امروزه بسیاری از خانم ها تمایل دارند رنگ موهای خود را به رنگ های روشن و بلوند تغییر دهند و در این راستا از پودرهای دکلره جهت از بین بردن رنگدانه های مو استفاده می کنند. در این مطلب از مجله وب سایت ایراندخت با ما همراه باشید تا مهم ترین نکات در خرید پودر دکلره را به شما معرفی کنیم.

انواع پودر دکلره

پودرهای دکلره با توجه به رنگ آنها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند. هر یک از این  پودرهای دکلره برای انواع خاصی از موها استفاده می شود.

پودر دکلره آبی

یکی از قوی ترین بی رنگ کننده های مو، پودر دکلره آبی است که در ترکیبات آن مقدار زیادی از آمونیاک وجود دارد. با استفاده از این نوع پودر دکلره می توان تمام موها را به صورت کامل سفید و بی رنگ کرد. تنها کافی است تا پودر دکلره با میزان مناسبی از اکسیدان ترکیب شود تا ترکیب شیمیایی به وجود آمده تاثیر خود را روی موها بگذارد.

پودر دکلره بنفش

با استفاده از پودر دکلره بنفش می توان موها را در کمترین زمان بی رنگ کرد و بدون وارد شدن آسیب، از نارنجی شدن موها جلوگیری کرد.

پودر دکلره سفید

پودر دکلره سفید در مقایسه با رنگ آبی میزان آمونیاک کم تری دارد. بنابراین آسیب کم تری نیز به موها وارد می کند. اگر تار موهای شما ضعیف و حساس است، نوع سفید می تواند برای شما یک انتخاب ایده آل باشد.

پودر دکلره خاکستری

این پودر دکلره بدون مواد آلی و شیمیایی تولید شده است. همچنین در مقایسه با سایر انواع، در از بین بردن پیگمنت های مو قدرت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید : مرکز فروش عمده پودر دکلره آوایی در ایران کجاست؟/ خرید عمده با کف قیمت بازار

معرفی بهترین پودر دکلره

پودر دکلره آوایی یکی از تولیدات کشور ایران است و در کارخانه طوبی گل تولید شده است. نوع سفید این محصول دارای رایحه وانیل است و میزان آمونیاک و گرد و غبار در آن پایین است. نوع آبی در مقایسه با نوع سفید قوی تر است و قادر است رنگ موهای ضخیم و تیره را به خوبی باز کند. این محصول مرغوب با کیفیت بالای خود توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد.

خرید پودر دکلره

بیشتر بخوانید : فروش عمده پودر دکلره آوایی / خرید عمده از نمایندگی تهران/ قیمت منصفانه

خرید عمده پودر دکلره آوایی با قیمت اقتصادی

اگر قصد خرید عمده پودر دکلره آوایی را دارید، می توانید این محصول باکیفیت و خوش قیمت را در حجم های ۵۰۰ گرم و یک کیلو از مرکز پخش عمده ایراندخت خریداری نمایید. پخش آرایشی ایراندخت بهترین منبع برای خرید لوازم آرایش مو و نمایندگی فروش عمده پودر دکلره آوایی در ایران است. جهت خرید عمده پودر دکلره آوایی می توانید این محصول بی نظیر را با بهترین قیمت از مرکز فروش عمده آرایشی ایراندخت تهیه نمایید.

شما مخاطب عزیز می توانید پیش از نهایی کردن خرید خود از مشاوره های رایگان کارشناسان ایراندخت بهره مند شوید و پس از دریافت اطلاعات لازم و استعلام قیمت، محصول مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری سفارش دهید و با تضمین اصالت و سلامت کالا در سریع ترین زمان ممکن در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده پودر دکلره آوایی چگونه اقدام کنیم؟

اگر قصد خرید عمده پودر دکلره آوایی را دارید، می توانید این محصول باکیفیت و خوش قیمت را در حجم های 500 گرم و یک کیلو از مرکز پخش عمده ایراندخت خریداری نمایید.

پودر دکلره بنفش آوایی چه ویژگی هایی دارد؟

با استفاده از پودر دکلره بنفش می توان موها را در کمترین زمان بی رنگ کرد و بدون وارد شدن آسیب، از نارنجی شدن موها جلوگیری کرد.

پانوشت : خرید پودر دکلره، فروش عمده پودر دکلره، مرکز پخش عمده پودر دکلره آوایی در ایران، نمایندگی محصولات آوایی در تهران

4/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *