خرید رنگ موی والانسی امروزه یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند باشد. این برند تمامی ویژگی های یک رنگ موی حرفه ای را دارد و مشتریان می توانند بدون نگرانی موهای آسیب دیده ی خود را درمان کنند.

 

رنگ موی والانسی

آیا خرید رنگ موی والانسی انتخاب مناسبی برای موها می باشد؟

این رنگ مو یکی از برندهای محبوب آمریکایی است که توانسته است جایگاه ویژه‌‌ای در میان متخصصین رنگ و موی دنیا به دست بیاورد. ترکیبات به کار رفته در این محصول موهای براق، سالم و خوش حالت را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین نرم کننده موجود در این رنگ، از خشکی و زبر شدن مو جلوگیری می کند.

ماندگاری بالای این رنگ و ثباتی که بر روی مو دارد او را از سایر محصولات متمایز کرده است. رنگ موی والانسی سرشار از ویتامین است و میزان آمونیاک کمی در آن وجود دارد و پوشش دهنده و درخشان کننده مناسبی برای انواع مو می باشد.

بیشتر بخوانید:کمترین آسیب به مو با پودر دکلره بلگا

ویژگی های رنگ موی والانسی

خصوصیات اصلی این رنگ مو عبارتند از:

  • حاوی آمونیاک بسیار کم
  • درخشان کننده قوی
  • طیف رنگی وسیع و متنوع
  • جلوگیری از خشک شدن مو و وز شدن آن
  • ماندگاری و ثبات بالا
    • و از مهم‌ترین ویژگی‌های این برند میتوان به عدم از بین رفتن رنگدانه‌ها با شستشوی مکرر اشاره کرد

      بیشتر بخوانید: خرید عمده رنگ موی مارال 

انواع رنگ موی والانسی (Valancy)

این برند طیف رنگی بسیار وسیعی را در خود جای داده است که به چند نوع آن که محبوبیت بیشتری در بین بانوان دارند اشاره می کنیم:

یکی از رنگ‌های مورد علاقه بانوان سری شامپاینی مدل شامپاینی است که بر پایه طبیعی، طلایی و عسلی است. این رنگ حاوی کراتین است و با وجود ویتامین C در آن باعث ایجاد شفافیت و لطافت در ساقه مو می شود.

یکی دیگر از جذاب ترین رنگ ها که این برند در کاتالوگ خود جای داده است می توان به رنگ مرواریدی اشاره کرد، که جزو رنگ های فانتزی این محصول محسوب می شود ( رنگ‌های فانتزی ماندگاری خیلی کمی دارد اما رنگ مو والانسی با بهره گرفتن از فرمولاسیون جدید توانسته است ماندگاری این رنگ مو را افزایش دهد).

برای رنگ کردن مو از کجا شروع کنیم؟

اگر موهایتان را تا به حال رنگ نکرده‌اید و موهای طبیعی و رنگ نشده‌ای دارید، دقت کنید که تمام مو را به رنگ آغشته کنید. برای رنگ کردن موها ابتدا باید از پایین مو شروع به رنگ کردن کنید. براش را به صورت رفت و برگشت روی موها بکشید. با براش تا حد فاصل ۵/۲ سانتی متر نزدیک ریشه مو را رنگ کنید. پس از گذشت ده دقیقه ریشه موی خود را رنگ کنید. (این کار آسیب بسیار کمتری به موی شما می‌زند). ریشه مو به دلیل گرمایی که از پوست کف سر می‌گیرد زودتر رنگ می‌شود. برای همین در مرحله آخر سراغ ریشه باید رفت سپس پس از گذشت زمان معین شده موی خود را چک کنید اگر به رنگ دلخواهتان رسیدید، آن را بشویید.

توجه: سعی کنید درکنار استفاده از رنگ مو از محصولات مراقبتی نظیر روغن آرگان، روغن نارگیل و کرم های محافظتی مو استفاده کنید تا موهایی سالم تر داشته باشید.

سخن پایانی !

موهای کدر و بی روح برای احیای دوباره و به دست آوردن زیباییشان نیاز به رسیدگی دارند انتخاب برند درست، نظیر خرید رنگ موی والانسی خالی از لطف نیست.این محصول با ترکیبات مغذی و براق کننده موجود در خود به شما کمک می کند موهایی سالم و ابریشمی را در کنار ما تجربه کنید.

 

سوالات متداول :

 

برای رنگ کردن مو از کجا شروع کنیم؟

اگر موهایتان را تا به حال رنگ نکرده‌اید و موهای طبیعی و رنگ نشده‌ای دارید، دقت کنید که تمام مو را به رنگ آغشته کنید. برای رنگ کردن موها ابتدا باید از پایین مو شروع به رنگ کردن کنید. براش را به صورت رفت و برگشت روی موها بکشید. با براش تا حد فاصل 5/2 سانتی متر نزدیک ریشه مو را رنگ کنید. پس از گذشت ده دقیقه ریشه موی خود را رنگ کنید. (این کار آسیب بسیار کمتری به موی شما می‌زند). ریشه مو به دلیل گرمایی که از پوست کف سر می‌گیرد زودتر رنگ می‌شود. برای همین در مرحله آخر سراغ ریشه باید رفت سپس پس از گذشت زمان معین شده موی خود را چک کنید اگر به رنگ دلخواهتان رسیدید، آن را بشویید.

آیا خرید رنگ موی والانسی انتخاب مناسبی برای موها می باشد؟

این رنگ مو یکی از برندهای محبوب آمریکایی است که توانسته است جایگاه ویژه‌‌ای در میان متخصصین رنگ و موی دنیا به دست بیاورد. ترکیبات به کار رفته در این محصول موهای براق، سالم و خوش حالت را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین نرم کننده موجود در این رنگ، از خشکی و زبر شدن مو جلوگیری می کند.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت: قیمت رنگ موی والانسی , کاتالوگ رنگ موی والانسی , رنگ موی والانسی ساخت کجاست

 

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *