رنگ مو پروکسی

امروزه استفاده از رنگ مو در میان تمامی افراد چه زن و چه مرد بسیار پرطرفدار است. از دلایل اصلی رنگ کردن مو میتوانیم به پوشاندن موهای خاکستری یا سفید، تغییر رنگ به رنگی که شیک ‌تر یا مطلوب ‌تر، یا بازگرداندن  رنگ اصلی مو پس از تغییر رنگ مو در اثر فرآیندهای شیمیایی و … اشاره کنیم. امروزه رنگ کردن مو به یک روش زیبایی محبوب قابل انجام در خانه نیز بدل شده است . ما در ادامه به معرفی رنگ مو پروکسی میپردازیم.

عملکرد رنگ مو پروکسی

رنگ مو پروکسی  به این صورت عمل می کند که هر رشته را با رنگ دلخواه مورد مصرف ما می پوشاند و با نفوذ به هر کوتیکول مو، وارد قشر مو و پیوند با مو می شود. با این حال، از آنجایی که مو به طور مداوم رشد می کند، رنگ در نهایت رشد می کندو به پایین مو میرسد.

اما همانطور که انواع مختلف مو وجود دارد، انواع مختلفی از رنگ مو نیز وجود دارد . باید بکوشیم بهترین رنگ مناسب نوع موی خود را انتخاب و استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: خرید پودر دکلره به صورت عمده

به عنوان یکی از پرطرفدار ترین محصولات آرایشی، ترکیبات مغذی در رنگ مو پروکسی را می توان از مشخصات اصلی آن دانست که توانست این رنگ مو را از سایر رنگ موها متمايز کند و موجب پرطرفدار شدن آن بین مصرف کنندگان  گردد و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص دهد. رنگ موها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. رنگ موی کراتینه کمپانی پروکسی، حاوی مواد مغذی است که موهای شما را درخشان و نرم می کند و موها را بازسازی و ترمیم می کند. این محصول حاوی روغن آرگان نیز می باشد که موهای شما را ترمیم کرده و مقاومت آن را بالا می برد. این روغن موها را آبرسانی کرده و از وز شدن آن جلوگیری می کند. همچنین وجود ویتامین C در ترکیب این محصول از خشکی و سفیدی زودرس موها جلوگیری می کند.

 

رنگ مو پروکسی

 

این محصول با ویژگی تسریع در رنگ پذیری و درخشندگی مو گزینه مناسبی برای پوشاندن  سفیدی موها می باشد. رنگ مو پروکسی با حجم ۱۰۰ میلی لیتر در بازار موجود می باشد. هنگام خرید رنگ مو باید به رنگ پوستتان توجه کنید. رنگ های گرم برای پوست های تیره و رنگ های سرد برای پوست های روشن مناسب است.

نکات استفاده از رنگ مو پروکسی

توجه داشته باشید که این محصول برای رنگ کردن ابرو و مژه مناسب نمی باشد. همچنین۲۴ ساعت قبل از مصرف بر روی پوست تست حساسیت انجام گردد و هنگام رنگ کردن، از دستکش استفاده شود.

بیشتر بخوانید : در مورد رنگ موی پادینا بیشتر بدانید.

ویژگی های اصلی رنگ مو پروکسی 

  • آبرسانی و جلوگیری از وز شدن مو به واسطه روغن آرگان
  • رنگ پذیری بالا جهت پوشش تارهای سفید مو
  • ترمیم و بازسازی ساختار مو
  • حاوی ویتامین C جهت جلوگیری از خشکی و سفید شدن مو
  • تسریع در رنگ پذیری و درخشندگی مو

سوالات متداول

آیا رنگ مو پروکسی برای رنگ کردن ابرو و مژه قابل استفاده است؟

این محصول برای رنگ کردن ابرو و مژه مناسب نمی باشد.

رنگ مو پروکسی چگونه عمل میکند؟

رنگ مو پروکسی  به این صورت عمل می کند که هر رشته را با رنگ دلخواه مورد مصرف ما می پوشاند و با نفوذ به هر کوتیکول مو، وارد قشر مو و پیوند با مو می شود. با این حال، از آنجایی که مو به طور مداوم رشد می کند، رنگ در نهایت رشد می کندو به پایین مو میرسد .

رنگ مو پروکسی چند میلی لیتر میباشد؟

رنگ مو پروکسی با حجم 100 میلی لیتر در بازار موجود می باشد.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 

پانوشت : قیمت رنگ مو پروکسی , مشخصات رنگ مو پروکسی  , خرید عمده رنگ مو پروکسی , کاتالوگ رنگ مو پروکسی , رنگ مو پروکسی محصول کجاست؟

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *