رنگ موی مدیا

رنگ مو یکی از چیز هایی است که می تواند یک تغییر اساسی در چهره شما ایجاد کند و یک چهره متفاوت از شما بسازد. رنگ موی با کیفیت باید ماندگاری و پوشانندگی مناسبی داشته باشد و از همه مهمتر کمترین آسیب را به موی افراد وارد کند. رنگ موی مدیا یکی از گزینه های مناسب برای هر شخص است.

رنگ موی مدیا

این رنگ مو یک محصول ایرانی با کیفیت است که قیمت آن بسیار مناسب است. این محصول در بسته بندی های ۱۰۰ میلی لیتری ارائه می شود. ترکیبات این محصول شامل ویتامین C است و در فرمولاسیون آن از موادی استفاده شده که کمترین آسیب را به موها وارد کند.

بیشتر بخوانید: کاتالوگ محصولات دیفرنت

کاتالوگ رنگ موی مدیا بسیار متنوع است و از رنگ های تیره تا رنگ های بلوند را شامل می شود. در صورتی که در پی خریدن یک رنگ مو با پایه طبیعی هستید، ما به شما رنگ موی سری ۶ مدیا را پیشنهاد می کنیم. همچنین برای بلوند کردن مو ها رنگ موی سری ۷ کاربردی است. رنگ های بلوند رنگ موی مدیا دارای تنوع زیادی است، بلوند کاکائویی، بلوند خاکستری، بلوند بژ از جمله رنگ های این برند هستند. همچنین صدفی و یا نسکافه ای،از سری هایلایت های این برند هستند.

چگونه با رنگ بیجورکا موی خود را رنگ کنیم؟

تناسب رنگ پوست و رنگ مو

یکی ار مهمترین نکات در انتخاب رنگ مو توجه به تناسب آن با رنگ پوست است. احتمالا بار ها برایتان پیش آمده که بعد از دیدن یک رنگ مو روی سر دیگری به آن رنگ علاقه پیدا کنید، ولی همان رنگ روی موهای شما جلوه خوبی نداشته باشد. دلیل این موضوع تناسب نداشتن رنگ مو با چهره است. هم خوانی رنگ مو با چهره بحث بسیار گسترده ای است، ولی اگر بخواهیم به صورت خلاصه به آن بپردازیم،برای  افراد با رنگ پوست سفید و به اصطلاح سرد، رنگ موی تناژ کاراملی، عسلی و طلایی مناسب است.

برای پوست های تیره، بهترین انتخاب  تناژ شکلاتی تیره  و بلوطی است. این رنگ موجب جوان تر شدن چهره و جذابیت می شود. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که رنگ موی خارجی بیشتر برای موهای روشن و پایه های قرمز مناسب است.  بنابر این نمی توان گفت که رنگ مو های خارجی لزوما مرغوب تر هستند.

 پودر دکلره پنتی(بی ضررترین پودر دکلره) چه ویژگی هایی دارد؟

خرید اینترنتی رنگ مو مدیا

برای اطلاع از قیمت ها  و خرید رنگ موی مدیا به صورت عمده می توانید با کارشناسان ما در واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول:

 چه رنگ مویی مناسب افراد با رنگ پوست سفید میباشد؟

رنگ موی تناژ کاراملی، عسلی و طلایی مناسب است.

 چه رنگ مویی مناسب افراد با رنگ پوست تیره میباشد؟

بهترین انتخاب  تناژ شکلاتی تیره  و بلوطی است. این رنگ موجب جوان تر شدن چهره و جذابیت می شود

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 

پانوشت:  قیمت اصلی رنگ موی مدیا , بهترین مارک رنگ مو  , انواع رنگ مو , رنگ موی ایرانی

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *