موی مناسب تاثیر بسیار زیادی  در حفظ سلامت مو و گرفتن نتیجه ی دلخواه دارد.
در گذشته از رنگ های حاوی آمونیاک برای رنگ کردن مو ها استفاده میشد که آسیب بسیار زیادی به مو وارد میکرد اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی  انواع رنگ های بدون آمونیاک به بازار آمده اند و استفاده از آن به تمامی کسانی توصیه می شود که به سلامت موهای خود اهمیت میدهند.

بیشتر بخوانید: معرفی رنگ مو ،اکسیدان و پودر دکلره بلگا حاوی روغن آرگان

آمونیاک چیست و چگونه عمل میکند؟

آمونیاک موجود در رنگ مو  باعث  جدا شدن کوتیکول های مو  و نفوذ رنگ به داخل آن می شود. برای غلبه بر کوتیکول و رسیدن به قشر،  محصول باید یک pH قلیایی داشته باشد زیرا موی انسان به طور طبیعی دارای خاصیت اسیدی می باشد. اغلب رنگ های دائمی از آمونیاک برای افزایش pH و ساخت محلول قلیایی استفاده می کنند. با وجود اثر بخشی فراوان این رنگ ها می توان شاهد خشک شدن موها بعد از رنگ شدن با آن ها بود. خشکی مو سبب می شود که مو ظاهری نازیبا پیدا کند و مو در آستانه ابتلا به موخوره قرار می گیرد. امروزه در انواع رنگ موی بدون آمونیاک از روغن هایی مانند روغن آرگان استفاده می شود که این روغن ها قدرت رنگ پذیری و ماندگاری رنگ مو را بالا می برند و به حفظ لطافت و سلامت مو کمک می کنند.

برای خرید رنگ مو های بدون آمونیاک و کسب اطلاعات بیشتر به پایین صفحه مراجعه کنید.

مزایای استفاده از رنگ موی  بدون آمونیاک

در مجموع می توان گفت آسیب این رنگ مو ها  نه تنها از آسیب سایر رنگ موها بسیار کمتر است، بلکه  فوایدی نیز دارند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

رنگ موی بدون آمونیاک

یکی از ویژگی های اصلی این رنگ مو ها  این است که درخشندگی و جلوه خاصی را به مو می بخشد. بنابراین با استفاده از این رنگ مو می توانید به حفظ سلامتی مو کمک کنید و مویی زیبا و درخشان داشته باشید.

برای خرید رنگ مو های بدون آمونیاک و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  • دارای فرمولاسیون ملایماین رنگ مو ها دارای فرمولاسیونی بسیار ملایم و کاملا سازگار با موی سر است و به همین دلیل به ساختمان مو و پوست سر آسیبی وارد نمی کند. و از خشکی پوست کف سرنیز جلوگیری میکند.
  • فاقد بوی تندهمانطور که می دانید رنگ موهای معمولی بوی بسیار تند و آزاردهنده ای دارند که علت آن نیز وجود ترکیب آمونیوم پرسولفات در این محصولات است. این در حالی است که رنگ موی بدون آمونیاک فاقد بوی تند و دارای رایحه ای ملایم و دلنشین است و به ریه ها نیز آسیبی وارد نمیکند.
  •  آسیب کمتر به مواز آنجایی که رنگ موی بدون آمونیاک رطوبت مو را نمی گیرد، بنابراین به اندازه سایر رنگ موها به مو آسیب نمی رساند و موها را خشک و زبر نمی کند. به عبارت دیگر، با استفاده از این رنگ موها، موهای شما همواره نرم و براق باقی می ماند.
  • ایجاد حساسیت کمتروجود آمونیاک در رنگ موها می تواند برای پوست سر ایجاد خارش، سوزش و حساسیت کند و یا حتی در برخی از مواقع موجب سوزش چشم ها شود. اما رنگ موی بدون آمونیاک مانع بروز چنین حساسیت هایی می شود. از اینرو افرادی که پوست یا موی حساسی دارند، به راحتی و با خیال راحت می توانند بدون هیچ مشکلی از این رنگ موها استفاده کنند.
  • پوشش دهی بی نظیر موهارنگ موی بدون آمونیاک به خوبی موها را می پوشاند و به همین دلیل افرادی که موهای سفیدی دارند بدون هیچ گونه نگرانی می توانند از آن استفاده کنند.
  • قابل استفاده برای خانم های بارداراین رنگ موها به علت اینکه فاقد مواد شیمیایی سمی و آمونیاک هستند برای استفاده در دوران بارداری کاملا بیخطر میباشند.
  •  دارای طیف های رنگی متنوعرنگ موهای بدون آمونیاک نیز همانند سایر رنگ موها در رنگ بندی های متنوعی در بازار موجود هستند. این محصولات دارای طیف های رنگی بسیار متنوعی هستند و به همین دلیل هر فرد میتواند به راحتی رنگ موی مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کند.

لیست قیمت رنگ مو های بدون آمونیاک

وبسایت ایراندخت پخش کننده عمده محصولات آرایشی بهداشتی و  انواع رنگ مو  با قیمت مناسب به شما مشتریان عزیز میباشد برای خرید محصولات بدون آمونیاک،  بهره مندی از مشاوره کاملا رایگان   و   اطلاع از قیمت ها به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

 

پاسخ به سوال های متداول

آیا رنگ های بدون آمونیاک سفیدی مو ها را میپوشانند؟

رنگ موی بدون آمونیاک به خوبی موها را می پوشاند و به همین دلیل افرادی که موهای سفیدی دارند بدون هیچ گونه نگرانی می توانند از آن استفاده کنند.

خانم های باردار از چه رنگ مویی میتوانند استفاده کنند؟

این رنگ موها ی بدون آمونیاک به علت اینکه فاقد مواد شیمیایی سمی هستند برای استفاده در دوران بارداری کاملا بی خطر میباشند.

کدام رنگ مو ها برای استفاده افراد دارای حساسیت مناسب هستند؟

وجود آمونیاک در رنگ موها می تواند برای پوست سر ایجاد خارش، سوزش و حساسیت کند و یا حتی در برخی از مواقع موجب سوزش چشم ها شود. اما رنگ موی بدون آمونیاک مانع بروز چنین حساسیت هایی می شود. از اینرو افرادی که پوست یا موی حساسی دارند، به راحتی و با خیال راحت می توانند بدون هیچ مشکلی از این رنگ موها استفاده کنند.

 

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پی نوشت : خرید رنگ موی بدون آمونیاک , رنگ موی بدون امونیاک ایرانی , رنگ موی گیاهی , خرید عمده رنگ مو

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *