نکات مهم رنگ کردن موها با رنگ موی دنی وان

رنگ کردن موها تأثیر بسیاری در زیبایی چهره دارد. با توجه به هزینه‌های بالای آرایشگاهها برای رنگ کردن مو، بسیاری از افراد موهای خود را در منزل رنگ می‌کنند که به این منظور باید نکاتی را رعایت نمایند تا به نتیجه مطلوب برسند. عوامل زیادی در رنگ کردن موها موثر هستند؛ از انتخاب رنگ موی با کیفیت گرفته تا رنگ پوست و رنگ چشم همگی برای ایجاد یک رنگ موی زیبا اهمیت دارند. در این مطلب در مورد نکات مهم رنگ کردن موها صحبت می کنیم.

نگاهی به نکات مهم رنگ کردن موها

برای رنگ کردن موها مراحل زیر را دنبال نمایید:

  • در آغاز اطراف صورت، گوش، گردن و پیشانی خود را با وازلین  یا کرم مرطوب کننده چرب نمایید تا پوست شما رنگ مو را به خود نگیرد .
  • اطراف گردنتان را به وسیله حوله بپوشانید، تا رنگ موجب التهاب پوست گردن شما نشود.
  • برای جلوگیری از آسیب به لباستان، از یک لباس کهنه هنگام رنگ کردن موها استفاده کنید.
  • رنگی هماهنگ با رنگ پوست و چهره خودتان انتخاب کنید.
  • ترکیب رنگ مو و اکسیدان باید به درستی انجام شود.
  • رنگ مو را بیش از زمان استاندارد روی مو باقی نگذارید.
  • هنگام رنگ کردن موها از دستکش استفاده کنید.
  • طبق دستورالعمل رو جعبه رنگ عمل نمایید.
  • قبل از رنگ کردن موها، به منظور تست حساسیت مقدار کمی از رنگ مو را روی گردن یا کنار گوش امتحان نمایید.

نکات مهم رنگ کردن موها با رنگ موی دنی وان

درجه بندی رنگ مو و اکسیدان

رنگ موها از شماره ۱ تا ۱۰ در بازار دیده می‌شوند. درجه یک به معنی تیره کردن موها می‌باشد و روشنتر کردن موها با درجه ۱۰ انجام می‌شود. درجه بندی اکسیدان نیز در آماده سازی ترکیب رنگ مو موثر است. اکسیدان مانند یک تسریع کننده شیمیایی عمل می کند و در درجه بندی‌های مختلفی در بازار وجود دارد :

اکسیدان شماره ۱: رنگ را بسیار کم باز می کند

اکسیدان شماره ۲: توانایی کاور کردن موهای سفید را دارد.

اکسیدان شماره ۳: قدرت روشن کنندگی زیادی دارد.

نکته: اگر از اکسیدان شماره بالا استفاده نمایید؛ ممکن است آسیب زیادی برای موهای شما به دنبال داشته باشد. لذا توصیه ما به شما استفاده از اکسیدان‌های شماره پایین می باشد. توجه نمایید که آمونیاک نیز همین خطرات را به دنبال دارد . لذا انتخاب رنگ موی بدون آمونیاک یا کم آمونیاک ، گزینه مناسبی خواهد بود.

بیشتر بخوانید : فروش عمده رنگ مو دنی وان در نمایندگی معتبر

لازم به ذکر است یکی از نکات  مهم رنگ کردن موها، انتخاب یک رنگ موی مرغوب و با قیمت مناسب می باشد. در این خصوص یکی از رنگ موهای پیشنهادی ما به شما رنگ موی دنی وان می‌باشد که دارای طیف گسترده ای از رنگهای زیبا و  و بادوام است. اگر کاتالوگ خوانی رنگ مو را بدانید؛ خواهید توانست با این محصول، رنگهای زیبای خیره کننده ای را به وجود بیاورید. رنگ موی دنی وان با تنوع رنگی بالا, غلظت رنگی خوب، دوام طولانی مدت و همچنین قدرت زیاد در کاور موهای سفید طی چند سال اخیر به جایگاه خوبی نزد مشتریان خود رسیده است.

اگر به دنبال خرید عمده رنگ مو دنی وان هستید، پخش آرایشی ایراندخت مفتخر است با فروش عمده رنگ مو دنی وان یک خرید آسان و مقرون به صرفه را برای شما به راحتی امکان پذیر سازد. وب سایت ایراندخت، نمایندگی و مرکز پخش عمده محصولات دنی وان در ایران است.

بیشتر بخوانید : پودر دکلره دنی وان به صورت عمده از کجا بخریم؟

پخش آرایشی و بهداشتی ایراندخت

در مطلب فوق نکات مهم رنگ کردن موها توضیح داده شد. شما خریداران عمده می‌توانید بهترین رنگ موهای موجود در بازار ایران را از طریق این مجموعه خریداری نمایید. مطمئن باشید که با خرید از این فروشگاه غیرحضوری، در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده رنگ مو دنی وان چگونه و از کجا اقدام کنیم؟

اگر به دنبال خرید عمده رنگ مو دنی وان هستید، پخش آرایشی ایراندخت مفتخر است با فروش عمده رنگ مو دنی وان یک خرید آسان و مقرون به صرفه را برای شما به راحتی امکان پذیر سازد. وب سایت ایراندخت، نمایندگی و مرکز پخش عمده محصولات دنی وان در ایران است.

رنگ موی دنی وان چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ موی دنی وان با تنوع رنگی بالا, غلظت رنگی خوب، دوام طولانی مدت و همچنین قدرت زیاد در کاور موهای سفید طی چند سال اخیر به جایگاه خوبی نزد مشتریان خود رسیده است.

پانوشت : نکات مهم رنگ کردن موها، خرید عمده رنگ مو دنی وان، فروش عمده رنگ مو دنی وان

4.5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *