رنگ مو والانسی

برند والانسی  از سال ها پیش، فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی، آغاز نموده است. رنگ مو والانسی در ۹۴ رنگ متنوع به همراه ۳ رنگ برای آقایان، شامل رنگ های پایه و طبیعی با رفلکس های متفاوت می باشد. سایت ایراندخت پخش کننده عمده رنگ مو والانسی می باشد. برای خرید عمده رنگ مو والانسی و معرفی بیشتر این برند در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: کاتالوگ محصولات دیفرنت

خرید عمده رنگ مو والانسی

رنگ مو والانسی  با تنوع بالا در تولید محصولات آرایشی، باعث پیشرفت روز افزون این محصول و افزایش رضایت مشتریان شده است. از دیگر محصولات این شرکت، می توان به کرم پود، پنکیک، رژ گونه، رژ لب جامد و مایع، لاک ناخن ، کیت رنگ مو، ماسک مو، ژل، اسپری، اکسیدان، عطر جیبی اشاره نمود.

این رنگ مو حاوی رنگدانه های لازم با غلظت بالا، پوشش دهی مناسب، درخشندگی بالا و دوام طولانی مدت  می باشد. همچنین قابلیت ترکیب آسان با اکسیدان، جهت دست یابی به حالت کرمی و یکنواخت از دیگر ویژگی های این محصول است. رنگ موهای این برند دارای ویتامین C هستند که باعث درخشندگی مو سر می شود و خاصیت آبرسانی مو را دارد.

از مواد شاخص تشکیل دهنده این محصول پروتئین گندم، روغن زیتون، روغن بادام، آرگان و کراتین می باشد.

بیشتر بخوانید: نکات استفاده و خرید رنگ موی پروکسی

روش استفاده از رنگ مو والانسی

ابتدا قبل از هر اقدامی ، تست حساسیت انجام دهید، برای انجام این تست، یک قسمت از پوست پشت گوشتان را با پنبه مرطوب و الکل پاک نمایید. سپس  مقدار کمی از رنگ مو را با همان میزان اکسیدان در یک ظرف کوچک، مخلوط نمایید. مخلوط به دست آمده را پشت گوشتان بمالید و پس از خشک شدن، دوباره این کار را انجام دهید. ۴۸ ساعت زمان لازم است تا تغییرات احتمالی ظاهر شود.در صورتی که تغییری اتفای نیفتاد، می توانید اقدام به رنگ کردن موهایتان کنید. برا آماده سازی رنگ مو، ۱۰۰ میلی لیتر از کرم رنگ موی والانسی را با ۱۵۰ میلی لیتر اکسیدان در یک ظرف غیر فلزی ترکیب کنید. و بلافاصله از پشت سر شروع به رنگ کردن  تمامی ساقه تا ۲ سانتی متری ریشه مو نمایید. ۱۵ دقیقه بعد ریشه مو را نیز آغشته با رنگ مو نمایید و بعد از ۲۰ دقیقه کل مو را بدون شامپو شستشو دهید.

قیمت رنگ مو والانسی

این رنگ مو با توجه به اینکه یک برند آمریکایی است، قیمت های مناسبی دارد و میتوان آن را یک رنگ موی اقتصادی نامید، با توجه به نوسانات بازار و قیمت های لوازم آرایشی و بهداشتی، شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و انجام مشاوره  رایگان با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول:

روش استفاده از رنگ مو والانسی

ابتدا قبل از هر اقدامی ، تست حساسیت انجام دهید، برای انجام این تست، یک قسمت از پوست پشت گوشتان را با پنبه مرطوب و الکل پاک نمایید. سپس  مقدار کمی از رنگ مو را با همان میزان اکسیدان در یک ظرف کوچک، مخلوط نمایید. مخلوط به دست آمده را پشت گوشتان بمالید و پس از خشک شدن، دوباره این کار را انجام دهید. 48 ساعت زمان لازم است تا تغییرات احتمالی ظاهر شود.در صورتی که تغییری اتفای نیفتاد، می توانید اقدام به رنگ کردن موهایتان کنید. برا آماده سازی رنگ مو، 100 میلی لیتر از کرم رنگ موی والانسی را با 150 میلی لیتر اکسیدان در یک ظرف غیر فلزی ترکیب کنید. و بلافاصله از پشت سر شروع به رنگ کردن  تمامی ساقه تا 2 سانتی متری ریشه مو نمایید. 15 دقیقه بعد ریشه مو را نیز آغشته با رنگ مو نمایید و بعد از 20 دقیقه کل مو را بدون شامپو شستشو دهید.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت: بهترین مارک رنگ مو , رنگ موی خارجی , بهترین رنگ مو برای سفیدی مو , پخش عمده رنگ مو

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *