آشنایی با برند نیو پرستیژ کالر (پرستیژ)

رنگ موی نیو پرستیژ یا پرستیژ از تولیدات شرکت عمادآرا در ایران است. این شرکت از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه رنگ مو و محصولات آرایشی در ایران است که تاسیس آن در سال ۱۳۷۶ توسط عماد حریری صورت گرفت. در سال ۱۳۸۴ این شرکت اقدام به ساخت  کارخانه ای در شهر اشتهارد نمود تا بتواند کار خود را توسعه دهد و بتواند بخش وسیع تری از نیاز خریداران خود را تأمین نماید. در حال حاضر این شرکت از پیشگامان صنعت رنگ مو در ایران به شمار می رود.

رنگ موی نیو پرستیژ New Prestige

شرکت عمادآرا با بهره مندی از تجهیزات به روز و پیشرفته و به کار بردن بهترین مواد اولیه و فرمولاسیون اروپایی محصولات خود را بر طبق استانداردهای جهانی تولید و روانه بازر می‌کند. تمامی محصولات تولیدی این شرکت قبل از ورود به بازار توسط واحد کنترل کیفی این مجموعه مورد ارزیابی قرار می گیرند و پس از اطمینان از کیفیت و سلامت کالا روانه بازار می‌شوند.

شرکت عمادآرا به منظور دسترسی آسانتر خریدران به تولیدات این شرکت، همواره سعی نموده است تا محصولات خود را به صورت پیوسته از طریق گالری‌های آرایشی و فروشگاههای زنجیره ای عرضه نماید. لازم به ذکر است که محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شوند.

سری جدید رنگ موهای پرستیژ با عنوان نیو پرستیژ به بازار وارد شده اند که می تواند انواع سلیقه ها را پوشش دهد. این رنگ مو با دارا بودن ۵ سال تاریخ انقضا و حجم ۱۲۰ میلی لیتر یک رنگ موی اقتصادی و به صرفه محسوب می‌شود که حداقل آسیب را برای موها به همراه دارد.

بیشتر بخوانید : معتبرترین نمایندگی محصولات نیو پرستیژ در تهران

دیگر محصولات برند پرستیژ:

  • انواع اسپری
  • انواع رنگ مو
  • اکسیدان
  • کرم دکلره
  • کرم تقویت کننده مو

شرکت عماد آرا علاوه بر تولید رنگ موی نیو پرستیژ، اکسیدان و پودر دکلره این برند را نیز تولید می‌نماید. اکسیدان این برند حاوی نرم کننده و ترکیبات مغذی برای موها می‌باشد که از اسیب رساندن به آنها نیز جلوگیری می‌نماید.

آشنایی با برند نیو پرستیژ کالر (پرستیژ)

پودر دکلره نیو پرستیژ نیز قدرت روشن کنندگی بالایی داشته و با کمترین آسیب موهای شما را روشن می‌کند. از طرفی کرم دکلره یا دکوپیست این برند مانند پودر دکلره قدرت روشن کنندگی بالایی دارد و با توجه به عدم آمونیاک در ترکیباتش به موها آسیب نمی‌رساند. این محصول فاقد گرد و غبار بوده و برای به پایه رساندن رنگ مو مناسب می‌باشد.
برند نیو پرستیژ در آخرین تولیدات خود رنگ موی بدون آمونیاک را نیز روانه بازار نموده که از ویژگی‌های این رنگ مو می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • حاوی نرم کننده، کراتینه و پروتئینه
  • دوام بالا
  • پوشانندگی موهای سفید
  • حفظ شفافیت مو
  • دارای رنگدانه های کافی با غلظت بالا
  • دارای روغن آرگان و عصاره نعنا
  • قابل استفاده برای زنان باردار

بیشتر بخوانید : نمایندگی و مرکز پخش عمده محصولات نیو پرستیژ در ایران کجاست؟

مشاوره رایگان

مجموعه بزرگ ایراندخت با فروش عمده محصولات نیو پرستیژ مانند رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره این برند درصدد است تا رضایت خریداران عمده خود از جمله آرایشگران و صاحبان گالری‌ها را بدست آورده و نیاز آنها را به بهترین نحو برطرف سازد.

شما خریداران عمده‌ی محصولات برند نیو پرستیژ می‌توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده در وب سایت ایراندخت محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

رنگ موی نیو پرستیژ از تولیدات کدام شرکت است؟

رنگ موی نیو پرستیژ یا پرستیژ از تولیدات شرکت عمادآرا در ایران است. این شرکت از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه رنگ مو و محصولات آرایشی در ایران است که تاسیس آن در سال 1376 توسط عماد حریری صورت گرفت.

مرکز فروش عمده محصولات نیو پرستیژ کدام مجموعه است؟

مجموعه بزرگ ایراندخت با فروش عمده محصولات نیو پرستیژ مانند رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره این برند درصدد است تا رضایت خریداران عمده خود از جمله آرایشگران و صاحبان گالری‌ها را بدست آورده و نیاز آنها را به بهترین نحو برطرف سازد.

پانوشت : برند نیو پرستیژ کالر، خرید عمده رنگ مو نیو پرستیژ، فروش عمده رنگ مو نیوپرستیژ، فروش عمده پودر دکلره نیو پرستیژ، نمایندگی نیو پرستیژ در ایران

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *