رنگ مو بیس

رنگ مو بیس همان رنگ موی بیس کالر است. این رنگ مو در ایران تولید می شود و به عنوان یک محصول ایرانی خوب عمل می کند. اگر شما هم فردی هستید که موهایتان با رنگ ایرانی سازگاری دارد، یکی از بهترین برندها، رنگ بیس را به شما معرفی خواهیم کرد.

مزایای بسیار زیاد این محصول باعث شده که انتخاب بسیاری از خانم ها باشد. در ادامه به بیان آن ها خواهیم پرداخت. همچنین نکاتی در هنگام خرید رنگ مو بیس را نیز بیان خواهیم کرد.

چرا رنگ مو بیس را انتخاب کنیم؟

به نظر شما محبوبیت این محصول به چه دلیل است؟ در یک جواب کوتاه، ترکیبات آن دلیل محبوبیت این رنگ است. در پایین برخی از مواد تشکیل دهنده آن را ذکر کردیم.

  • ویتامین C

این ویتامین خواص شگفت انگیزی برای مو دارد. جلوگیری از خشکی مو، رفع شوره سر، جلوگیری از ریزش مو همگی از خواص ویتامین c هستند. همینطور ویتامین c باعث می شود که موهایی سالم و قوی داشته باشید.

  • کراتین

کراتین ماده ای است که در ساقه مو موجود است. اگرچه با استفاده از ژل و تافت، اتو، رنگ موی نامناسب یا مداوم از بین می رود. رنگ مو بیس که حاوی کراتین است می تواند باعث تقویت موهای شما شود و موهایی صاف و شفاف به شما هدیه دهد.

بیشتر بخوانید: آیا رنگ مو بیس باعث شکنندگی مو می شود؟

  • نرم کننده مو

بسیاری از افراد از خشکی مو رنج می برند. خشکی مو می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. به طور مثال استفاده مداوم از سشوار و اتو، رنگ کردن مداوم و همینطور استفاده نکردن از محصولات مراقبتی مو می توانند از جمله این دلایل باشند. این رنگ مو علاوه براینکه باعث خشکی مو نمی شود بلکه با خاصیت نرم کنندگی خود می تواند به موهای شما جان ببخشد.

اکثر رنگ ها شیمیایی هستند و می توانند آسیب زیادی به مو وارد کنند. استفاده از مواد ذکر شده در این رنگ نشان دهنده این است که سلامت مو اهمیت بسیار زیادی برای این برند دارد.

خرید رنگ مو بیس

در خرید رنگ مو باید به برخی نکات طلایی توجه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید.

نکته اول: انتخاب رنگ مناسب قطعا خیلی مهم است. وقتی شما هزینه می کنید باید در انتخاب رنگ نیز دقت تمام را به خرج دهید تا رنگ به صورت شما بیاید و از خرید آن پشیمان نشوید.

بیشتر بخوانید: چه رنگی مناسب من است؟

نکته دوم: باید هنگام خرید رنگ، اکسیدان هم تهیه کنید. اکسیدان درجه بندی دارد و دقت کنید که اشتباهی نگیرید. برای رنگ روشن اکسیدان ۹ درصدی و برای رنگ تیره و متوسط از اکسیدان ۶ درصدی استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:آیا برند رنگ مو، تاثیری در نتیجه نهایی و کیفیت دارد؟

نکته سوم: منبع معتبر یا مکانی که آن را تهیه می کنید نیز از اهمیت برخوردار است. پیشنهاد ما به شما ایراندخت است.

قیمت رنگ مو بیس

رنگ مو بیس نسبت به برندهای دیگر ۲۵ میل رنگ بیشتری دارد. این یکی از ویژگی های خاص این برند است. برای آگاهی نسبت به قیمت این رنگ مو می توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول :

چرا رنگ مو بیس را انتخاب کنیم؟

در یک جواب کوتاه، ترکیبات آن دلیل محبوبیت این رنگ است
ویتامین C کراتین نرم کننده مو

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 پانوشت: خرید رنگ مو بیس,رنگ بیس,رنگ مو بیس,رنگ مو بیس کالر,رنگ موی بیس,رنگ موی بیس کالر, قیمت رنگ مو بیس

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *