رنگ مو بدون آمونیاک

رنگ مو بدون آمونیاک همانطور که از نام آن پیداست، رنگ موهایی هستند که فاقد آمونیاک هستند و حاوی مواد شیمیایی دیگری هستند که به مو آسیب نمیرسانند. این رنگ‌ مو ها حاوی روغن‌های نرم‌کننده و سایر مواد هستند تا در طی فرآیند رنگ کردن مو، کوتیکول مو رطوبت یا پروتئین خود را از دست ندهد.

بیشتر بخوانید : رنگ مو بدون آمونیاک پرستیژ

 نقش آمونیاک در رنگ مو چیست؟

برای درک اینکه رنگ مو بدون آمونیاک چیست، مهم است که بدانید آمونیاک چه نقشی در بسیاری از فرآیندهای سنتی رنگ کردن مو دارد.

آمونیاک، یک ماده شیمیایی قلیایی است، رنگ مو بدون آمونیاک از مونو اتانول آمین استفاده می کند که حاوی الکل است که به عنوان تنظیم کننده جایگزین pH در رنگ مو عمل می کنداین ماده کوتیکول‌های فیبر مو را بلند می‌کند و اجازه می‌ دهد رنگ روی قشر (قسمت داخلی مو که توسط کوتیکول‌ها محافظت می‌شود) رسوب کند. آمونیاک همچنین برای روشن کردن رنگدانه طبیعی مو استفاده می شود تا بتوان آن را دوباره رنگ کرد.اتانول آمین به شکل کمتر غلیظ و در ترکیب با روغن های نرم کننده استفاده می شود که آسیب کمتری به مو می زند به دلیل وجود همین ترکیبات میتوان گفت  رنگ موهای بدون آمونیاک واقعا برای مو بی خطر است.

بیشتر بخوانید :کاتالوگ رنگ مو بدون آمونیاک پرستیژ

فواید این رنگ مو ها چیست؟

پنج دلیل اصلی وجود دارد که چرا این رنگ مو ها در بین آرایشگران و مصرف کنندگان انقدر پرطرفدار است.

 

رنگ مو بدون آمونیاک

دارای فرمولاسیون ملایم

 این ننوع رنگ مو ها دارای  فرمول ملایمی  میباشند. این یک خبر عالی برای کسانی است که پوست و موی حساسی دارند و در اثر فرآیند رنگ کردن مو دچار حساسیت می شوند.  حال به راحتی و بدون نگرانی میتوانند از این نوع رنگ مو ها استفاده کنند. 

محافظت و درخشندگی

 به علت وجود ترکیبات حاوی روغن، شما موهایی  نرم تر، صاف تر وسالم تر خواهید داشت. رنگ موی  بدون آمونیاک نه تنها موها را با روغن‌های مغذی تزریق می‌کند تا ظاهری صاف ابریشمی به مو بدهد، بلکه از رطوبت طبیعی مو برای جلوگیری از خشکی و ماندگار تر شدن رنگ مو محافظت می‌کند.

پوشش بهتر موهای سفید و خاکستری

 این رنگ ها  با توجه به فرمولاسیون پیشرفته مو های سفید و خاکستری را به صورت ۱۰۰٪ پوشش میدهند.

تنوع بالای رنگ

 این روزها ترند اصلی رنگ مو ظاهر طبیعی است. به همین دلیل است که سایه های خنثی مانند بلوند خاکستری و موهای قهوه ای خاکستری بسیار محبوب شده اند. رنگ موی بدون آمونیاک طیف وسیعی از سایه‌های مو با ظاهر فوق‌العاده طبیعی را ارائه می‌دهد، بنابراین می‌توانید بدون استفاده از مواد شیمیایی خشن از مد روز دنیا پیروی کنید.

فاقد بو

 یکی از انتقادات اصلی در مورد رنگ موهای مبتنی بر آمونیاک، بوی قوی آن است که باعث ایجاد ناراحتی های ریوی نیز میشود. رنگ های فاقد آمونیاک بوی قوی ندارند، که رنگ کردن مو را به سطح جدیدی می‌برد، و آن را به لحظه‌ای لذت‌ بخش تبدیل می‌کند که هم شما و هم آرایشگرتان می‌توانید از آن لذت ببرید. 

 

جهت خرید رنگ موی  بدون آمونیاک  و یا کسب اطلاعات از انواع مختلف آن  میتوانید از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه با ما در تماس باشید.

سوالات متداول

فواید رنگ مو بدون آمونیاک چیست؟

دارای فرمولاسیون ملایم
محافظت و درخشندگی
پوشش بهتر موهای سفید و خاکستری
فاقد بو
تنوع بالای رنگ

 نقش آمونیاک در رنگ مو چیست؟

آمونیاک، یک ماده شیمیایی قلیایی است، رنگ موی بدون آمونیاک از مونو اتانول آمین استفاده می کند که حاوی الکل است که به عنوان تنظیم کننده جایگزین pH در رنگ مو عمل می کنداین ماده کوتیکول‌های فیبر مو را بلند می‌کند و اجازه می‌ دهد رنگ روی قشر (قسمت داخلی مو که توسط کوتیکول‌ها محافظت می‌شود) رسوب کند. آمونیاک همچنین برای روشن کردن رنگدانه طبیعی مو استفاده می شود تا بتوان آن را دوباره رنگ کرد.اتانول آمین به شکل کمتر غلیظ و در ترکیب با روغن های نرم کننده استفاده می شود که آسیب کمتری به مو می زند به دلیل وجود همین ترکیبات میتوان گفت  رنگ موهای بدون آمونیاک واقعا برای مو بی خطر است.

رنگ مو بدون آمونیاک یعنی چه؟

رنگ مو بدون آمونیاک همانطور که از نام آن پیداست، رنگ موهایی هستند که فاقد آمونیاک هستند و حاوی مواد شیمیایی دیگری هستند که به مو آسیب نمیرسانند.  این رنگ‌ مو ها حاوی روغن‌های نرم‌کننده و سایر مواد هستند تا در طی فرآیند رنگ کردن مو، کوتیکول مو رطوبت یا پروتئین خود را از دست ندهد

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 

پانوشت :خرید رنگ مو بدون آمونیاک , رنگ مو بدون آسیب , قیمت رنگ مو بدون آمونیاک ,  فروش عمده رنگ مو بدون آمونیاک

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *