فروش عمده رنگ مو لیزانو

رنگ مو لیزانو یکی دیگر از تولیدات مرغوب و باکیفیت از برند معتبر لیزانو و ساخت شرکت طوبی گل است. رنگ مو لیزانو یکی از محصولاتی است که با برخورداری از ویژگی های عالی، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این رنگ موی بی نظیر از فرمولاسیونی جدید بهره مند است و با برخورداری از نرم کننده و کراتین باعث لطافت و نرمی موها می‎شود.فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو لیزانو کار خرید این محصول را برای خریداران عمده آسان کرده است و امکان خرید عمده رنگ مو لیزانو با قیمت مقرون به صرفه برای مخاطبان فراهم شده است.

این رنگ مو از برند لیزانو به دلیل داشتن کراتین در ترکیبات خود میتواند سلول های آسیب دیده مو را ترمیم کند، زیرا موها بدون کراتین خشک و شکننده میشوند. کراتین همچینین باعث افزایش استحکام ریشه و ساقه مو میشود و از ریزش موها جلوگیری میکند.

خرید عمده رنگ مو لیزانو

رنگ مو لیزانو علاوه بر ماندگاری بالا، قادر است موهای سفید و خاکستری و موهای تمام سفید را به طور کامل پوشش دهد. فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی ایراندخت بزرگترین نمایندگی محصولات لیزانو، شما را در امر خرید عمده محصولات لیزانو با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت همراهی میکند تا بتوانید یک خرید درست و ایده آل را تجربه کنید.

فروشگاه ایراندخت نمایندگی رنگ مو لیزانو، محصولات لیزانو را با کیفیت بالا به خریداران عمده عرضه میکند.  مجموعه آرایشی بهداشتی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو لیزانو تلاش بر آن دارد تا شما را در امر خرید عمده محصولات لیزانو یاری نماید.

تمامی محصولات برند لیزانو تهیه شده از مواد اولیه باکیفیت است و با بسته بندی خاص و زیبا به مخاطبان عرضه میشود. رنگ مو لیزانو حاوی روغن جوجوبا و دارای نرم کننده و کراتین است و در تیوپ های ۱۰۰ میل با ۹۸ طیف رنگی به بازار عرضه میشود. این رنگ مو با خاصیت مرطوب کنندگی خود برای پوست و مو مناسب است و یک انتخاب ایده آل برای رفع شوره سر است. رنگ مو لیزانو با آبرسانی قوی مانع از خرد شدن موها حین عمل رنگ کردن میشود و از زبر شدن موها نیز جلوگیری میکند.

فروش عمده رنگ مو لیزانو

رنگ مو لیزانو با بهره مندی از ویتامین های E و B، مواد معدنی، ید و کروم باعث تقویت تارهای مو میشود.قیمت این محصول مرغوب نسبت به محصولات مشابه خود ارزان تر و مقرون به صرفه تر است. جهت خرید عمده رنگ مو لیزانو از فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت خرید خود را با قیمت عمده و مناسب انجام دهید.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز فروش عمده محصولات پروکسا

شما خریداران محترم و سالن داران گرامی میتوانید با بهره گیری از مزایای خرید آنلاین نظیر صرفه جویی در وقت و انرژی هزینه های خود را کاهش داده و از طریق تلفن های تماس موجود در سایت و سایر راه های ارتباطی نظیر اینستاگرام و کانال تلگرامی مجموعه ایراندخت، کالای مورد نظر خود را خریداری نموده و با تضمین اصالت و سلامت کالا در سریع ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

خرید عمده اکسیدان لیزانو

اکسیدان لیزانو یکی دیگر از تولیدات برند لیزانو است که از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده و یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار محسوب میشود. فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی ایراندخت شرایط خرید عمده اکسیدان لیزانو را برای خریداران عمده فراهم کرده تا بتوانند خیلی سریع و مطمئن خرید خود را انجام دهند. شما میتوانید خرید خود را به صورت آنلاین و تلفنی انجام دهید.

اکسیدان لیزانو با قدرت های ۶%، ۹% و ۱۲% در بازار لوازم آرایشی موجود است و شما میتوانید این محصول باکیفیت را با حجم های ۱۵۰ میل، ۱۸۰ میل، ۳۰۰ میل، ۳۰۰۰ میل و ۳۷۵۰ میل خریداری نمایید. اکسیدان ۶% یک انتخاب مناسب برای پوشش دادن موهای سفید، اکسیدان ۹% جهت انجام دکلره های ضعیف و اکسیدان ۱۲% برای دکلره های قوی به کار میرود. فروشگاه آنلاین ایراندخت با فروش عمده اکسیدان لیزانو در انواع مختلف، بهترین خدمات را به مخاطبان خود ارائه میدهد.

فروش عمده پودر دکلره لیزانو

یکی از باکیفیت ترین پودر های دکلره یا روشن کننده های ایرانی پودر دکلره لیزانو است که از مواد اولیه مرغوب و برپایه مواد گیاهی تولید شده است. این پودر دکلره فاقد غبار است و برای انواع پوست یک گزینه مناسب است و بدون ایجاد حساسیت چشمی و تنفسی کاملا ضد التهاب است و در کمترین زمان موها را به پایه ۸ و ۹ میرساند.

عدم آسیب رسانی به موها، جلوگیری از خشکی موها و نداشتن آمونیاک از نقاط قوت پودر دکلره لیزانو است. این محصول همچنین مانع از ایجاد رفله های زرد و نارنجی روی موها میشود. برای خرید عمده پودر دکلره لیزانو با فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی ایراندخت تماس بگیرید.

پودر دکلره لیزانو در انواع سفید و آبی تولید شده است که نوع سفید جهت روشن کردن موهای نازک و ضعیف و رنگ آبی نسبت به رنگ سفید قدرت بیشتری دارد. این محصول مرغوب با داشتن خواص خنک کنندگی از ایجاد تاول در پوست سر و سوختن ساقه مو جلوگیری میکند و حاوی عصاره نعناع است.

بیشتر بخوانید : مرکز فروش عمده رنگ مو لیزانو کجاست؟

مشاوره رایگان با مجموعه آرایشی ایراندخت

اگر قصد خرید عمده محصولات لیزانو را دارید و به دنبال خرید محصولات مورد نیازتان با قیمت عمده و مقرون به صرفه هستید، خرید از گروه آرایشی بهداشتی ایراندخت می تواند بهترین انتخاب شما باشد. مشاوران فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت در اسرع وقت پاسخگوی سوالات شما هستند تا بتوانید یک خرید ایده آل و مقرون به صرفه را با مجموعه ایراندخت تجربه کنید.

 ما در فروشگاه ایراندخت، لوازم آرایشی و بهداشتی را به صورت عمده به سالن داران، گالری ها و مغازه های آرایشی بهداشتی و خریداران عمده قرار میدهیم و با تلاش در جهت جلب رضایت مخاطبان همواره رضایت کامل مشتریان خود را داشته ایم. مجموعه آرایشی بهداشتی ایراندخت با ارائه محصولات و تجهیزات آرایشی بهداشتی از برندهای معتبر داخلی و خارجی در کنار شما است تا بتوانید بهترین خرید  را با ایراندخت تجربه کنید.

گروه آرایشی بهداشتی ایراندخت شما را به خرید عمده محصولات لیزانو تشویق می کند، چرا که این محصول ایرانی با برخورداری از ویژگی های عالی می تواندیکی از بهترین انتخاب های شما باشد. مجموعه ایراندخت نمایندگی محصولات لیزانو با پخش عمده محصولات لیزانو شرایط خرید آسان و مطمئن را برای خریداران عمده فراهم کرده است.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

بهترین مرکز فروش عمده محصولات لیزانو کجاست؟

فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو لیزانو کار خرید این محصول را برای خریداران عمده آسان کرده است و امکان خرید عمده رنگ مو لیزانو با قیمت مقرون به صرفه برای مخاطبان فراهم شده است.

نمایندگی فروش عمده محصولات لیزانو در ایران کجاست؟

مجموعه آرایشی بهداشتی ایراندخت با ارائه محصولات و تجهیزات آرایشی بهداشتی از برندهای معتبر داخلی و خارجی در کنار شما است تا بتوانید بهترین خرید را با ایراندخت تجربه کنید.

قیمت فروش عمده رنگ مو لیزانو چقدر است؟

جهت کسب اطلاع از قیمت فروش عمده رنگ مو لیزانو با کارشناسان فروشگاه ایراندخت تماس بگیرید.

پانوشت: نمایندگی لیزانو، مرکز پخش لیزانو، فروش عمده اکسیدان و پودر دکلره لیزانو، فروش عمده رنگ مو لیزانو

 

 

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *