فروش عمده محصولات کاترومر پلاس

محصولات برند کاترومر پلاس (Katromer+) مخصوص افراد خوش سلیقه ای است که به زیبایی و شادابی موهای خود اهمیت فراوانی می‌دهند. به طور کلی این برند تلاش کرده محصولاتی را به بازار ارائه دهد که موهایتان در خوش فرم ترین شکل ممکن قرار گیرد و بهترین کیفیت را به مشتریان عرضه کند. از محصولات این برند می‌توان به رنگ مو، اکسیدان، ماسک مو، سرم مو، اسپری مو، پودر دکلره که دارای بالاترین کیفیت هستند اشاره کرد. یکی از ویژگی هایی که محصولات این برند دارا می‌باشد طبیعی بودن مواد اولیه است . این برند از رنگ مو، یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین رنگ موهای بازار ایران است. محصولات این برند در ایران و در کارخانه اوژن اشتهارد تولید می‌شود که این شرکت از فرمولاسیون کشور اسپانیا بهره گرفته است. کیفیت محصولات این برند بسیار بالاست به طوری که بسیاری از مشتریان فقط با یک بار استفاده از آن متوجه کیفیت بسیار خوب آن خواهند شد .در ادامه با ما همراه باشید تا از این برند و محصولاتش بیشتر بدانید.

فروش عمده رنگ موی کاترومر پلاس

اگر بخواهیم به سراغ ویژگی‌ها و مزایای این برند برویم مهمترین چیزی که باید به آن اشاره کنیم طبیعی بودن مواد اولیه‌ی کاترومر پلاس است. به عنوان مثال این شرکت در تولید رنگ مو از روغن کنجد استفاده نموده که هم رنگ و شادابی شگفت انگیزی به مو می‌بخشد و هم مواد معدنی مثل کلسیم، منیزیم و فسفر به بهترین شکل به موها می‌رساند. هم چنین در تولید ماسک مو کاترومر پلاس از روغن بادام و آووکادو استفاده شده که نرمی و شادابی و لطافت فوق العاده‌ای را به موهای شما می‌بخشد.

ویژگی های رنگ مو کاترومر پلاس

رنگ مو  کاترومر پلاس دارای غلظت بالایی و رنگ پذیری فوق العاده می‌باشد که برای پوشش دهی موهای سفید و خاکستری مناسب است . این رنگ مو از مواد طبیعی همچون روغن زیتون،  روغن کنجد، امونیاک زیر ۱درصد، کراتین و سایر ترکیبات تشکیل شده که با توجه به دارا بودن از این مواد طبیعی فوق العاده علاوه بر رنگ و لطافت بالایی که برای موهای شما خواهد داشت سبب ترمیم و سلامت همیشگی موی شما خواهد شد، از ویژگی های دیگر رنگ مو کاترومر پلاس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • غلظت بالا و در نتیجه پوشش دهی کامل و فوق العاده ای دارد که مناسب موهای سفید و خاکستری است.
  • روغن جوانه گندم موجود در این رنگ مو سبب تقویت و استحکام گیسوان شما می‌شود.
  • در این رنگ مو از آمونیاک کمی استفاده شده که باعث می‌شود بعد رنگ آمیزی موهای شما خشک و شکننده نشود.
  • روغن آلوئه ورا موجود در رنگ مو کاترومر پلاس سبب نرمی و لطافت موهای شما می‌شود.
  • از بهترین نوع کراتین استفاده شده که بیشترین سطح نفوذ بر موی شما را داشته باشد.

همانطور که گفتیم در این رنگ مو از روغن کنجد استفاده شده، روغن کنجد سرشار از امگا ۶ و امگا ۳ می باشد که هر دو چربی های غیر اشباع مفید برای بدن انسان هستند و در نهایت استفاده از این رنگ مو با این ویژگی از گیسوان شما در برابر آلودگی های محیط اطراف محافظت می‌کند.

رنگ مو کاترومر پلاس با تنوع ۱۲۶ رنگ در ۲۷ سری که شامل رنگ‌های طبیعی مثل دودی، طلایی، زیتونی، بژ، خاکستری، شکلاتی، تنباکویی، کاکائویی، شنی، فندقی، کاراملی، شرابی، عسلی، مسی، نسکافه‌ای، آلبالویی، ماهاگونی، سوپر روشن کننده‌ها، هایلایت، لوکس، حرفه‌ای و واریاسیون می‌باشد تا شما هر آنچه میخواهید و با هر سلیقه ای که دارید بتوانید از این برند رنگ مو استفاده کنید.

فروش عمده اکسیدان کاترومر پلاس

در واقع اکسیدان به مواد مایع یا کرمی شکل گفته می‌شود که به منظور فعال سازی رنگ مو یا پودر دکلره از آن استفاده می شود. اکسیدانی با کیفیت و مناسب است که کمترین آسیب را به موهای شما بزند و هم چنین قدرت ترکیب بالایی داشته باشد، کاترومر پلاس نهایت تلاش خود را برای تولید محصولاتی باکیفیت مناسب و کاربردی برای مشتریان عزیز نموده است، که این ویژگی ها در اکسیدانهای این شرکت یافت می‌شود. اکسیدان های کاترومر پلاس دارای قدرت بسیار بالایی بوده و می‌توان آن را به سادگی  با انواع رنگ موهای طبیعی و فانتزی و سایر پودر های موجود ترکیب و استفاده نمود. طریقه استفاده از این نوع اکسیدان ها بسیار راحت بوده و در نهایت اکسیدان های این برند هر آنچه که شما از یک اکسیدان می‌خواهید را داراست. از ویژگی های دیگر اکسیدان میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اکسیدان کاترومر پلاس فرمولاسیون عالی و فوق العاده ای را داراست که برای رنگ کردن موهای خشک و شکننده بسیار مناسب است.
  • ضد حساسیت و خارش و سوزش
  • مناسب برای انواع مو
  • دارای کیفیت و قیمت مناسب
  • وجود نرم کننده

نمایندگی پخش عمده محصولات کاترومر پلاس

اکسیدان های کاترومر پلاس به چهار قسمت مختلف تقسیم می‌شوند:

  1. اکسیدان ۳ % که برای رنگساژ و هابلایت از آن استفاده می‌شود.
  2. اکسیدان ۶ % که برای پوش موهای سفید و خاکستری کاربرد دارد.
  3. اکسیدان ۹ % که مناسب مخلوط شدن با پودرهای دکلره و دکوکرم مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  4. اکسیدان ۱۲ % که برای دکلره های قوی مورد استفاده کاربرد دارد.

نمایندگی کاترومر پلاس در تهران

در تولید محصولات آرایشی بهداشتی استفاده از مواد اولیه‌ی مناسب مهم است، برند کاترومر پلاس به شما اطمینان می‌دهد که از بهترین مواد اولیه‌ی و با دستگاه های روز دنیا و متخصصین مجرب برای ساخت محصولات خود استفاده کرده تا رضایت کامل مشتریان خود را جلب کند. شما مخاطبین محترم می‌توانید محصولات برند کاترومر پلاس را به صورت عمده با قیمت بسیار مناسب و تضمینی از این فروشگاه که نمایندگی کاترومر پلاس در تهران می‌باشد، خریداری نمائید.

فروش عمده پودر دکلره کاترومر پلاس

یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات برند کاترومر پلاس، پودر دکلره آن است. این محصول به دلیل کیفیت بسیار مناسب و استفاده از بهترین مواد اولیه توانسته به یکی از پرفروش ترین محصولات این شرکت در ایران تبدیل شود . از ویژگی های پودر دکلره کاترومر پلاس می‌توان به موارد زیراشاره کرد :

  • عدم وجود آمونیاک در این پودر سبب می‌شود رطوبت موهای شما از بین نرود.
  • این پودر دکلره ضد حساسیت بوده و شما هنگام استفاده از آن سوزش و خارشی را احساس نخواهید کرد.
  • دکلره کاترومر پلاس حاوی پروتئین گندم بوده که تاثیر بسیاری بر سلامت موی شما خواهد داشت.
  • این پودر چربی و کراتینه مو را تامین می‌کند تا در نهایت گیسوان شاداب و پرطراوتی را به شما هدیه دهد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی و مرکز پخش رنگ موی KSD در ایران

خرید عمده‌ محصولات کاترومر پلاس

شما برای خرید محصولات مختلف کاترومر پلاس در بهترین و مرغوب ترین کیفیت باید به سراغ مراکز رسمی و معتبر این برند بروید. ایران دخت محصول اصل و اورجینال را به طور مستقیم از شرکت سازنده می‌گیرد و بی هیچ واسطه‌ای آن را به بازار آرایشی بهداشتی ایران عرضه می‌کند، برای خرید عمده محصولات این برند با بهترین قیمت و هم چنین مشاوره و استعلام قیمت با شماره‌ های ذیل تماس بگیرید.

مرکز فروش عمده لوازم آرایشی بهداشتی ایراندخت

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ایراندخت با بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه‌ی تامین انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در سریع و امن ترین شکل ممکن و با قیمتی مناسب به فروشگاه های سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. از محصولات عرضه شده فروشگاه ایراندخت می‌توان به انواع رنگ مو و دکلره، انواع وکس صورت، انواع موم اپیلاسیون، انواع لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، رژ لب، کرم نرم کننده و مرطوب کننده  اشاره کرد.

بهترین قیمت ها را از ایران دخت بگیرید

ما در فروشگاه ایران دخت، لوازم آرایشی بهداشتی عمده را در اختیار مشتریان صاحب مغازه، آنلاین شاپ ها و پیج های آرایشی و بهداشتی شبکه های اجتماعی، خریداران عمده لوازم آرایشی، آرایشگاه ها و گالری های آرایشی و بهداشتی قرار می‌دهیم و خوشبختانه تا به حال رضایت کامل را از مشتری های خود دریافت کردیم، ما با بهترین کیفیت برای فروش عمده‌ی لوازم آرایشی بهداشتی ارزان در کنار شما هستیم.

مشاوره رایگان

یکی از ملاک های خرید، مشورت و مشاوره گرفتن است، دوستانی که به سلامت و زیبایی پوست و موی خودشون اهمیت میدن و یا برای کسب اطلاعات کامل و جامع در زمینه‌ی خرید تکی و عمده‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی و قیمت آن ها با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند، به ما اعتماد کنید تا با ما بهترین انتخاب را داشته باشید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

نمایندگی رنگ مو، پودر دکلره و اکسیدان کاترومر پلاس در ایران کجاست؟

فروشگاه ایراندخت با سالها تجربه در زمینه فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی، آماده ارائه کاتالوگ و فروش عمده محصولات کاترومر پلاس به کلیه همکاران محترم می باشد.

قیمت ها برای خرید عمده محصولات کاترومر پلاس چگونه است؟

با توجه به بالا و پایین رفتن مداوم قیمت ها، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه فروش عمده محصولات کاترومر پلاس با کارشناسان ما در تماس باشید.

برای دریافت کاتالوگ محصولات کاترومر پلاس چه کاری باید انجام دهیم؟

برای دریافت کاتالوگ محصولات کاترومر پلاس کافیست از طریق شماره تلفن های موجود در سایت یا فرم آنلاین گفتگو، با کارشناسان ما در تماس باشید.

پانوشت: خرید عمده رنگ موی کاترومر پلاس ، نمایندگی و مرکز پخش کاترومر پلاس ، کاتالوگ محصولات کاترومر پلاس

4.7/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *