نمایندگی و مرکز پخش عمده KSD

رنگ موی هر شخص تاثیری بسیار بالا در زیبایی او دارد از این رو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد البته این را نباید فراموش کرد که سلامت خود موها به تنهایی بسیار حائز اهمیت می باشد. بسیاری از رنگ موها دارای مواد شیمیایی و مضری هستند که به پیاز، ریشه و ساقه مو آسیب بسیاری وارد می کند و بلافاصله پس از استفاده موجب وز شدن، دو شاخ شدن و ریزش مو می گردند، رنگ موی KSD، رنگ مویی استثنایی با غلظتی بالا و پوشش دهی بسیار عالی می باشد که به خوبی می تواند موهای سفید سر شما را کاملا یک دست بپوشاند و از دیگر مزیت های این محصول می توان به دارا بودن طیف ها و رنگ های متنوع اشاره نمود. رنگ موی کی اس دی مناسب جهت استفاده آقایان و خانم ها بوده و دارای جنسی آلومینیومی، رنگی سفید و کیفیتی عالی می باشد. این محصول از جذب بسیار بالایی برخوردار است که به خوبی و آسانی جذب مو می گردد به علاوه دارای ماندگاری فوق العاده ای می باشد که یاد آور جوانی فرد بوده و بسیار دلربا و خاص به شمار می آید.

کشور سازنده رنگ موی KSD

یکی از مسائلی که برای بسیاری از افراد همیشه قبل از خرید رنگ مو مطرح می باشد این است که رنگ مو ساخت کدام کشور است و دارای چه نوع فرمولاسیونی است، رنگ موی کی اس دی ساخت کشور ایران است ولی با استفاده از فرمولاسیون کشور اسپانیا و مواد اولیه ی مرغوب تولید گشته و روانه بازار می گردد که به دلیل مرغوبیت خود دارای محبوبیتی خاص در بین مصرف کنندگان می باشد.

بیشتر بخوانید: رنگ موی گیاهی پرستیژ | درمورد رنگ مو های گیاهی بیشتر بدانید

ویژگی های رنگ موی کی اس دی KSD

  • بدون ایجاد هرگونه خارش، قرمزی و حساسیت
  • حاوی حداقل آمونیاک
  • با استفاده از فرمولاسیون اسپانیا
  • ایجاد نرمی، لطافت و درخشندگی در موی سر به دلیل وجود کراتین
  • دارای رنگ های متنوع
  • پوشانندگی عالی موهای سفید و خاکستری رنگ
  • دارای ویتامین ها و روغن های اثر گذار جهت لطافت مو
  • دارای وزن ۱۰۰ گرمی و رنگی سفید
  • دارای ۴ سال تاریخ انقضاء

ترکیبات رنگ موی کی اس دی KSD

۱: روغن کنجد: این روغن سرشار از امگا ۳ و ۶ می باشد که هر دو برای پوست سر و مو مفید می باشند به علاوه از موها در برابر رادیکال های آزاد و آلودگی های محیطی به خوبی محافظت می نماید و مانع آسیب دیدگی تارهای مو می گردد. اسیدهای موجود در روغن کنجد به راحتی در عمق پوست سر نفوذ کرده و به تسکین و بهبود پوست سر و ریشه مو کمک می نمایند که مانع از طاسی و ریزش مو گشته و نواحی کم پشت مو را درمان می نماید به علاوه وجود این روغن در رنگ موی کی اس دی موجب درمان شوره، شکستگی موها، خارش پوست سر و کاهش عفونت های پوستی می گردد و دارای خاصیت ضد قارچ و باکتریایی است.

۲: ویتامین C: ویتامین C موجود در رنگ موی KSD سبب تقویت و رشد موهای شما گشته و به فولیکول مو کمک می کند تا بهتر آهن را جذب نماید به علاوه موی را به پوست سر محکم متصل کرده و مانع ریزش مو می گردد. ویتامین c همچنین رشد موها را تحریک کرده و مانع از خارش پوست سر، خشکی موها، موخوره و ایجاد شوره گشته و فولیکول های آسیب دیده مو را از بین می برد. این ویتامین یک آنتی اکسیدان قوی به شمار می آید و با حفظ رنگدانه های طبیعی مو از سفیدی زودرس تارهای مو جلوگیری کرده و از تارهای مو در برابر رادیکال های آزاد حفاظت می کند.

۳: روغن آلوئه ورا: این روغن یک نرم کننده عالی برای مو به شمار می آید و سبب می گردد که حتی پس از رنگ زدن موها، آنها نرمی، درخشندگی و لطافت خود را از دست ندهند به علاوه روغن آلوئه ورا به دلیل وجود اسید چرب در خود با متابولیسم بدن همخوان بوده و به خوبی جذب مو می گردد. روغن آلوئه ورا دارای مواد معدنی همچون مس و روی است و در رشد مو تاثیر بسزایی دارد به علاوه این روغن سبب افزایش گردش خون در پوست سر گشته که در نتیجه منجر به افزایش رشد مو می گردد و از ریزش مو و شکستگی موها جلوگیری می کند. این روغن همچنین چربی اضافه پوست سر را کاهش داده و فولیکول مو را تمیز می نماید به علاوه سبوریک اسید را درمان کرده و دارای ویتامین های C ،A و E است که همگی در بازسازی سلول های مو و درخشندگی آن نقش موثری دارند.

۴: روغن جوانه گندم: این روغن سرشار از ویتامین های B1 ،B2 ،B3 ،B6 ،B12، فولیک اسید، پتاسیم، منیزیم و فسفر می باشد که در رشد موها و جلوگیری از ریزش مو بسیار موثر می باشد. روغن جوانه گندم همچنین سبب درخشندگی تارهای مو، افزایش گردش خون در پوست سر، تسکین التهابات پوست سر و اکسیژن رسانی به پوست سر گشته که موهای آسیب دیده را ترمیم می کند به علاوه در رفع شوره سر تاثیر بسزایی دارد.

۵: کراتین: این ماده موخوره، ریزش مو، شکستگی موها را به طور چشمگیری کاهش می دهد به علاوه سبب افزایش حجم، لخت شدن و نرمی و لطافت موها می شود. کراتین همچنین قطر تارهای مو را افزایش داده و لایه طبیعی محافظ مو را بازسازی می کند که همین امر سبب تامین پروتئین از دست رفته مو می گردد.

۶: رنگدانه های طبیعی: در رنگ موی کی اس دی از بالاترین و بهترین سطح کیفی رنگدانه ها استفاده شده که درصد آمونیاک خیلی کمی دارند و همین موجب می شود که تارهای مو پس از رنگ آمیزی آسیب نبینند.

بیشتر بخوانید: هر آنچه لازم است درباره محصولات KSD بدانیم

کاتالوگ فروش عمده رنگ موی KSD

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که رنگ موی کی اس دی آن را داراست تنوع رنگی بالا می باشد، این محصول دارای طیف های رنگی متنوعی از جمله: مشکی، قهوه ای روشن و تیره، بلوند روشن و تیره، بلوند پلاتینه، بلوند پلاتینه خیلی روشن، قهوه ای متوسط، قهوه ای مشکی، بلوند خیلی روشن، بلوند متوسط، بیسکویتی، کورال، صدفی، دودی، هلویی، برنزی، بلوند کاپوچینو، یاقوتی، اناری و غیره می باشد که شما می توانید با توجه به نوع علاقه و سلیقه خود رنگ مورد نظر را انتخاب نمایید.

رنگ موی KSD

فروش عمده اکسیدان KSD

اکسیدان جزو فعال کننده های رنگ مو می باشد که سوفلور را از روی مو پاک می کند و زمانی که با رنگ یا دکلره مخلوط گردد موجب می شود، رنگ به بهترین شکل ممکن به مو نفوذ کند و رنگ مو بسیار راحت تر تغییر نماید. اکسیدان KSD ۶٪ دارای کیفیتی بالا است ‌که  قابل استفاده برای هر نوع رنگ مویی از جمله رنگ موی کی اس دی می باشد به علاوه این اکسیدان کمترین آسیب ممکن را در حین رنگ زدن به مو می رساند و هیچ گونه حساسیت و خارشی برای پوست سر ایجاد نمی کند. البته باید توجه داشت که برای رنگ موی تیره از اکسیدان کی اس دی درصد پایین و برای رنگ روشن از اکسیدان کی اس دی درصد بالا استفاده نمایید.

ویژگی های اکسیدان کی اس دی KSD

  • قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
  • ضد شوره، حساسیت، سوزش، قرمزی و خارش پوست سر
  • مانع از خشک شدن و شکنندگی موهای سر
  • قابل ترکیب با هر نوع رنگ مو و پودر دکلره ای
  • موجود در درصدهای مختلف
  • دارای درصد بسیار پایینی آمونیاک

انواع اکسیدان کی اس دی KSD

  1. اکسیدان ۳٪: این نوع اکسیدان ضعیف ترین نوع اکسیدان نامیده می شود چرا که با رنگ های تیره مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب برای افرادی است که موهای سفید زیادی دارند زیرا از پوشش دهندگی عالی و ثبات رنگ بسیاری برخوردار می باشد.
  2. اکسیدان ۶٪: خریدن همراه با دکلره های ضعیف مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب برای رنگ ابرو نیز می باشد به علاوه از نارنجی و قرمز رنگ شدن ریشه های مو و سوختن هنگام مش کردن جلوگیری کرده و بیشتر برای ریشه مو مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. اکسیدان ۹٪: این نوع اکسیدان برای رنگ موی درجه  ۹، ۸ و مش استفاده می گردد.
  4. اکسیدان ۱۲٪: این نوع اکسیدان از درجه روشن کنندگی بسیار بالایی برخوردار می باشد و بیشتر برای دکلره های قوی از آن استفاده می گردد.

فروش عمده پودر دکلره KSD

پودر دکلره کی اس دی جهت بی رنگ کردن موهای سر مورد استفاده قرار می گیرد و همین امر سبب ایجاد زمینه برای رنگ دلخواه شما می گردد. این پودر بر اساس فرمولاسیون ایتالیا ساخته شده و تنها قابل استفاده برای موی سر می باشد و نباید برای ابرو استفاده شود. پودر KSD دارای مجوز صادر شده از سازمان غذا و دارو است که دارای رنگی سفید و وزن ۴۰۰ گرمی می باشد.

قیمت پخش عمده رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره KSD

رنگ مو، اکسیدان و پودر کی اس دی دارای قیمتی مناسب می باشد که شما می توانید جهت اطلاع از قیمت عمده و تهیه ی این محصولات با ما در تماس باشید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

کاتالوگ محصولات KSD (خرید عمده) را چطور دریافت کنیم؟

برای دریافت کاتالوگ محصولات KSD با کارشناسان ما تماس بگیرید تا فایل ها و تصاویر موردنظر برایتان به رایگان ارسال شود.

نمایندگی رنگ مو، پودر دکلره و اکسیدان KSD در تهران (ارسال به شهرستان ها) کجاست؟

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ایراندخت با سالها تجربه در زمینه فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی، آماده ارائه کاتالوگ و فروش عمده محصولات KSD به کلیه همکاران محترم می باشد.

فروش عمده محصولات KSD به تهران و شهرستان ها چطور امکان پذیر است؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی هماهنگی در پرداخت هزینه و ارسال کالاها به سرتاسر ایران عزیز، با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

پانوشت: خرید عمده رنگ موی KSD ، نمایندگی KSD در تهران ، مرکز پخش اکسیدان، پودر دکلره و رنگ موی KSD

5/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *