آشنایی با واریاسیون‌های برند KSD موضوع بحث در مطلب پیش رو می‌باشد. امروزه بیشتر خانم‌ها علاقه زیادی به تغییر رنگ مو و زیبایی بیشترموهای خود نشان می‌دهند. لذا رنگ مو یک محصول بسیار پرطرفدار جهت استفاده خانم ها است. اما گاهی با استفاده از رنگ مو به تنهایی نمی‌توانید نتیجه مورد انتظار خود را بدست آورید. لذا باید با کمک محصولاتی بنام واریاسیون تناژهای ناخواسته موهایتان را از بین برده و تناژ دلخواهتان را به موها بدهید. برای تحقق این مسئله باید با واریاسیون‌ها و کاربرد آن آشنایی کامل داشته باشید. در ادامه مطلب با واریاسیون KSD  و کاربردهای آن آشنا خواهید شد.

واریاسیون چیست؟

واریاسیون یک رنگ موی قوی و خالص است که به تنهایی استفاده نمی‌شود. این محصول با رنگ مو ترکیب شده و تناژ های زیبایی به آن می‌دهد. برای استفاده از واریاسیون متناسب با قد و حجم موها مقدار ۱ الی ۱۰ سانت از واریاسیون را با رنگ موی اصلی ترکیب و استفاده نمایید. هرچه مقدار و زمان مکث واریاسیون بیشتر باشد، رنگ مو تیره تر خواهد شد. واریاسیون‌ها در رنگهای متفاوتی تولید و عرضه می‌شوند که در ادامه مطلب به توضیح این مورد می پردازیم.

بیشتر بخوانید : خرید عمده محصولات KSD ارزان  با بالاترین کیفیت

 کاربرد واریاسیون‌های برند KSD

واریاسیون‌های برند KSD در رنگهای دودی با کد ۰٫۱۱، بنفش با کد ۰٫۹۹، نقره ای با کد ۰٫۲۲، آبی با کد ۰٫۱۰، قرمز با کد ۰٫۶۶، طلایی با کد ۰٫۵۵، سبز با کد ۰٫۳۳ و روشن کننده با کد ۰٫۰۰  موجود می‌باشد. این واریاسیون‌ها دارای ویتامین سی، روغن کنجد، آلوورا و جوانه گندم می‌باشد.

  • واریاسیون سبز: خنثی کننده تناژ قرمزی رنگ مو می‌باشد.
  • واریاسیون طلایی: در رنگ مو تناژ طلایی ایجاد می‌کند.
  • واریاسیون دودی و نقره ای: این محصول ضد زردی بوده و تناژ زردی رنگ مو را خنثی می‌کند.
  • واریاسیون آبی: تناژ نارنجی رنگ مو را خنثی می‌کند.
  • واریاسیون قرمز: باید با رنگ‌های گرم مانند قرمز، شرابی، مسی ترکیب شود.
  • واریاسیون بنفش: با رنگهایی با تناژ قرمز یا بنفش ترکیب می‌شود.
  • واریاسیون روشن کننده: باعث روشن تر شدن رنگ موهای اصلی می‌شود.

استفاده از واریاسیون نیاز به شناخت دقیق و کاملی از این محصول دارد. بنابراین اگر کار با واریاسیون‌ها را به صورت کامل نمی‌دانید؛ حتماً استفاده از آن را به متخصصین رنگ مو بسپارید و در منزل از آنها استفاده نکنید.

آشنایی با واریاسیون‌های برند KSD

بیشتر بخوانید : نمایندگی محصولات KSD در ایران کجاست؟

خرید واریاسیون‌های برند KSD  از مجموعه ایراندخت

در مطلب فوق با واریاسیون‌های برند KSD آشنا شدید. واریاسیون‌ها در همه برندهای رنگ مو موجود می‌باشند. شماره گذاری این محصول نیز در اکثر کاتالوگ‌های رنگ مو مشابه و استاندارد می‌باشد. خرید عمده واریاسیون از مرکز پخش عمده ایراندخت از جمله واریاسیون‌های برند KSD  یک راهکار مفید برای کاهش هزینه های صاحبان سالن‌های زیبایی و فروشندگان محصولات آرایشی و بهداشی می‌باشد؛ زیرا می‌توانند با قیمت ویژه و عالی این محصولات را خریداری نمایند.

تمامی کالاهای ارائه شده در مرکز پخش ایراندخت دارای مجوزهای لازم می‌باشد. ارسال سریع، تضمین مناسب ترین قیمت و همچنین ضمانت اصالت کالا اصول مهم و اولیه کاری در این مجموعه می‌باشد. اگر به دنبال تجربه یک خرید اینترنتی لذت بخش هستید؛ خرید از ایراندخت را فراموش نکنید. این مجموعه مفتخر است با ارائه کالاهای آرایشی و بهداشتی با کیفیت و قیمت عالی رضایت خریداران عمده خود را جلب نماید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

واریاسیون های برند KSD چه ویژگی هایی دارند؟

این واریاسیون‌ها دارای ویتامین سی، روغن کنجد، آلوورا و جوانه گندم می‌باشد.

واریاسیون چیست؟

واریاسیون یک رنگ موی قوی و خالص است که به تنهایی استفاده نمی‌شود. این محصول با رنگ مو ترکیب شده و تناژ های زیبایی به آن می‌دهد. برای استفاده از واریاسیون متناسب با قد و حجم موها مقدار 1 الی 10 سانت از واریاسیون را با رنگ موی اصلی ترکیب و استفاده نمایید

پانوشت : فروش عمده رنگ مو KSD، خرید عمده رنگ مو KSD، نمایندگی محصولات KSDدر ایران

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *