محصولات وینا

تغییر رنگ مو یکی از مواردی است که در زیبایی خانم ها و یا حتی آقایان بسیار تاثیرگذار میباشد. اما باید این نگته را در نظر داشته باشیم که باتوجه به تنوع طیف رنگ مو های موجود در بازار رنگ مویی را انتخاب کنیم که با رنگ پوست و حالت چهره و اندام ما بیشترین همخوانی را داشته باشد.

امروزه رنگ مو مصرف کنندگان بسیار زیادی دارد و یکی از پرطرفدار ترین رنگ مو های موجود در بازار محصولات وینا میباشند. این رنگ مو حاوی روغن آووکادو، آرگان، جوجوبا و کراتین است. قدرت بالای  پوشانندگی مو های سفید و ماندگاری آن جز ویژگی های بسیار مهم این محصولات میباشد. لازم به ذکر است به دلیل وجود مقدار کم آمونیاک و عناصر مفیدی که در ترکیبات این رنگ مو وجود دارد به موها هیچ آسیبی وارد نمیکند.

 خرید عمده ی کرم اکسیدان وینا

محصولات وینا شامل اکسیدان ۳%، ۶%، ۹% و ۱۲%  در حجم های مختلف نیز میباشد. در ادامه به بررسی این محصولات میپردازیم.

تمامی اکسیدان های وینا  ضدحساسیت بوده و حاوی مواد ضد سوزش و خارش، مواد نرم کننده  جهت جلوگیری از خشکی و مو خوره و دارای خواص ضد وز و همچنین – ویتامین های A, E, B6, B2, B1 میباشند.

اکسیدان ۹ درصد وینا در مقایسه با نمونه شش درصدی این محصول قدرت بیشتری داشته و گزینه ای مناسب برای ترکیب با انواع مختلف “رنگ مو” به شمار می رود.

اکسیدان ۱۲ درصد وینا در مقایسه با نمونه ۹ درصدی این محصول، قدرت خیلی بیشتری داشته و گزینه ای مناسب برای ترکیب با دکلره مو” به شمار می رود. اکسیدان ۱۲ درصد وینا به شما کمک می کند تا بدون ایجاد مشکل و آسیب، بتوانید به رنگ موی دلخواه خود دست یابید.

همان طور که می دانید موهای رنگ شده آسیب پذیری بیشتری دارند و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی مو با کیفیت نامناسب می تواند صدمات جدی به بافت آن ها وارد کند. این اکسیدان با استفاده از مواد اولیه و با کیفیت بالایی تولید شده است. از این رو می توانید با خیال راحت ازمحصولات وینا موهای برای موهای رنگ شده و یا آسیب دیده استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید اکسیدان به صورت عمده 

اکسیدان وینا

 

خرید عمده ی پودر دکلره وینا

محصولات وینا برای کسب رضایت مصرف کنندگان سه مدل پودر دکلره در رنگ و حجم های مختلف تولید کرده است که در ادامه به معرفی اجمالی این محصولات می پردازیم . در تولید این محصول از خواص پروتئین هیدرولیز شده گندم بهره گرفته شده که منبع غنی از اسیدهای چرب ضروری، ویتامین های C ،E و گروه B می باشد. پودرهای دکلره محصولات وینا، فاقد آمونیاک بوده و همین امر وجه تمایز آن با سایر محصولات مشابه است.

پودر دکلره سفید وینا

پودر دکلره سفید محصولات وینا توسط شرکت Huwell ایتالیا فرموله شده و با اثرگذاری فوق العاده در کمترین زمان ممکن، رنگدانه های موی شما را از بین می برد. علاوه بر این، این محصول رفله های قرمز، نارنجی و زردی رنگ مو را از بین برده و تاثیر چشمگیری در زیباتر نشان دادن رنگ مو ها خواهد داشت.

پودر دکلره نقره ای وینا

پودر دکلره نقره ای وینا حاوی پروتئین هیدرولیز شده و غنی شده از رنگ دانه و صدف نقره ای، در استفاده حرفه ای برای از بین بردن کامل رفله های نارنجی به کار میرود. با استفاده از محصولات وینا  تا پایه های بالا بدون کوچکترین آسیب و گره خوردن موها را روشن و شفاف میکند.

پودر دکلره آبی

وینا بدون ایجاد آسیب دیدگی موی شما را تا بالا ترین اندازه ممکن روشن میکند حتی موهای روشن خود را بدون نگرانی با پودر آبی وینا روشن تر نمایید. اکسیژن فعال موجود در این محصول عامل روشن شدن مو بدون صدمه زدن در زمان دکلره کردن است. پودر دکلره محصولات وینا بدون آمونیاک است و به همین جهت برای کف سر نیز قابل استفاده است به صورتی که اکسیدان به کار رفته ۶ درصد باشد .

لیست قیمت محصولات موی وینا

وبسایت ایراندخت پخش کننده عمده محصولات آرایشی بهداشتی و  انواع رنگ مو  با قیمت مناسب به شما مشتریان عزیز میباشد برای خرید محصولات وینا ، مشاوره ی رایگان و  اطلاع از قیمت ها به پایین صفحه مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

 پودر دکلره نقره ای برای از بین بردن چه رفله ای استفاده میشود؟

در استفاده حرفه ای برای از بین بردن کامل رفله های نارنجی به کار میرود

چه اکسیدانی برای استفاده با پودر دکلره مناسب است؟

اکسیدان 12 درصد وینا در مقایسه با نمونه 9 درصدی این محصول قدرت خیلی بیشتری داشته و گزینه ای مناسب برای ترکیب با دکلره مو” به شمار می رود.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ
پی نوشت : نمایندگی محصولات ویناقیمت عمده رنگ موی وینا , خرید عمده پودر دکلره بدون آمونیاک
5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *