رنگ موی پادینا

رنگ موی پادینا یک برند با کیفیت ایرانی تحت لیسانس  است . داشتن موهایی سالم  و درخشان همیشه یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها بوده است. و رنگ کردن درست و اصولی موها یکی از بهترین و ساده ترین راه ها برای زیبا تر جلوه دادن مو ها می باشد. ولی این کار همیشه همراه با ترس و نگرانی هایی  همراه بوده است مثل آسیب دیدن موها که  یکی از مشکلات خانم ها به شمار می رود.

پس انتخاب یک رنگ موی خوب و با کیفیت می تواند به سادگی این دغدغه را رفع کند. ما در این جا به شما برند، پادینا را پیشنهاد می دهیم. این رنگ مو درشرکت فرانسوی LCW فرموله شده است و در ایران تولید می شود.

 

رنگ موی پادینا

پیدا کردن رنگ موی مناسب

اول از هر چیزی برای پیدا کردن رنگ موی متناسب با خودتان شناخت رنگ مناسب با پوستتان است. انتخاب رنگ مو صحیح می تواند به جذابیت و زیبایی و جوان ترشدن شما کمک کند.

بیشتر بدانید :رنگ موی تاکوری یک برندآلمانی است.

چگونه رنگ موی مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنیم

  • رنگ مو مناسب پوست های با رنگ سرد:

برای پوست هایی  با رنگ سرد رنگ های بور، طلایی و رنگ های قرمز روشن توصیه می شود که به عنوان متعادل کننده و تکمیل کننده رنگ صورتی پوست شما عمل می کند.

  • رنگ مو مناسب پوست های تیره :

به کسانی که پوستی گرم و یا طلایی دارند، رنگ مو ماهگونی یا رنگ مسی پیشنهاد می شود.

شما می توانید برای پیدا کردن رنگ دلخواهتان از کاتالوگ رنگ موی پادینا کمک بگیرید که شامل ۱۰۰+ تنوع رنگی بوده که از سری رنگ های اصلی همانند سری طبیعی، دودی، زیتونی و… تا سری رنگ ترکیبی را شامل می شود.

بیشتر بخوانید : رنگ موی لیزانو ، معجزه ی مو های سفید!

 

رنگ موی پادینا

 

خواص رنگ موی پادینا

  1. این رنگ مو حاوی کراتین بوده و کراتین یک نوع فیبر پروتئین بسیار قوی می باشد که موها را صاف و براق نموده و از وز و شکنندگی مو جلو گیری می کند.
  2. رنگ مو های دائمی پادینا به دلیل وجود آلوئه ورا و ویتامین c خاصیت ضد التهابی و التیام بخشی و مرطوب کنندگی دارند.
  3. . مو پس از رنگ شدن با رنگ موی پادینا از شفافیت و حالت طبیعی و زنده بالایی برخوردار گردیده و از عوارضی مانند خشکی و شکنندگی مصون می ماند.
  4. غنی شده با عصاره های طبیعی به همراه پوشش دهی کامل موهای سفید با ماندگاری طولانی مدت رنگ مو می باشد.
  5. استفاده از رنگ موهایی که آمونیاک بالا دارند تاثیر بدی بر روی مغز دارند و این رنگ مو به دلیل وجودآمونیاک کم عاری از بوی بد و عوارض تنفسی می باشد .

بیشتر بخوانید: یک رنگ موی خوب را چگونه تشخیص دهیم ؟

 قیمت رنگ موی پادینا

رنگ موی پادینا یکی از بهترین هاست ولی همیشه برای احترام به رضایت مشتری محصولات خود را با قیمت های پایین تری عرضه ی بازار می کند. (برای مشاهده ی دقیق قیمت روانه محصول مورد نظر خود را  چک کنید).

سخن پایانی !

کیفیتی که انتظار دارید و  قیمتی که انتظار ندارید را با پادینا تجربه کنید و از داشتن موهایی زیبا و براق برای همیشه لذت ببرید.

 

سوالات متداول:

رنگ مو مناسب پوست های با رنگ سرد

برای پوست هایی  با رنگ سرد رنگ های بور، طلایی و رنگ های قرمز روشن توصیه می شود که به عنوان متعادل کننده و تکمیل کننده رنگ صورتی پوست شما عمل می کند.

رنگ مو مناسب پوست های تیره

به کسانی که پوستی گرم و یا طلایی دارند، رنگ مو ماهگونی یا رنگ مسی پیشنهاد می شود.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 

پانوشت:قیمت رنگ مو, روش استفاده از رنگ مو, کاتالوگ رنگ مو

 

4/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *