بهبود موی سوخته بعد از دکلره

آسان ترین روش برای بهبود موی سوخته بعد از دکلره چیست؟ اکثر افرادی که موهای خود را روشن می کنند و تغییر درجه رنگ بسیاری را دارند، معمولا دچار آسیب دیدگی و سوختگی موهای خود می شوند. به همین دلیل اگر بعد از دکلره و تغییر رنگ موهای خود به سمت روشن به فکر احیا و با سازی موهای خود نباشید به احتمال زیادی بعد از مدتی کوتاه با موهای شکننده که در هنگام شانه زدن خرد می شوند مواجه می شوید.

برای این که به این مرحله نرسید باید حتما در جهت احیا و بازسازی موهای خودتان گامی بردارید. با توجه به زندگی امروزه که اکثر افراد سرگرم آن هستند و وقت کافی برای خیلی از امور نظیر رسیدگی به موهای خود و بازسازی آن ها ندارند به دنبال آسان ترین راه ها هستند.

در این مقاله قصد داریم که آسان ترین روش ها و همین طور روش های کم هزینه تر را در جهت بهبود موی سوخته بعد از دکلره به شما معرفی کنیم.پس در ادامه با ما همراه باشید.

رنگ موهای بدون آمونیاک چه مزایایی دارد؟

روش اول : روغن تراپی

روغن تراپی یکی از روش های بسیار رایج برای ترمیم موها و همین طور کم شدن ریزش مو هست که از قدیم الایام افراد زیادی از این روش استفاده می کردند و نتیجه بخش هم بوده است . برای مثال شما اگر از افرادی که دارای سن بالایی هستند بپرسید به احتمال زیاد برای تقویت موها روغن هایی را نام می برند که از ان استفاده کرده اند و نتیجه گرفته اند.

روغن تراپی به وسیله روغن های مختلفی انجام می شود، در خصوص روغن تراپی یکی از نکاتی مهم است و باید به آن توجه کنید این است که این روغن مناسب برای ساقه مو است و یا برای ریشه مو .

روغن هایی که برای ساقه مو مناسب هستند، برای ریشه و افزایش رشد مو خیلی کارآمد نیستند و چه بسا ممکن است باعث افزایش ریزش مو شود.

در خصوص روغن تراپی شما باید نکات دیگر را هم بدانید و به آن توجه کنید، برای مثال اگر شما این کار را برای کاهش ریزش موی خود انجام می دهید باید ابتدا آزمایش های لازم را بدهید و در صورتی که مشکل هورمونی و کمبود ویتامین نداشتید در این صورت می توانید از این شیوه کمک بگیرید.

اگر پوست سر شما چرب است و در مدتی کم بعد از حمام چرب می شود برای انجام این روش نیاز است که حتما ابتدا از پزشک مشورت بگیرید.

روش انجام روغن تراپی

برای انجام روغن تراپی بهتر است که ابتدا موهای خود را بشویید، زیرا موهای تمیز معمولا جذب بهتری دارند. سپس مقداری از روغنی که مناسب ساقه موهای شما است و یا اگر برای افزایش رشد و کاهش ریزش مو انجام می دهید روغن مناسب برای ریشه مو را بر دارید که حدود ۵ الی ۶ قاشق مناسب هست و بعد مقداری روغن را گرم کنید و به موهای خود بزنید موهای خود را به قدر کافی ماساژ دهید که روغن به تمام قسمت های مو برود.

بعد از این کار به مدت ۲۰ دقیقه موهای خود را با کلاه رنگ بپوشانید و سپس موهای خود را بشویید و حتما از نرم کننده استفاده کنید.

روغن های مناسب ساقه مو

روغن هایی نظیر روغن نارگیل، روغن زیتون، روغن آرگان

ترمیم موهای آسیب دیده

روش دوم : خشک کردن موها در معرض هوا

بعد از دکلره کردن و آسیب دیده شدن موهای شما، تا جای ممکن سعی کنید که اصلا از سشوار استفاده نکنید و همین طور سایر وسایلی که حرارت بالایی دارند. بعد از شستن موها بهتر هست که اجازه دهید که موهای شما به حالت خود به خودی و در معرض هوا خشک شود.

معرفی محصولات بدون آمونیاک پرستیژ

روش سوم: استفاده از نرم کننده های بدون آبکشی

استفاده از نرم کننده های بدون آبکشی یکی از راه کارهایی است که می تواند موهای دکلره شده و آسیب دیده شما را ترمیم کند. معمولا این نرم کننده های به شکل اسپری هستند که باید برروی موها اسپری شوند. این اسپری ها و به طور کلی این نرم کننده های بدون آبکشی خاصیت آب رسانی دارند و به همین دلیل می تواند موهای شما را بهبود ببخشد. ای ن نرم کننده ها قیمت مناسب و کمی دارند و در اکثر فروشگاه ها وجود دارند.

روش چهارم: استفاده از آب برنج

آب برنج به دلیل داشتن اینوزیتول می تواند برای ترمیم موهای آسیب دیده بعد از دکلره بسیار مفید و کمک کننده باشد. بعد از این که برنج داخل آب جوشیده و خواستید برنج را آبکش کنید، آب برنج را جمع کنید و آن را داخل ظرفی قرار دهید و در یخچال نگه داری کنید سپس وقتی خواستید موهای خود را بشویید از آن استفاده کنید بعد از مدتی می بینید که تاثیر بسیار خوبی دارد.

سوالات متداول:

آسان ترین روش برای بهبود موی سوخته بعد از دکلره چیست؟

روش اول : روغن تراپی روش دوم : خشک کردن موها در معرض هوا روش سوم: استفاده از نرم کننده های بدون آبکشی روش چهارم: استفاده از آب برنج

چگونه مو های خود را روغن تراپی کنیم؟

برای انجام روغن تراپی بهتر است که ابتدا موهای خود را بشویید، زیرا موهای تمیز معمولا جذب بهتری دارند. سپس مقداری از روغنی که مناسب ساقه موهای شما است و یا اگر برای افزایش رشد و کاهش ریزش مو انجام می دهید روغن مناسب برای ریشه مو را بر دارید که حدود 5 الی 6 قاشق مناسب هست و بعد مقداری روغن را گرم کنید و به موهای خود بزنید موهای خود را به قدر کافی ماساژ دهید که روغن به تمام قسمت های مو برود.

بعد از این کار به مدت 20 دقیقه موهای خود را با کلاه رنگ بپوشانید و سپس موهای خود را بشویید و حتما از نرم کننده استفاده کنید.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پا نوشت:بهبود موهای آسیب دیده , ترمیم موهای سوخته , موهای آسیب دیده با دکلره

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *