هایلایت مو

رنگ مو و هایلایت مو یکی از راه های ایجاد تغییر در ظاهر خانم هاست. در این نوشته جدید ترین مدل هایلایت مو و  آموزش هایلایت مو را برای شما قرار دادیم تا بتوانید تغییری اساسی در چهره خود ایجاد کنید. این روش یکی از پرطرفدار ترین تکنیک های عملی در آرایشگاه ها و سالن های بزرگ است.

هایلایت مو

در این تکنیک، رگه های روشنی در لا به لای مو و قسمت های تیره سر ایجاد می کنند. این تکنیک جلوه ای زیبا به چهره شما می دهد. البته توجه داشته باشید که این کار بسیار تخصصی است و باید توسط یک فرد متخصص و آرایشگر انجام شود. با کمی خلاقیت و بهره گیری از مدل های جدید، می توان یک رنگ عالی روی مو ها به دست آورد.

هایلیت مو به دو روش انجام می شود: ۱ هایلایت با کلاه ۲ هایلایت با فویل

چگونه بدون آسیب موهایمان را دکلره کنیم؟

آموزش هایلایت مو در خانه

در ادامه می خواهیم روش هایلایت با فویل را در اختیار شما قرار دهیم.

ابتدا فویل را به صورت مستطیلی و اندکی بلند تر از طول مو ها برش بزنید،  پس از آن موها را تقسیم بندی کنید و  قسمت هایی از مو را که قصد رنگ کردنشان را داریم، با شانه دم باریک و به صورت زیگزاگی جدا می کنیم. لبه های فویل را برای استحکام بیشتر، حدود ۲ سانتی متر تا بزنید. بعد از آن مو ها را روی کاغذ فویل قرار داده و اطراف ریشه های مو را با یک لایه نازک پنبه، بپوشانید.مواد دکلره را با فاصله نیم سانتی از پوست سر، به موها بزنید. سعی کنید از پودر های مخصوص فویل استفاده کنید. این پودر ها کف نمی کنند ولی کار خود را به درستی انجام می دهند.  این مدل از هایلایت، مناسب موهای رنگ شده با پایه ۶ به بالا هستند.

نگهداری از موی هایلایت شده

همانطور که می دانید، مو های هایلایت شده، احتیاج به مراقبت و نگهداری ویژه ای دارند. استفاده از شامپو ها و مواد مخصوص، استفاده از ماسک مو ها و  کرم های مو از جمله مواری است که برای نگهداری و مراقبت از موی هایلایت شده باید رعایت نمود.

توجه داشته باشید که از نرم کننده های مو باید به صورت هفتگی استفاده نمود و در صورت استفاده روزانه ممکن است مو ها بیشتر آسیب ببینند. روغن تراپی با روغن ها گیاهی و ماساژ روی سر از دیگر نکات مراقبتی است.

 بیشتر بخوانید: خرید محصولات بدون آمونیاک پرستیژ

هایلایت مو

ترکیب رنگ های جدید برای هایلایت

فرمول رنگساژ زیتونی:
رنگ M8 زیتونی ۱/۴ تیوپ (ده سانت) +۳۰ الی ۵۰ CCاکسیدان شماره ۱ بر روی پایه ۸

رنگساژ خاکستری:
رنگ  A8 خاکستری ۱/۴ تیوپ(ده سانت+۳۰ الی ۵۰CC اکسیدان شماره ۱ روی پایه ۹

رنگساژ طلایی:
رنگ G9 طلایی ۱/۴ تیوپ+۱ قرص + ۳۰ الی ۵۰ CC  اکسیدان شماره ۱ روی پایه ۹

رنگساژ کرم (کاهی):
رنگ N9 یا بلوند خیلی روشن +۳۰ الی ۵۰ CC اکسیدان شماره ۱ روی پایه ۹

 

سوالات متداول:

فرمول ترکیب رنگساژ زیتونی

رنگ M8 زیتونی ۱/۴ تیوپ (ده سانت) +۳۰ الی ۵۰ CCاکسیدان شماره ۱ بر روی پایه ۸

چگونه در خانه موهای خود را هایلایت کنیم؟

ابتدا فویل را به صورت مستطیلی و اندکی بلند تر از طول مو ها برش بزنید،  پس از آن موها را تقسیم بندی کنید و  قسمت هایی از مو را که قصد رنگ کردنشان را داریم، با شانه دم باریک و به صورت زیگزاگی جدا می کنیم. لبه های فویل را برای استحکام بیشتر، حدود 2 سانتی متر تا بزنید. بعد از آن مو ها را روی کاغذ فویل قرار داده و اطراف ریشه های مو را با یک لایه نازک پنبه، بپوشانید.مواد دکلره را با فاصله نیم سانتی از پوست سر، به موها بزنید. سعی کنید از پودر های مخصوص فویل استفاده کنید. این پودر ها کف نمی کنند ولی کار خود را به درستی انجام می دهند.  این مدل از هایلایت، مناسب موهای رنگ شده با پایه 6 به بالا هستند.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 

پانوشت:هایلایت مو جدید ۲۰۲۲,رنگ مو هایلایت روشن جدید,فرمول رنگ مو

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *