آموزش ترکیب رنگ مو در منزل

افراد برای اینکه زیباتر و جذابتر دیده شوند، اقدام به رنگ کردن موهایشان می کنند. انتخاب یک رنگ موی مناسب بسیار مهم است؛ زیرا می تواند نتیجه مثبت یا منفی روی زیبایی شما داشته باشد. اگر شما نیز علاقه دارید یک ترکیب رنگ موی عالی را برای موهای خود در نظر بگیرید؛ با ماه همراه شوید تا در خصوص اصول ترکیب رنگ مو در منزل با شما صحبت کنیم.

موارد مهم در انتخاب رنگ مو

  • رنگ پوست صورت : سعی کنید در انتخاب رنگ مو به رنگ پوست صورتتان دقت نمایید. تناژ سرد یا گرم رنگ پوست می تواند راهنمای شما در انتخاب رنگ مو باشد. اگر پوست سرد یا مایل به سرخی دارید بهتر است در ترکیب رنگ مو از رنگهایی با تناژ قرمز استفاده کنید. در مقابل افرادی با پوست های زرد بهتر است از رنگ موهایی با تناژ طلایی استفاده کنند.
  • رنگ چشم : اگر چشمان قهوه ای یا مشکی دارید بهتر است از رنگ موهایی با تناژ گرم و اگر دارای چشمهایی به رنگ سبز و آبی هستید از رنگ موهایی با تناژ سرد استفاده کنید.
  • توجه به اندام و هیکل : بعضی از رنگ موها در لاغر نشان دادن یا چاق نشان دادن شما تاثیر دارند. مثلاً رنگهای تیره شما را لاغرتر نشان می دهند و رنگهای روشن باعث چاقتر دیدیه شدن شما می شود.
  • سن و سال : رنگ مویی مناسب با سن و سال خود انتخاب نمایید؛ زیرا استفاده از بعضی رنگ موها می تواند سن شما را بیشتر نشان دهد.

رنگ موی استار با ارائه طیف وسیعی از رنگ موها با تناژهای رنگی متفاوت، زیبایی ماندگاری را به موهای شما هدیه می دهد. فروش عمده رنگ مو استار توسط نمایندگی فروش عمده رنگ مو در استار در تهران انجام می شود. کافی است به وب سایت ایراندخت مراجعه نمایید و از طریق شماره های درج شده سفارش خود را ثبت نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید عمده رنگ مو استار با قیمت استثنایی از نمایندگی

آشنایی با ترکیب رنگ مو

  • از ترکیب کردن بیش از دو یا چند رنگ مو خودداری نمایید.
  • بهتر است در رنگ های ترکیبی از یک برند رنگ مو استفاده نمایید.
  • از رنگ هایی استفاده کنید که پایه های نزدیک به هم داشته باشند.
  • از هر رنگ مو به یک میزان در ترکیب استفاده کنید.
  • تناژ رنگها را در نظر بگیرید و از ترکیب رنگ موی سرد با گرم خودداری نمایید.
  • از اکسیدان طبق راهنمای رنگ مو، استفاده کنید.
  • اگر از واریاسیون استفاده می کنید ابتدا رنگ و واریاسیون را با برس کاملاً مخلوط نموده و سپس اکسیدان را به آن اضافه نمایید.

آموزش ترکیب رنگ مو در منزل

انتخاب اکسیدان مناسب در ترکیب رنگ مو

اکسیدان ها به چند دسته تقسیم می شوند که هرکدام مناسب یک ترکیب رنگ مو می باشند:

  • اکسیدان ۳ درصد: این نوع اکسیدان در هایلایت، تیره کردن موها و رنگساژ به کار می رود.
  • اکسیدان ۶ درصد: برای ریشه گیری موها و کاور موهای سفید از این اکسیدان استفاده می شود.
  • اکسیدان ۹ درصد: جهت موهایی که پایه ۵ تا ۱۰ دارند از این اکسیدان استفاده می گردد.
  • اکسیدان ۱۲ درصد: برای دکلره کردن موها کاربرد دارد و یک روشن کننده بسیار قوی می باشد.

اگر به دنبال یک اکسیدان مرغوب و خوش قیمت هستید، اکسیدان استار با کیفیت بالای خود می تواند به خوبی انتظارات شما را برآورده کند. پخش آرایشی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو استار آماده خدمت رسانی به خریداران عمده است.

بیشتر بخوانید  : بهترین مرکز پخش عمده رنگ مو استار در تهران

دریافت مشاوره رایگان

همانطور که در مطلب فوق اشاره شد ترکیب رنگ مو در منزل اصول خاصی دارد که بهتر است قبل از اقدام به آن با این اصول و ترفندها آشنا باشید. دقت نمایید حتماً رنگ مویی را انتخاب نمایید که با ظاهر و استایل شما همخوانی داشته باشد. یکی از رنگ موهای ماندگار و زیبا رنگ موی استار می باشد که برای خرید عمده این رنگ مو می توانید از طریق پخش آرایشی و بهداشتی ایراندخت اقدام نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

برای خرید عمده رنگ مو استار چگونه اقدام کنیم؟

یکی از رنگ موهای ماندگار و زیبا رنگ موی استار می باشد که برای خرید عمده این رنگ مو می توانید از طریق پخش آرایشی و بهداشتی ایراندخت اقدام نمایید.

نمایندگی فروش عمده رنگ مو استار کجاست؟

فروش عمده رنگ مو استار توسط نمایندگی فروش عمده رنگ مو در استار در تهران انجام می شود. کافی است به وب سایت ایراندخت مراجعه نمایید و از طریق شماره های درج شده سفارش خود را ثبت نمایید.

پانوشت : ترکیب رنگ مو در منزل، خرید عمده رنگ مو استار، فروش عمده رنگ مو استار

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *