محصولات وینا

محصولات وینا اختصاصی برای بانوان و سالن های آرایشی عرضه می گردد و پس از مصرف، رنگ طبیعی را بر روی موهای شما، بدون آسیب  برجای می گذارد.میزان آمونیاک موجود در محصولات وینا به شدت کم میباشد و با کمترین پردازش آمونیاک تولید شده ودر عین حال دارای غلظت بالا و ماندگاری بسیار بالا میباشد. این برند همچنین پودر دکلره و کرم اکسیدان نیز تولید میکند.

بیشتر بخوانید: در مورد محصولات وینا بیشتر بدانید.

محصولات موی وینا

رنگ موی وینا از برندهای شناخته شده و البته پرفروش موجود در بازار است که می تواند زیبایی دو چندانی را به استفاده کنندگان آن ببخشد.

این رنگ مو حاوی روغن آرگان، کراتین و روغن آووکادو می باشد.که فرموله شده از شرکت گلداشمیت آلمان بوده و رنگ مویی  مناسب برای استفاده کاملا حرفه ای است.

امروزه با توجه به وجود برندهای گوناگون رنگ مو در بازارهای کشور، شاید خریداران رنگ مو که غالبا خانم ها و یا مراکز سالن های آرایشی بوده اند؛ دغدغه ای جدی برای انتخاب باکیفیت ترین رنگ مویی داشته اند که از طرفی دارای قیمت مقرون به صرفه تری هم باشد.

انواع پودر دکلره وینا

  • پودر دکلره سریع(سبز رنگ). این پودر دکلره فاقد آمونیاک است و در سریع ترین زمان موها را روشن می کند.
  • پودر دکلره بنفش( بدون آمونیاک). این پودر دکلره حاوی پروتئین است، و با رنگ دانه های بنفش و صدف نقره ای غنی شده است.
  • پودر دکلره نقره ای( بدون آمونیاک). حاوی پروتئین هیدرولیزه می باشد.
  • پودر دکلره سفید و آبی(بدون آمونیاک). با این پودر دکلره روشن ترین بلوند را با محافظت بالایی بر روی موها می بینید. اکسیژن فعال در این پودر باعث می شود که بدون هیچ صدمه ای مو روشن شود.

برای خریدی آسان و مطمئن از کیفیت انواع محصولات وینا، خرید اکسیدان  و پودر دکلره بدون آمونیاک وینا می توانید با راه های ارتباطی پایان صفحه با ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: خرید پودر دکلره به صورت عمده

 

محصولات وینا

 

چرا باید موهای خودرا رنگ کنید؟

برای کمک به تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید موهای خود را رنگ کنید یا خیر، می خواهیم با فاش کردن ۴دلیل اصلی  شمارا در تصمیم گیری یاری دهیم. در پایان این بخش، ایده بسیار بهتری در مورد کارهایی که باید انجام دهید خواهید داشت.

 

  • دلیل اول اینکه رنگ کردن مو یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای شخصی سازی فرد و نشان دادن سلیقه شماست و به شما این امکان را می دهد تا جنبه ای از خود را که نمی دانستید وجود دارد آزاد کنید. وقتی رنگ موهای خود را تغییر می دهید، زندگی و  نگرش شما همراه با موهایتان  کمی روشن تر می شود.
  • می تواند ظاهر شما را بهبود بخشد. هایلایت،بیبی لایت و رنگ سراسری با قرارگیری استراتژیک می تواند به موهای شما ابعاد بیشتری بدهد و به زیبایی آن بیافزاید. در تابستان، شما می توانید موهای خود را روشن کنید و در زمستان، می توانید موهای تیره داشته باشید. حتی می توانید فصل ها را کاملا نادیده بگیرید و بدون توجه به کاری که دیگران انجام می دهند، موهای خود را هر رنگی که می خواهید بکنید.
  • موهای سفید و خاکستری خودرا بپوشانید. اگر مو های شما  شروع به خاکستری شدن کرده و خیلی به آن علاقه ندارید، رنگ کردن موهایتان می تواند به راحتی شما را از شر آن ها خلاص کند. بیشتر رنگ‌های موی موجود در بازار، به‌ویژه محصولات وینا ، برای پوشاندن ۱۰۰ درصد موهای خاکستری فرموله شده‌اند.
  • رنگ موی جدید بهتر می تواند مکمل رنگ پوست شما باشد. وقتی رنگ موی طبیعی شما به خوبی با رنگ پوست شما هماهنگ نباشد، می تواند کل ظاهر شما را از بین ببرد. پس از اینکه بسیاری از افراد موهای خود را رنگ می کنند و رنگ موی متناسب بارنگ پوست خود انتخاب میکنند ، متوجه می شوید که در مجموع بهتر به نظر می رسید.برای انتخاب رنگ میتوانید به کاتالوگ محصولات وینا سری بزنبد.

 

سوالات متداول

پودر دکلره وینا چند نوع است ؟

پودر دکلره سریع(سبز رنگ). این پودر دکلره فاقد آمونیاک است و در سریع ترین زمان موها را روشن می کند.
پودر دکلره بنفش( بدون آمونیاک). این پودر دکلره حاوی پروتئین است، و با رنگ دانه های بنفش و صدف نقره ای غنی شده است.
پودر دکلره نقره ای( بدون آمونیاک). حاوی پروتئین هیدرولیزه می باشد. 
پودر دکلره سفید و آبی(بدون آمونیاک). با این پودر دکلره روشن ترین بلوند را با محافظت بالایی بر روی موها می بینید. اکسیژن فعال در این پودر باعث می شود که بدون هیچ صدمه ای مو روشن شود.

چرا باید موهای خودرا رنگ کنید؟

دلیل اول اینکه رنگ کردن مو یکی از سرگرم کننده ترین راه ها برای شخصی سازی فرد و نشان دادن سلیقه شماست و به شما این امکان را می دهد تا جنبه ای از خود را که نمی دانستید وجود دارد آزاد کنید. وقتی رنگ موهای خود را تغییر می دهید، زندگی همراه با نگرش شما کمی روشن تر می شود.
می تواند ظاهر شما را بهبود بخشد. هایلایت،بیبی لایت و رنگ سراسری با قرارگیری استراتژیک می تواند به موهای شما ابعاد بیشتری بدهد و به زیبایی آن بیافزاید.. در تابستان، شما می توانید موهای خود را روشن کنید و در زمستان، می توانید موهای تیره داشته باشید . حتی می توانید فصل ها را کاملا نادیده بگیرید و بدون توجه به کاری که دیگران انجام می دهند، موهای خود را هر رنگی که می خواهید بکنید.
موهای سفید و خاکستری خودرا بپوشانید. اگر مو های شما  شروع به خاکستری شدن کرده و خیلی به آن علاقه ندارید، رنگ کردن موهایتان می تواند به راحتی شما را از شر آن ها خلاص کند. بیشتر رنگ‌های موی موجود در بازار، به‌ویژهمحصولات وینا ، برای پوشاندن 100 درصد موهای خاکستری فرموله شده‌اند.
رنگ موی جدید بهتر می تواند مکمل رنگ پوست شما باشد. وقتی رنگ موی طبیعی شما به خوبی با رنگ پوست شما هماهنگ نباشد، می تواند کل ظاهر شما را از بین ببرد. پس از اینکه بسیاری از افراد موهای خود را رنگ می کنند و رنگ موی متناسب بارنگ پوسا خود انتخاب میکنند ، متوجه می شوند که در مجموع بهتر به نظر می رسند.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 

پانوشت : محصولات موی وینا , قیمت رنگ مو وینا , پودر دکلره سریع وینا , کرم اکسیدان وینا



5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *