رنگ موی دوشس یک رنگ موی باکیفیت برای تغییر رنگ موها می‌باشد. تیوپ این رنگ مو ۱۲۵ میلی لیتر حجم دارد و برای استفاده از آن باید با اصول اولیه ترکیب رنگ مو آشنا باشید و به میزان کافی و مناسب رنگ مو را با اکسیدان مخلوط نمایید. همچنین باید از اکسیدان با شماره صحیح برای مخلوط رنگ مو استفاده کنید. در این مطلب به صورت مختصر نحوه ترکیب رنگ موی دوشس و استفاده از آن را توضیح خواهیم داد.

روش ترکیب رنگ موی دوشس

همانند سایر برندهای رنگ مو، رنگ موی دوشس نیز دارای یک دستورالعمل خاص در هنگام مصرف می باشد که روی جعبه بسته بندی محصول نوشته شده است. درصد ترکیب با اکسیدان در این رنگ مو به صورت ۱ به ۱٫۵ می باشد به این معنی که هر یک تیوپ رنگ موی دوشس باید با ۱٫۵ برابر اکسیدان مخلوط شده و استفاده شود. ( این دستورالعمل مخصوص موهای رنگ نشده است.

بیشتر بخوانید : نمایندگی رنگ مو دوشس در تهران کجاست؟

روش استفاده از رنگ موی دوشس :

  • آماده نمودن ترکیب رنگ موی دوشس: در ابتدا اگر موهای طبیعی و رنگ نشده دارید؛ طبق دستورالعمل نوشته شده روی جعبه رنگ موی دوشس یعنی ۱ به ۱٫۵ رنگ مو را با اکسیدان ترکیب نمایید. در غیر اینصورت برای رنگهایی با طیف روشن به نسبت ۱ به ۲ و برای رنگهای معمولی به نسبت ۱ به ۱٫۲۵ رنگ مو و اکسیدان دوشس را با هم مخلوط نمایید.
  • رنگ کرن موها: این مرحله شامل دو بخش می‌شود. رنگ کردن موهای طبیعی و رنگ نشده، رنگ کردن موهای تازه رشد کرده.

برای رنگ کردن موهای طبیعی از پشت سر شروع به رنگ کردن موها کنید و اینکار را ۲ سانت مانده به ریشه مو انجام دهید. سپس رنگ کردن ریشه موها را انجام دهید. در مورد موهای تازه رشد کرده باید از ریشه موها و از پشت سر شروع به رنگ کرن نموده و سپس ساقه ها را رنگ کنید و رنگ را به شکل یکدست روی موها پخش نمایید.

  • زمان دادن برای اثرگذاری رنگ مو : پس از رنگ کردن موها به صورت یکنواخت باید مدت زمانی در حدود ۳۰ الی ۴۵ دقیقیه به رنگ مو زمان بدهید تا اثر نماید و موها رنگ دلخواه را به خود بگیرد.
  • آبکشی موهای رنگ شده: در این مرحله با استفاده از آب ولرم موهای خود را بشویید و از یک نرم کننده یا ماسک مو استفاده نموده و سپس دوباره موها را آبکشی کنید. پس از آن نیز بهتر است از سرم‌های تقویت کننده مو استفاده کنید.

نحوه ترکیب رنگ موی دوشس

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز پخش عمده رنگ مو دوشس در تهران

خرید عمده رنگ موی دوشس از مرکز پخش عمده ایراندخت

نحوه ترکیب رنگ موی دوشس در مطلب بالا توضیح داده شد. این رنگ مو دارای فرمولاسیون خاصی بوده و بسیار در ایران پرطرفدار می‌باشد.

اگر به دنبال یک مرکز پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت غیرحضوری هستید؛ حتماً به وب سایت ایراندخت سر بزنید و از محصولات بی نظیر ارائه شده در این مجموعه استفاده نمایید. شما به راحتی می‌توانید از میان هزاران کالای آرایشی و بهداشتی، کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و با قیمت عالی خریداری نمایید. برای خرید عمده رنگ موی دوشس و دیگر محصولات آرایشی و بهداشتی با همکاران ما در مجموعه ایراندخت تماس بگیرید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

روش ترکیب رنگ مو دوشس چگونه است؟

درصد ترکیب با اکسیدان در این رنگ مو به صورت 1 به 1.5 می باشد به این معنی که هر یک تیوپ رنگ موی دوشس باید با 1.5 برابر اکسیدان مخلوط شده و استفاده شود.

رنگ کردن موهای طبیعی بهتر است چگونه انجام شود؟

برای رنگ کردن موهای طبیعی از پشت سر شروع به رنگ کردن موها کنید و اینکار را 2 سانت مانده به ریشه مو انجام دهید. سپس رنگ کردن ریشه موها را انجام دهید. در مورد موهای تازه رشد کرده باید از ریشه موها و از پشت سر شروع به رنگ کرن نموده و سپس ساقه ها را رنگ کنید و رنگ را به شکل یکدست روی موها پخش نمایید.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو  دوشس، خرید عمده رنگ مو  دوشس، نمایندگی محصولات  دوشس در ایران

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *