رنگ موی گیاهی پرستیژ یکی از بهترین و شناخته شده ترین  برندهای رنگ مو در ایران است. این محصولات فاقد آمونیاک بوده و در حجم های ۱۰۰ میلی لیتر تولید شده که برای خانم های باردار و افراد دارای حساسیت های پوستی مناسب میباشد. همچنین این رنگ مو حاوی کراتین برای نرم کردن موها، عصاره نعنا برای بازسازی و براق کردن موها، روغن آرگان برای تقویت ساختمان مو و مولتی ویتامین های مفید برای تغذیه رسانی به مو میباشند. این رنگ مو با فرمولاسیون جدید سفیدی موهارو کامل  پوشش داده و رنگ مویی یکسان با ماندگاری بالا برای شما به ارمغان می آورد.

چرا باید از  رنگ موی گیاهی بدون آمونیاک استفاده کنیم؟

امروزه همه میدانیم که رنگ موهای شیمیایی  باعث آسیب جدی به موها  میشوند. به همین علت است که وقتش رسیده به استفاده از رنگ موی گیاهی پرستیژ فکر کنید.  این رنگ موها به علت نداشتن مواد زیان آور بسیار بی خطرتر میباشند. با بهره گیری از رنگ موی گیاهی، به موهایتان فواید متعددی میرسانید که رنگ مو هاي معمولی ندارند.

مهم ترین  مزایای استفاده از رنگ موی گیاهی و بدون آمونیاک پرستیژ:

  1. به موها آسیب نمی زنند: این رنگ مو به علت  نداشتن مواد شیمیایی سمی، علی الخصوص آمونیاک و همچنین دارا بودن  ترکیباتی سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز برای مو، به موهایتان آسیب نمیرسانند
  2. بافت مو را حفظ می کنند: رنگ مو هاي معمولی موها را می‌شکنند و این مساله آنها را ناسالم می کند. خوشبختانه، رنگ موی گیاهی پرستیژ این تاثیر را ندارند. آنها بافت مو را تغییر نمیدهند و در نتیجه به موها آسیب نمی رسانند
  3. موها را تقویت میکنند: وجود مواد طبیعی در رنگ موی گیاهی پرستیژ باعث می شود که اثرات خوبی برای موهایتان داشته باشند. مواد تشکیل دهنده در اینگونه رنگ‌ها، کراتین برای نرم کردن موها، عصاره نعنا برای بازسازی و براق کردن موها، روغن آرگان برای تقویت ساختمان مو و مولتی ویتامین های مفید برای تغذیه رسانی به مو باعث میشوند موهایی نرم، درخشان و قوی داشته باشید.
  4. برای بهره گیری از رنگ مو در زمان بارداری و یا در صورت داشتن حساسیت شدید بی‌خطر میباشند
    برای تعداد زیادی از خانم های باردار رنگ کردن مو در طول بارداری به علت وجود مواد شیمیایی فراوان در رنگ موها، نگرانی بزرگی است زیرا این مواد شیمیایی اثرات زیانباری روی جنین دارند.  با رنگ موی گیاهی جای هیچ گونه نگرانی نیست، چرا که فاقد موادشیمیایی م یباشند و بهره گیری از آن ها در دوران بارداری بی ضرر است و خانم های باردار بدون هیچ نگرانی ای میتوانند از آن ها استفاده کنند .

همچنین برای افرادی که حساسیت های شدید به مواد شیمیایی  موجود در  رنگ مو های معمولی دارند یا پوست سر آسیب پذیری دارند،با خیال راحت میتوانند ا ز رنگ موی گیاهی پرستیژ استفاده کنند زیرا فرمولاسیون این رنگ ها به گونه ای میباشد که هیچگونه حساسیتی ایجاد نمیکنند .

بیشتر بخوانید: آموزش استفاده از رنگ موی آنیکا در خانه 

آلبوم رنگ موی گیاهی پرستیژ

 

آلبوم رنگ موی پرستیژ

لیست قیمت رنگ موهای گیاهی پرستیژ

وبسایت ایراندخت پخش کننده عمده محصولات آرایشی بهداشتی و  انواع رنگ مو  با قیمت مناسب به شما مشتریان عزیز میباشد برای خرید محصولات پرستیژ  و  اطلاع از قیمت ها به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

چرا باید از  رنگ موی گیاهی بدون آمونیاک استفاده کنیم ؟

این رنگ مو ها به علت نداشتن مواد زیان آور بسیار بی خطرتر میباشند و همین طور برای افرادی مناسب میباشد که  به مواد شیمیایی گوناگون حساسیت دارند،. با بهره گیری از رنگ موی گیاهی، به موهایتان فواید متعددی میرسانید که رنگ مو هاي معمولی ندارند.

چه نوع رنگ مو هایی مناسب برای استفاده در دوران بارداری میباشند؟

رنگ موی گیاهی انتخاب مناسبی برای خانم های باردار هستند، چرا که انها مواد شیمیایی در خود ندارند و بهره گیری از آن ها در دوران بارداری بی ضرر هست.

مهم ترین مزایای استفاده از رنگ موی گیاهی و بدون آمونیاک پرستیژ؟

آسیب نمی زنند. بافت مو را حفظ می کنند.موها را تقویت میکنند.برای بهره گیری از رنگ مو در زمان بارداری و یا در صورت داشتن حساسیت شدید، بی‌خطر میباشند

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 

پانوشت: قیمت رنگ موی  پرستیژ ، رنگ موی گیاهی بدون آمونیاک پرستیژ ، رنگ موی ایرانی بدون آمونیاک

4.2/5 - (5 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *