فروش عمده رنگ مو کالیون

رنگ مو کالیون یکی از بهترین محصولات از برند گلد اسمیت آلمان است. خریداری این محصول باکیفیت از فروشگاه آنلاین آرایشی ایراندخت ، معتبرترین نمایندگی محصولات کالیون،  یکی از مطمئن ترین روش های خرید این محصول بی‎نظیر است. رنگ مو کالیون با تغییر رنگ سریع موها به ایجاد تنوع در روحیه شما کمک می‎کند. اگر قصد خرید رنگ مو از یک برند معتبر و برجسته را دارید،  رنگ موی کالیون می‎تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. این رنگ موی باکیفیت با برخورداری از فرمولاسیون منحصر به فرد زیبایی موهای شما را دو چندان می‎کند. اگر قصد خرید عمده رنگ مو کالیون را دارید، فروشگاه آنلاین آرایشی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو کالیون این امکان را برای شما فراهم کرده تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

خرید عمده رنگ مو کالیون از فروشگاه ایراندخت

یکی از برندهای مطرح و صاحب نام در زمینه انواع محصولات مراقبت از مو، برند کالیون است که محصولات مختلفی را روانه بازار کرده است. رنگ مو کالیون به صورت پودر بی رنگ کننده مو ارائه می‎شود و با برخورداری از فرمولاسیونی ویژه خیلی سریع رنگ موها را تغییر میدهد و مو را برای رنگ بعدی آماده می‎کند.

کلیه محصولات کالیون از جمله رنگ مو از مواد زیر در ترکیبات خود بهره میبرند : آفتابگردان، جوانه گندم، سبوس برنج، گیاه جینسینگ، آلوئه ورا، زردآلو، گزنه، کلاژن، پروویتامین و مولتی ویتامین. فروشگا ه ایراندخت، نمایندگی فروش رنگ مو کالیون با برخورداری از اطلاعات کافی در مورد محصولات خود، این اطلاعات را به خریدار نیز منتقل کرده و یک خرید مطمئن و بهینه را برای مشتری رقم میزند.

بیشتر بخوانید : رنگ مو لیزانو از کجا بخریم؟

شما می توانید با خرید عمده رنگ مو کالیون از فروشگاه آرایشی ایراندخت، علاوه بر خرید محصول اصل، از ضمانت خرید و خدمات پس از فروش نیز بهره مند می‎شود. شما می توانید علاوه بر خرید رنگ مو کالیون انواع دیگر از محصولات این برند صاحب نام را از فروشگاه ایراندخت خریداری نمایید:  مانند سرم مو کالیون، ماسک مو کالیون، اسپری مو دو فاز کالیون، اکسیدان کالیون و مواد شوینده بهداشتی و ….

قیمت فروش عمده رنگ مو کالیون

رنگ مو کالیون با دارا بودن ترکیبات ویژه و با توجه به اینکه تولید خارجی است، قیمت فروش آن از محصولات داخلی و سطح معمولی کمی بیشتر است. همچنین قیمت این محصول با توجه به حجم محصول متغیر است. بنابراین جهت کسب اطلاع از قیمت فروش عمده رنگ مو کالیون میتوانید به فروشگاه ایراندخت، نمایندگی فروش محصولات کالیون مراجعه کنید و یا خرید خود را به صورت تلفنی و آنلاین انجام دهید.

رنگ مو کالیون که یکی از باکیفیت ترین و برترین رنگ های موجود در بازار است با حجم های متفاوت به خریدار عرضه میشود.

ویژگی های رنگ مو کالیون

  • برخورداری از ترکیبی با غلظت بالا
  • سرشار از پلیمرهای کاتونیک
  • بهره مندی از کریستال مایع با جذب سریع
  • حفظ رطوبت و تازگی مو
  • یک انتخاب مناسب برای انواع مو
  • قابلیت پوشش دهی کامل موهای سفید
  • جلوگیری از آسیب دیدن ساقه مو
  • برخورداری از ترکیبات محافظ مقابل اشعه فرابنفش خورشید
  • دارای مواد غنی و طبیعی و افزایش براقیت موها

رنگ مو کالیون، یک رنگ موی حرفه ای و حاوی کراتین است که موجب شادابی و درخشندگی انواع موها میشود. این رنگ موی بی نظیر بهترین انتخاب جهت تغییر چشمگیر رنگ موها است. این محصول از برند کالیون دارای ترکیبات غنی شده با روغن آرگان، کرچک، گندم و نارگیل است و اسیب وارده به موها را به حداقل میرساند.

رنگ مو کالیون در پک کامل شامل تیوپ رنگ مو ۷۵ میل، اکسیدان ۷۵ میل، نرم کننده، ماسک مو و شامپو تثبیت کننده به فروش میرسد. جهت خرید عمده رنگ مو کالیون کافی است از فروشگاه اینترنتی ایراندخت بازدید نموده و سفارش خود را ثبت نمایید و محصول مورد نظرتان را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

رنگ مو کالیون یکی از برندهای مقرون به صرفه رنگ مو محسوب میشود که توسط فروشگاه ایراندخت نمایندگی فروش محصولات کالیون به فروش میرسد. اگر شما هم خواهان خرید عمده محصولات کالیون هستید، کافی است با مراجعه به وب سایت فروشگاه ایراندخت سفارش خود را با نرخ قیمت واقعی بازار ثبت کنید.

خرید عمده اکسیدان کالیون

اکسیدان کالیون یکی دیگر از محصولات برند معتبر کالیون است که با برخورداری از کیفیت بالا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. ترکیبات این اکسیدان باعث کاهش سوزش و خارش کف سر بعد از رنگ و دکلره میشود. این محصول با غلظت و حجم بالای خود یک انتخاب مناسب و مقرون به صرفه برای خریداران عمده و سالن داران است. این اکسیدان مرغوب مانع از خشک شدن موها میشود. شما میتوانید جهت خرید عمده اکسیدان کالیون این محصول را همراه با رنگ موی کالیون با خیال آسوده از فروشگاه ایراندخت خریداری کنید. ایراندخت با فروش عمده اکسیدان کالیون ضمانت و اصالت کالاها را نیز متعهد می‎شود.

فروش عمده رنگ مو کالیون

ویژگی های اکسیدان کالیون

  • ضد خارش و ضد سوزش
  • قابلیت تثبیت تناژ رنگ  مو
  • رطوبت رسانی به مو
  • نرم کننده و مرطوب کننده مو

خرید عمده پودر دکلره کالیون Kalyon

پودر دکلره کالیون یکی دیگر از محصولات بی نظیر برند کالیون است که به همراه اکسیدان برای بی رنگ کردن مو استفاده میشود. این محصول باکیفیت از برند کالیون Kalyon با برخورداری از فرمولاسیون غنی شده حاوی پروتئین و مواد نرم کننده است و با استفاده از آن موها تقویت میشوند. این محصول با قدرت روشن کنندگی بالای خود برای مصارف حرفه ای و آرایشگاهی یک انتخاب مناسب است.

سایت ایراندخت معتبرترین و مطمئن ترین سایت برای خرید عمده پودر دکلره کالیون است. پودرهای دکلره کالیون در حجم ۲ کیلوگرم و تیوپی به فروش می رسند و قیمت این محصول به نوع بسته بندی و حجم آن بستگی دارد. فروشگاه اینترنتی ایراندخت با فروش عمده پودر دکلره کالیون قادر است این محصول مرغوب را با قیمت مقرون به صرفه به خریداران محترم ارائه کند. پس از استفاده از پودر دکلره کالیون موها نرم، لطیف و درخشنده میشوند چرا که این پودر دارای روغن آرگان است.

بیشتر بخوانید : مرکز فروش عمده محصولات لیزانو کجاست؟

ارائه مشاوره رایگان جهت خرید عمده محصولات کالیون

جهت کسب مشاوره های لازم قبل از خرید محصولات کالیون می توانید با کارشناسان مجموعه ایراندخت تماس بگیرید و با کسب اطلاعات کافی یک خرید درست و هوشمندانه را تجربه کنید و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

قیمت فروش عمده رنگ موی کالیون چقدر است؟

جهت کسب اطلاع از قیمت فروش عمده رنگ مو کالیون میتوانید به فروشگاه ایراندخت، نمایندگی فروش محصولات کالیون مراجعه کنید و یا خرید خود را به صورت تلفنی و آنلاین انجام دهید.

جهت خرید عمده اکسیدان کالیون به کجا مراجعه کنم؟

جهت خرید عمده اکسیدان کالیون این محصول را همراه با رنگ موی کالیون با خیال آسوده از فروشگاه ایراندخت خریداری کنید. ایراندخت با فروش عمده اکسیدان کالیون ضمانت و اصالت کالاها را نیز متعهد می‎شود.

پودر دکلره کالیون به صورت عمده از کجا بخریم؟

فروشگاه اینترنتی ایراندخت با فروش عمده پودر دکلره کالیون قادر است این محصول مرغوب را با قیمت مقرون به صرفه به خریداران محترم ارائه کند. سایت ایراندخت معتبرترین و مطمئن ترین سایت برای خرید عمده پودر دکلره کالیون است.

پانوشت: نمایندگی کالیون، مرکز پخش کالیون، فروش عمده اکسیدان و پودر دکلره کالیون، فروش عمده رنگ مو کالیون

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *