مزایای اپیلاسیون با موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس

اپیلاسیون با موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس یکی از آسانترین و راحتترین روش‌های خلاص شدن از شر موهای زائد می‌باشد. همانطور که می‌دانید موم از ترکیب موم زنبور، شکر و آب تهیه می‌گردد و بسیار خاصیت چسبندگی بالایی دارد به طوری که می‌تواند پس از قرار گرفتن روی پوست هنگام جداشدن، موهای زائد را نیز همراه خود از سطح پوست جدا نماید. در این مطلب به توضیح مزایای استفاده از این موم دائم خواهیم پرداخت.

تفاوت موم معمولی با موم دائم

اپیلاسیون با موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس یک روش عالی برای رفع موهای زائد می‌باشد به طوری که شما با استفاده از این محصول می‌توانید برای ۴۵ روز موهای زائدی روی بدن خود نداشته باشید. در صورتی که برای موم معمولی این زمان در حدود ۳۰ روز می‌باشد.

با استفاده از موم دائمی با گذشت زمان و افزایش دفعات اپیلاسیون، بسیاری از موها دیگر رشد نخواهند کرد. به همین دلیل این روش یکی از روش‌های بسیار پرطرفدار جهت رهایی از شر موهای زائد می‌باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز فروش عمده موم اطلس در تهران

مزایای استفاده از موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس

به طور کلی از مزایای استفاده از موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس باید به موارد زیر اشاره کنیم:

عدم ایجاد خارش و حساسیت: این محصول بدون ایجاد حساسیت روی پوست، موهای زائد شما را از بین می‌برد. ممکن است در مواردی قرمزی سطحی روی پوست مشاهده شود که به سرعت بهبود می‌یابد.

نرم شدن پوست: نرم و لطیف شدن پوست از مزایای استفاده از موم دائم اطلس می‌باشد.

کم شدن رشد موی زائد: در این روش پس از اپیلاسون موها دیرتر رشد خواهند کرد.

رفع انواع موهای زائد بدن: در اپیلاسیون با موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس به دلیل اینکه قدرت چسبندگی بالایی دارند؛  همه موهای زائد از جمله موی نازک و ضخیم، کوچک و بزرگ همگی از سطح پوست جدا می‌شوند. به این ترتیب شما داشتن پوستی صاف و لطیف را تجربه خواهید نمود.

بیشتر بخوانید : خرید عمده موم اطلس ارزان و با کیفیت بالا

نکات مهم درهنگام خرید موم دائم

در هنگام خرید موم دائم، شرکت سازنده موم را در نظر بگیرید. موم تولید شرکتهای داخلی و خارجی در بازار ایران وجود دارند که البته صرفاً خارجی بودن دلیل بر کیفیت بهتر نیست و برخی موم‌های تولید داخل کشور نیز از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

از طرف دیگر حتماً تاریخ انقضای محصول را نیز در نظر بگیرید و پس از سپری شدن زمان مناسب استفاده از موم اصلاً آن را مصرف نکنید. اکثر موم‌های دائم تاریخ مصرف ۳ ساله دارند.

مزایای اپیلاسیون با موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس

خرید موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس از مجموعه ایراندخت

همانطور که گفته شد موم‌های دائم دارای تاثیر بیشتری هستند و به ندرت باعث ایجاد عوارض در پوست خواهند شد. یکی از بهترین موم‌های دائم موجود در بازار، موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس است که در مجموعه ایراندخت جهت خریداران عمده در دسترس قرار گرفته است.

مرکز پخش ایراندخت یکی از بهترین مراکز فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران می‌باشد. اصل بودن کالا، ارائه بهترین قیمت، سریعترین زمان ارسال و همچنین ارائه مشاوره تخصصی از مزایای خرید عمده از مجموعه ایراندخت می باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید لوازم ارایشی و بهداشتی به صورت عمده با ما در تماس باشید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

یکی از آسانترین و راحتترین روش‌های خلاص شدن از شر موهای زائد چیست؟

اپیلاسیون با موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس یکی از آسانترین و راحتترین روش‌های خلاص شدن از شر موهای زائد می‌باشد

مزیت های استفاده از موم دائمی چیست؟

با استفاده از موم دائمی با گذشت زمان و افزایش دفعات اپیلاسیون، بسیاری از موها دیگر رشد نخواهند کرد. به همین دلیل این روش یکی از روش‌های بسیار پرطرفدار جهت رهایی از شر موهای زائد می‌باشد.

پانوشت : فروش عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس، خرید عمده موم دائم کنسروی اطلس و موم سطلی اطلس، نمایندگی موم دائم اطلس

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *