برند بلگا یکی از بهترین برند های محصولات آرایشی موجود در ایران است. آرایش بهداشتی ایراندخت، ارائه دهنده انواع  رنگ مو و اکسیدان و پودر دکلره بلگا به صورت عمده  می باشد.  در ادامه به معرفی محصولات بلگا میپردازیم. با ما همراه باشید.

 

رنگ موی بلگا

رنگ موی بلگا یکی از پرطرفدار ترین رنگ های موجود در بازار است که بسیار مقرون به صرفه و ارزان است. این رنگ مو دارای طیف رنگی بسیار بالایی است و کیفیت آن بسیار مناسب است. رنگ موی بلگا دارای روغن آرگان، روغ هسته انگور، روغن بادام، ویتامین و نرم کننده مو است که موجب درخشندگی و رطوبت رسانی مو می شود و مانع از خشکی مو می شود.

رنگ موی بلگا 

پودر دکلره بلگا

پودر دکلره بلگا دارای دارای تنوع رنگی زیادی هستند. این اکسیدان ها علاه بر رنگ سفید و آبی، دسته های مختلفی دارند که هر کدام نشانه یک چیز هستند و هر فرد باید با توجه به نیازی که دارد از آن استفاده نماید. پودر دکلره برند بلگا با همه انواع مو سازگاری دارد و در هنگام استفاده شاهد تغییرات مثبت روی مو خواهید بود. در تمامی پودر های دریایی بلگا از جلبگ دریایی استفاده شده که این موجب  به وجود آمدن یک سد قوی و محافظ برای موها در برابر اشعه خورشید و مواد آسیب زا می شود.

بیشتر بخوانید: طریقه استفاده از رنگ موی پنتی

آیا پودر دکلره بلگا موجب آسیب رسیدن به مو می شود؟

به طور کلی نمامی پودر های دکلره آسیب رسان هستند. ولی شما میتوانید با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب، این آسیب را به حداقل برسانید.

یکی از مزایای  پودر دکلره بلگا مدل ۰۰۲ این است که بدون هیچ محدودیتی می توان آن را با هر اکسیدان دیگری ترکیب و استفاده کرد. پایه های مو در نتیجه کار تاثیر بسزایی دارند و با ترکیب بهترین مواد اگر پایه موها در نظر گرفته نشود ممکن است نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد.

خرید عمده رنگ موی بلگا

امروزه با توجه به بالا بودن میزان فروش و تقاضای این محصول، شرکت های زیادی در ایران اقدام به تولید آن نموده اند. این محصول در سایت ایراندخت به صورت عمده عرضه می شود و برای خرید رنگ موی بلگا می توانید از طریق شماره ها داخل سایت با ما در تماس باشید.

سوالات متداول:

آیا پودر دکلره بلگا موجب آسیب رسیدن به مو می شود؟

به طور کلی تمامی پودر های دکلره آسیب رسان هستند. ولی شما میتوانید با استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب، این آسیب را به حداقل برسانید.

یکی از مزایای  پودر دکلره بلگا مدل 002 این است که بدون هیچ محدودیتی می توان آن را با هر اکسیدان دیگری ترکیب و استفاده کرد. پایه های مو در نتیجه کار تاثیر بسزایی دارند و با ترکیب بهترین مواد اگر پایه موها در نظر گرفته نشود ممکن است نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد.

لیست قیمت

به علت نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید .

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت: بهترین قیمت رنگ مو، رنگ موی بلگا، قیمت رنگ موی بلگا 

4/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *