آشنایی با رنگ مو پودری لیزانو

رنگ مو پودری لیزانو یا پودر دکلره رنگی لیزانو محصولی است که  مراحل روشن کردن و رنگ نمودن موها را در یک زمان انجام می دهد. شما می‌توانید به کمک این محصول همزمان موهای خود را دکلره و رنگ کنید. در واقع دیگر لازم نیست طی یک مرحله موی خود را به پایه رسانده و سپس رنگ نمایید. به همین دلیل رنگ مو پودری یک محصول جذاب در دنیای آرایش و رنگ مو به شمار می‌رود. این پودرها با ایجاد رنگ‌هایی زنده و خیره کننده می‌توانند به موهای شما جلوه ای بی نظیر ببخشیند. این محصول یک راه آسان برای تغییر استایل و ایجاد تنوع در رنگ موها می‌باشد.در این مطلب با جزئیات بیشتر این محصول بیشتر آشنا می‌شوید.

رنگ مو لیزانو

رنگ مو لیزانو در ۱۸ طیف رنگی عرضه می‌گردد. این محصول رنگ‌هایی مانند آبی، قرمز، یاسی،  بنفش، خاکستری و … را در بر می گیرد و یک روش بسیار آسان جهت تغییر دادن رنگ موهای شما می‌باشد. این رنگ مو قابل ترکیب با نوع کرمی رنگ مو نیز می‌باشد و حتی باعث بیشتر شدن زمان ماندگاری رنگ مو می شود. این محصول برای رنگساژ مش نیز به کار می‌رود. رنگ مو پودری لیزانو حاوی کراتین و عصاره آلوئه ورا بوده و فاقد گرد وغبارو آمونیاک می‌باشد. رنگ‌های شاد و فانتزی در این سری رنگ موهای لیزانو مشاهده می شود. این محصول ماندگاری خوبی نیز دارد و روی موهای متوسط یا روشن نتیجه بهتری خواهد داد.

بیشتر بخوانید : بهترین عمده فروشی برای خرید عمده محصولات لیزانو

روش استفاده از رنگ مو پودری لیزانو

یک بسته از رنگ مو پودری لیزانو را باید با مقدار۲ الی ۳ برابر اکسیدان یعنی حدود ۱۰۰ میل ترکیب نمایید. اگر تمایل دارید رنگ موی روشن تری داشته باشید اکسیدان ۹ درصد و اگر تمایل به رنگ موی تیره تر دارید، اکسیدان ۶ درصد استفاده نمایید. سپس ترکیب آماده شده را روی موهای خشک و نشسته ماساژ داده و پس از گذشت ۲۰ الی ۴۰ دقیقه استراحت موهای خود را با استفاده از آب ولرم آبکشی نمایید و سپس نرم کننده استفاده نمایید.

آشنایی با رنگ مو پودری لیزانو

مزایای رنگ مو پودری لیزانو

تغییر سریع و آسان رنگ موها: رنگ مو لیزانو سریعترین و آسانترین راه برای ایجاد تنوع و تغییر در رنگ موهای شما می‌باشد. شما با کمک این محصول انتخاب‌های جذاب و متنوعی خواهید داشت.

عدم آسیب به موها: این محصول آسیبی برای موهای شما به دنبال نخواهد داشت؛ زیرا مواد مضری در ترکیبات آن وجود ندارد.

تنوع جذاب رنگی: تنوع گسترده رنگ مو پودری لیزانو به شما امکان انتخاب و ایجاد استایل‌های متفاوتی را خواهد داد.

ماندگاری موقت: رنگ مو پودری لیزانو دارای ماندگاری موقت می باشد لذا اگر تغییر رنگ مو مورد پسندتان نبود یا تمایل داشته باشید در زمان کمی به حالت طبیعی رنگ موی خود بازگردید؛ این محصول انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد.

استفاده آسان: رنگ مو پودری لیزانو بدون داشتن مهارت خاصی توسط هر فردی قابل استفاده می‌باشد.

بیشتر بخوانید : خرید عمده رنگ مو لیزانو با قیمت باور نکردنی

خرید رنگ مو لیزانو از مرکز پخش ایراندخت

در مطلب بالا با رنگ مو پودری لیزانو و مزایای آن آشنا شدید. اگر قصد تهیه این محصول به صورت عمده را دارید؛ یکی از بهترین و آسانترین راهها خرید غیرحضوری و بصرفه از طریق مرکز پخش عمده آرایشی و بهداشتی ایراندخت می باشد. این مجموعه بزرگ آرایشی و بهداشتی محصولات با کیفیت و با اصالت را عرضه می نماید و شما می تواند به راحتی محصولات مورد نیازتان را از طریق تماس تلفنی به این مجموعه سفارش دهید. برای آگاهی از راههای تماس به وب سایت ایراندخت مراجعه نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

روش استفاده از رنگ مو پودری لیزانو چگونه است؟

یک بسته از رنگ مو پودری لیزانو را باید با مقدار2 الی 3 برابر اکسیدان یعنی حدود 100 میل ترکیب نمایید. اگر تمایل دارید رنگ موی روشن تری داشته باشید اکسیدان 9 درصد و اگر تمایل به رنگ موی تیره تر دارید، اکسیدان 6 درصد استفاده نمایید. سپس ترکیب آماده شده را روی موهای خشک و نشسته ماساژ داده و پس از گذشت 20 الی 40 دقیقه استراحت موهای خود را با استفاده از آب ولرم آبکشی نمایید و سپس نرم کننده استفاده نمایید.

بهترین و آسان ترین راه جهت خرید غیرحضوری محصولات لیزانو چیست؟

یکی از بهترین و آسانترین راهها خرید غیرحضوری و بصرفه از طریق مرکز پخش عمده آرایشی و بهداشتی ایراندخت می باشد.

پانوشت :  رنگ مو پودری لیزانو، خرید عمده رنگ مو لیزانو، فروش عمده رنگ مو لیزانو، پخش عمده محصولات لیزانو

4.5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *