حتما می دانید که بهترین روش جهت خلاصی از شر موهای زائد، موم انداختن یا همان اپیلاسیون است. اپیلاسیون با موم مزایای خاص خود را دارد. در این مطلب به بررسی اپیلاسیون و معرفی نکاتی جهت داشتن بهترین اپیلاسیون پرداخته ایم.

اپیلاسیون یا موم انداختن چیست؟

آیا شما هم از دست موهای زائد خود خسته شده اید و به دنبال راه هایی جهت از بین بردن آنها هستید؟ اپیلاسیون با موم یک روش ایده آل جهت رفع موهای زائد در نقاط مختلف بدن است. به طور کلی با هر بار موم انداختن ریشه موهای زائد ضعیف شده و به مرور زمان موهای زائد به موهای نازک تبدیل می شوند.

اپیلاسیون با موم علاوه بر نظافت پوست باعث نرمی و لطافت پوست شما می شود. با موم انداختن سلول های مرده از بین می روند و با لایه برداری عمیق موجب افزایش تولید کلاژن در پوست می شود.

به طور کلی موم ها از دو دسته سرد و گرم تشکیل شده اند. برای استفاده از نوع سرد نیازی به استفاده از دستگاه برای گرم کردن موم ندارید و موم انداختن ساده تر انجام می شود. اما برای بخش های حساس بدن، نوع گرم انتخاب بهتری است.

بیشتر بخوانید : فروش عمده موم دائم کنسروی اطلس + خرید با بهترین قیمت عمده + ثبت سفارش آسان

موم دائم چیست؟

برخی از انواع موم به دلیل چسبندگی بسیار بالایی که دارند می توانند ریزترین موها را از بین ببرند. به همین دلیل رویش مجدد موها دیرتر اتفاق می افتد. به این موم ها موم دائم گفته می شود.

مهم ترین نکات برای انجام اپیلاسیون با موم

در این بخش از مطلب به معرفی ۶ نکته می پردازیم که به شما کمک میکند اپیلاسیونی عالی و کم درد را تجربه کنید :

  1. رعایت کردن و کنترل موارد بهداشتی
  2. آما ده سازی و تمیز کردن پوست و مو
  3. لایه برداری
  4. انجام تست حساسیت
  5. توجه کردن به اندازه موها
  6. چرب کردن پوست پس از موم انداختن

اپیلاسیون با موم

بهترین موم برای اپیلاسیون چیست؟

اگر جهت انجام یک اپیلاسیون عالی به دنبال یک موم مرغوب، باکیفیت و خوش قیمت هستید، بدون شک موم اطلس می تواند بهترین انتخاب شما باشد. زیرا این محصول بی نظیر با مواد کاملا طبیعی فرموله شده است و قابلیت چسبندگی فوق العاده ای دارد. همچنین کمک میکند تا پوستی نرم، صاف و عاری از هر گونه موم و کرک داشته باشید.

این موم گیاهی با جدا کردن موهای زائد از ریشه و طولانی کردن دوره رشد مو باعث کاهش حجم موهای در حال رشد می شود. برای استفاده از موم سرد اطلس باید از پد اپیلاسیون استفاده شود. این محصول فوق العاده برای انواع پوست مناسب است و از ایجاد تحریکات پوستی جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید : فروش عمده موم اطلس در تهران با بهترین شرایط | خرید آسان از نمایندگی معتبر

خرید عمده موم سطلی و کنسروی اطلس با قیمت استثنایی

اگر برای انجام یک اپیلاسیون عالی با کمترین میزان درد نیاز به یک موم مرغوب و باکیفیت دارید، موم اطلس بهترین گزینه برای شما است. شما میتوانید جهت خرید عمده موم سطلی و کنسروی اطلس با مرکز پخش آرایشی و بهداشتی ایراندخت تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنید. مرکز پخش عمده ایراندخت به عنوان بزرگ ترین نمایندگی موم اطلس در تهران، مفتخر است این محصول فوق العاده را با قیمت مقرون به صرفه به مخاطبان خود ارائه کند.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

بهترین موم برای اپیلاسیون چیست؟

اگر جهت انجام یک اپیلاسیون عالی به دنبال یک موم مرغوب، باکیفیت و خوش قیمت هستید، بدون شک موم اطلس می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

موم دائم چیست؟

برخی از انواع موم به دلیل چسبندگی بسیار بالایی که دارند می توانند ریزترین موها را از بین ببرند. به همین دلیل رویش مجدد موها دیرتر اتفاق می افتد. به این موم ها موم دائم گفته می شود.

پانوشت : اپیلاسیون با موم، فروش عمده موم اطلس، نمایندگی فروش عمده موم اطلس، خرید عمده موم اطلس

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *