فروش عمده رنگ مو آنیکا

رنگ موی دائمی روشی برای تغییر رنگ موها به صورت دائم است. برخلاف رنگ موهای موقت که پس از چند بار شستشو از بین می‌روند، رنگ موی دائمی روی موها می‌ماند تا زمانی که موها رشد کنند و به مرور زمان با تغییر رشد موها از بین برود. استفاده از رنگ مو نیاز به دقت دارد و اگر به نادرستی انجام شود، ممکن است به موها و پوست صدمه بزند. بنابراین، بهتر است از محصولات معتبر رنگ مو استفاده کنید و کار را به متخصصان زیبایی بسپارید. در این مقاله به بررسی رنگ مو و متعلقات آن از برند آنیکا می‌پردازیم. لازم به ذکر است که  مرکز پخش آرایشی ایراندخت به عنوان مرکز پخش عمده محصولات آنیکا، فروش عمده رنگ مو آنیکا را در سراسر ایران انجام می‌دهد.

فروش عمده رنگ مو آنیکا با قیمت عالی

مهم‌ترین عامل در خرید عمده رنگ مو، کیفیت محصول می‌باشد. اطمینان حاصل نمایید رنگ مویی که می‌خواهید خرید کنید، کیفیت بالا داشته باشد و مطابق با استانداردهای بهداشتی تولید شده باشد. رنگ موی آنیکا مناسب برای رنگ کردن انواع مو می‌باشد و دارای ویژگی‌های زیر است:

  • دارای مولتی ویتامین
  • حافظ سلامت موها
  • پوشانندگی کامل تارهای سفید مو
  • ایجاد نرمی در موها
  • رنگبندی کامل و متنوع

مجموعه ایراندخت فروش عمده رنگ مو آنیکا را با قیمت عالی را در سراسر ایران انجام می‌دهد. کافیست از طریق شماره تماس‌های مشخص شده با کارشناسان فروش مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

بیشتر بخوانید : محصولات آنیکا با بهترین قیمت بازار از کجا بخریم؟

فروش عمده اکسیدان آنیکا برای سالن‌های زیبایی و گالری داران

اکسیدان آنیکا حاوی هیدروژن پروکساید می‌باشد و به بازکردن کوتیکول مو کمک نموده و باعث می‌شود رنگ مو به عمق موها نفوذ کرده و ماندگاری رنگ مو را افزایش می‌دهد. این محصول بی نظیرحاوی آب اکسیژنه ۳۰ درصد و نرم کننده می‌باشد و برای استفاده‌ی پودر دکلره و دکوکرم نیز مناسب است.

فروش عمده رنگ مو آنیکا با قیمت عالی | نمایندگی رنگ مو آنیکا در ایران

مرکز پخش ایراندخت در تهران علاوه بر فروش عمده رنگ مو آنیکا برای سالن‌های زیبایی و آرایشگران، عرضه اکسیدان این برند را نیز برای خریدارانی که قصد خرید عمده اکسیدان آنیکا را دارند، ارائه نموده است.

فروش عمده پودر دکلره آنیکا در نمایندگی آنیکا

پودر دکلره ماده‌ای شیمیایی است که با اکسیدان ترکیب شده و رنگدانه های طبیعی مو را پاک می‌کند.  پودر دکلره معمولا به دو رنگ آبی و سفید در بازار دیده می‌شود. برای موهای ضخیم و خيلي تیره بایستی از پودر دکلره آبی استفاده نمایید و برای موهایی صدمه دیده یا موهای نازک باید از پودر دکلره سفید استفاده کنید. پودر دکلره آنیکا با ترکیبات منحصر بفرد خود کمترین میزان آسیب را برای موها دارد.

برای خرید عمده پودر دکلره آنیکا می‌توانید با مرکز پخش عمده ایراندخت از طریق اینترنت یا تلفن، تماس بگیرید. شما می‌توانید نیازمندی‌ها و شرایط خود را مطرح کنید و از قیمت‌ها و شرایط عرضه عمده آگاه شوید.

بیشتر بخوانید : بزرگ ترین نمایندگی محصولات آنیکا در ایران

ارائه مشاوره رایگان

مجموعه بزرگ ایراندخت با ارائه محصولات متنوع، قیمت رقابتی، موجودی کامل محصولات و توزیع سریع توانسته است به جایگاه مهمی در نزد مشتریان خود دست پیدا کند. فروش عمده رنگ مو آنیکا، اکسیدان و پودر دکلره آنیکا نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می‌باشد.

به طور کلی برای ثبت سفارش محصولات می توانید محصول مورد نظر خود را در سایت انتخاب و از طریق تلفن‌های مشخص شده با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید تا در سریعترین زمان برای شما ارسال شود.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده پودر دکلره آنیکا چگونه اقدام کنم؟

برای خرید عمده پودر دکلره آنیکا می‌توانید با مرکز پخش عمده ایراندخت از طریق اینترنت یا تلفن، تماس بگیرید. شما می‌توانید نیازمندی‌ها و شرایط خود را مطرح کنید و از قیمت‌ها و شرایط عرضه عمده آگاه شوید.

اکسیدان آنیکا چه ویژگی هایی دارد؟

اکسیدان آنیکا حاوی هیدروژن پروکساید می‌باشد و به بازکردن کوتیکول مو کمک نموده و باعث می‌شود رنگ مو به عمق موها نفوذ کرده و ماندگاری رنگ مو را افزایش می‌دهد. این محصول بی نظیرحاوی آب اکسیژنه 30 درصد و نرم کننده می‌باشد و برای استفاده‌ی پودر دکلره و دکوکرم نیز مناسب است.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو آنیکا، خرید عمده رنگ مو آنیکا، نمایندگی محصولات آنیکا در تهران، مرکز پخش عمده محصولات آنیکا در ایران، فروش عمده پودر دکلره آنیکا

4.5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *