ماندگاری رنگ مو

بسیاری از افرادی که از رنگ مو استفاده می کنند، به دنبال راهکاری برای طولانی تر شدن ماندگاری رنگ مو هستند. چرا که رنگ مو روز به روز درخشندگی خود را از دست می دهد و تغییر می کند. ولی با رعایت چند نکته ساده، می توانیم رنگ مو ها را در مدت زمان بیشتری روی مو هایمان حفظ کنیم. در این مقاله به بررسی نکاتی برای افزایش ماندگاری رنگ مو می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:خرید عمده اکسیدان پنتی

چند نکته برای طولانی تر شدن ماندگاری رنگ مو

برای ماندگاری رنگ مو نکاتی وجود دارد که با رعایت آن ها می توانید مدت زمان بشتری از رنگ موهایتان لذت ببرید.

استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت

بدیهی است که قیمت اکسیدان و رنگ مو و دکلره ی مرغوب بالا تر از محصولات معمولی تر است. ولی استفاده از جنس های مرغوب، هم باعث ماندگاری بیشتر و هم موجب آسیب نرسیدن به مو ها می شود. معمولا کم ضرر ترین گزینه آن هایی هستند که پایه گیاهی دارند.

موهایتان را به یک آرایشگر خوب و متخصص بسپارید

در صورتی که میخواهید از دکلره استفاده کنید و رنگ موهایتان را تغییر دهید، موهایتان را به آرایشگر خوب بسپارید. چرا که دکلره کردن مو بسیار فرایند سخت و حساسی است و اگر در خانه اقدام به انجام این کار کنید، ممکن است موهایتان بسوزد و دچار آسیب شود. همچنین رنگ کردن مو در خانه موجب بی ثباتی در رنگ می شود و پس از چند بار شسته شدن، دچار تغییر رنگ می شوید.

استفاده از اتو و سشوار را محدود کنید

سشوار و اتو کشیدن ظاهر بسیار خوبی به موها می دهد، ولی لازم است بدانید که حرارتی که برای حالت دادن به مو ایجاد می شود، موجب آسیب به مو و رنگ مو می شود. به همین دلیل استفاده از سشوار و اتو را به هفته ای یکبار با اسپری های محافظتی محدود کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین راه برای از بین بردن قرمزی موهای رنگ شده؟

از شستن زیاد مو ها خودداری کنید

یکی از مهمترین مسائلی که بعد از رنگ مو باید رعایت شود، نشستن مو ها تا ۲۴ و ۴۸ ساعت پس از رنگ است. آرایشگران معتقدند این کار به فیکس شدن رنگ مو کمک می‌کند.

موهاتون رو با آب داغ شستشو ندین

آب داغ رنگ مو ها را با سرعت بیشتری کمرنگ می کند. برای تثبیت رنگ مو بهتر است مو ها با آب سرد و یا ولرم بشویید.

استفاده از شامپوی بدون سولفات

شامپوهای دارای سولفات باعث خشکی و شکنندگی مو ها می شود. بهترین راه برای شستن موهای رنگ شده استفاده از شامپوی بدون سولفات است. در غیر این صورت موهای شما سریع تر از بین می روند.

نکاتی برای ماندگاری بیشتر رنگ مو

سوالات متداول:

چگونه دوام رنگ مو را بیشتر کنیم؟

از شستن زیاد مو ها خودداری کنید،موهاتون رو با آب داغ شستشو ندین،استفاده از شامپوی بدون سولفات،استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت،موهایتان را به یک آرایشگر خوب و متخصص بسپارید،استفاده از اتو و سشوار را محدود کنید

بعد از رنگ کردن موها کی میتوانیم مو ها را شست و شو دهیم؟

یکی از مهمترین مسائلی که بعد از رنگ مو باید رعایت شود، نشستن مو ها تا 24 و 48 ساعت پس از رنگ است. آرایشگران معتقدند این کار به فیکس شدن رنگ مو کمک می‌کند.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت: مراقبت از مو های رنگ شده , راه های تثبیت رنگ موطولانی تر شدن ماندگاری رنگ مو

3.4/5 - (5 امتیاز)
1 پاسخ
  1. اذرگون
    اذرگون گفته:

    رنگ مو متاسفانه مو رو سفید تر می کنه ، من خودم رنگ مو نزدم تا حالا ، حنا گذاشتم ، البته با حنا دو رنگ میشه ، در حنا بعضی ها تخت مرغ می اندازن داخلش ، ویا گردو وغیره ، امروز می خواستم شامپو گردو ی پرژگ بخرم که مشکی رنگه تمام کرده بود شامپو سیر به من رسید

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *