پخش عمده رنگ موی دوشس

برند دوشس یک برند فعال در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی است و زیر مجموعه برند گلسار است و برندهای مانند دنی وان، آتوسا، دوماسی و مارال و … همه زیر نظر این برند بزرگ فعالیت می‎کنند. نمایندگی محصولات دوشس، محصولات بی نظیر خود را با برخورداری از فرمولاسیون پیشرفته و با کیفیت بالا به بازار ارائه می‎کند. محصولات این برند معتبر و مطرح، با مواد اولیه مرغوب، فرمولاسیون جدید و بسته بندی های خاص و شیک خود از محبوبیت زیادی برخوردار است. رنگ مو، پودر دکلره، سرم مو، اکسیدان، واریاسیون و روغن آرگان برخی از محصولات این برند معروف هستند. تمامی این محصولات در فروشگاه ایراندخت با تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب به شما ارائه می‎شود.

رنگ کردن مو یکی از فعالیت های مورد علاقه خانم ها است و خرید رنگ مو یکی از کارهایی است که همه بانوان چند وقت یکبار آن را انجام می‎دهند. در این میان انتخاب رنگ مو مناسب و باکیفیت یکی از دغدغه های همه خانم ها هنگام خرید است. در اینجا قصد داریم ویژگی های رنگ موی مرغوب و با کیفیت دوشس، اکسیدان و پودر دکلره دوشس را به شما مخاطبان عزیز معرفی کنیم و با ارائه مطالبی در رابطه با خدمات نمایندگی محصولات دوشس، شما را در امر خرید درست یاری کنیم.

فروش عمده رنگ مو دوشس Dushess

رنگ مو دوشس یکی از محصولات فوق العاده از برند بنام dushess است و یک رنگ موی دائمی می‎باشد که می‎تواند با قدرت پوشش عالی برای موهای خاکستری، رنگ موها را تغییر دهد و روشن تر یا تیره تر کند. این محصول با کیفیت، در هر شرایطی پایدار و ماندگار است و با برخورداری از تراکم و غلظت بالای رنگدانه ها می‎تواند موهای سفید یا خاکستری را با جلوه کاملا زیبا و طبیعی پوشش دهد. میزان آمونیاک موجود در این محصول بسیار کم بوده و با وجود عملکرد سریعی که دارد به ساختار مو آسیبی وارد نمی کند و مانع از خشکی و شکنندگی موهای شما می‎شود.

این محصول کارآمد با بهره مندی از روغن زیتون، ویتامین E ، امگا ۳ و امگا ۶ و اسیدهای چرب روغن گیاهی علاوه بر نگهداری و حفاظت از موها، آنها را نرم و مستحکم می‎سازد. همچنین این محصول با دارا بودن ترکیبات سیلیکونی، نرم کننده و ویتامین C سلامت موها را حفظ کرده و رنگی براق و درخشان به موهای شما می‎بخشد. قیمت عمده رنگ مو دوشس را از فروشگاه اینترنتی ایراندخت و یا نمایندگی محصولات دوشس در تهران بخواهید.

بیشتر بخوانید: مرکز پخش و نمایندگی محصولات کاترومر پلاس

مرکز پخش و نمایندگی رنگ مو دوشس

نمایندگی رنگ مو دوشس، این محصول را در رنگ های متنوع و جذاب به صورت عمده با مناسبترین قیمت به مشتریان خود ارائه می‎کند. شما می‎توانید با مشاهده قیمت عمده رنگ مو دوشس در وب سایت ایراندخت، اقدام به خرید این محصول با کیفیت کرده و از خرید خود نهایت لذت را ببرید. فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی ایراندخت، با سالها تجربه در ارائه محصولات با کیفیت توانسته جایگاه خود را در میان سایر فروشگاه ها همواره حفظ کند و با فروش عمده محصولات آرایشی بهداشتی با مواد اولیه مرغوب و با مناسب ترین قیمت مشتریان را در امر خرید درست و هوشمندانه یاری کند.

نمایندگی و مرکز پخش عمده دوشس

فروش عمده اکسیدان دوشس Dushess

اکسیدان یک سریع کننده فعالیت شیمیایی است که با رنگ مو ترکیب شده میشود. اکسیدان ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می‎شوند اکسیدان شماره ۱ یا ۶%، اکسیدان شماره۲ یا ۹% و اکسیدان شماره ۳ یا ۱۲% از انواع مختلف این محصول هستند.

کرم اکسیدان دوشس با محبوبیت بالای خود در سه بسته بندی مختلف و با قدرت های  ۶%، ۹% و ۱۲% و براساس نیاز مصرف کننده ارائه می‎شود. این محصول برای ریمو کردن رنگ های شیمیایی و فانتزی نفوذ کرده در بافت موها، استفاده می‎شود و یک انتخاب مناسب برای هایلات و یا رنگ کردن موها است. این محصول با بهره مندی از نرم کننده مانع از آسیب دیدن موها شده و موجب تقویت موها می‎شود. تقویت ساقه مو و آبرسانی مو و جلوگیری از خشکی موها از دیگر مزیت های استفاده از این محصول است. این اکسیدان با کیفیت با دارا بودن قدرت پوشانندگی بالا موهای سفید را به خوبی پوشش می‎دهد و ظاهری طبیعی به موهای شما می‎بخشد. کرم اکسیدان دوشس با بهره مندی از فرمولاسیون متفاوت موجب براقی و درخشندگی موها شده و جذب رطوبت را افزایش می‎دهد. تنظیم PH مو و حفظ سلامت مو از دیگر ویژگی های کرم اکسیدان dushess است.

نمایندگی اکسیدان دوشس در تهران، اکسیدان دوشس را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می‎کند. جهت خرید عمده اکسیدان دوشس به نمایندگی محصولات دوشس در تهران مراجعه کنید. همچنین شما می‎توانید با خرید اینترنتی از فروشگاه آنلاین ایراندخت یک خرید مطمئن و هوشمندانه را تجربه کنید و یک خرید به یاد ماندنی را با ما تجربه کنید.

فروش عمده پودر دکلره دوشس Dushess

پودر دکلره دوشس یک محصول مرغوب، باکیفیت و جدید از شرکت مطرح سبز گلسار است. این محصول بی نظیر در بسته های ۴۵۰ گرمی به بازار عرضه می‎شود و با برخورداری از فرمولاسیون پیشرفته یک محصول ویژه و بی نظیر برای آرایشگران حرفه ای است که عمل دکلره را بدون آسیب دیدن موها انجام می‎دهد. این محصول آرایشی فاقد گرد و غبار بوده و ترکیبات آن حاوی عصاره جلبک دریایی و کراتین است که به بازسازی و آبرسانی موها کمک بسیاری می‎کند. این محصول با اینکه یک محصول تازه تولید شده  و جدید است تاثیر بالایی در روشن کردن انواع موها دارد و مرغوبیت و کیفیت بالای آن باعث رضایت سالن داران شده است. پودردکلره دوشس به هیچ وجه موها را نمی‎سوزاند و آسیبی به بافت مو نمی زند. این محصول برای تمام کسانی که می‎خواهند موهای روشن داشته باشند مناسب و ایده آل است. نمایندگی محصولات دوشس این محصول بی نظیر را به صورت عمده  و با مناسب ترین قیمت به شما مخاطبان عزیز ارائه می‎کند.

ویژگی های پودر دکلره دوشس

  • وزن ۴۵۰: گرم
  • ساخت کشور ایران
  • حاوی ویتامین
  • حاوی کراتین
  • میزان آمونیاک بسیار پایین
  • حاوی عصاره جلبک دریایی و کراتین
  • فاقد گرد و غبار
  • حاوی نرم کننده
  • آبرسان مو
  • قدرت بازکنندگی بسیار بالا
  • بدون هیچ گونه آسیب
  • فرمولاسیون پیشرفته و اروپایی
  • کیفیت فوق العاده بالا

خرید عمده پودر دکلره دوشس

جهت خرید عمده پودر دکلره دوشس می‎توانید از نمایندگی پودر دکلره دوشس در تهران کمک بگیرید. شما مشتری عزیز و سالن دار محترم با مراجعه به فروشگاه آنلاین ایراندخت می‎توانید خرید عمده رنگ مو دوشس را با مناسب ترین قیمت از نمایندگی محصولات دوشس انجام داده و یک خرید اینترنتی آسان و مقرون به صرفه را انجام دهید.

خرید عمده محصولات دوشس از ایراندخت

شما مشتری عزیز و سالن داران محترم می‎توانید جهت خرید عمده محصولات دوشس با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به نمایندگی رنگ دوشس در تهران مراجعه کنید و یا از وب سایت و فروشگاه محصولات آرایشی ایراندخت بازدید کرده و خرید خود را به صورت غیر حضوری و با صرف کمترین وقت و انرژی انجام دهید. جهت خرید اینترنتی محصولات دوشس به صورت آنلاین کافی است محصول مورد نظر خود را از صفحه محصولات دوشس انتخاب کرده و آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و خرید خود را با خیال آسوده ثبت کرده و نهایی کنید و در اسرع وقت با بهترین کیفیت و در بسته بندی خاص و منحصر به فرد درب منزل تحویل بگیرید. نمایندگی محصولات دوشس تمامی انتظارات شما را از یک خرید آسان و مقرون به صرفه برآورده خواهد کرد.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

آیا رنگ موی دوشس در ایران نمایندگی دارد؟

فروشگاه ایراندخت با سالها تجربه موفق در تامین و توزیع محصولات دوشس در سرتاسر ایران، آماده ارسال عمده کالاهای برند دوسش به کلیه همکاران در سرتاسر ایران عزیز می باشد.

کاتالوگ محصولات دوشس را چطور دریافت کنم؟

برای دریافت کاتالوگ محصولات دوشس و اطلاع از قیمت ها، با کارشناسان ما تماس تلفنی بگیرید یا از طریق فرم آنلاین، با کارشناسان فروش به صورت لحظه ای گفتگو کنید.

هزینه فروش عمده محصولات دوشس در سال جاری چقدر است؟

همانطور که می دانید قیمت ها در بازار فعلی بسیار متغیر و ناپایدار است. بنابراین توصیه ما این است که قبل از هر اقدامی برای خرید عمده محصولات دوشس، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صورت رایگان مشاوره های تکمیلی را درباره هزینه ها دریافت نمایید.

پانوشت: خرید عمده رنگ موی دوشس ، نمایندگی محصولات دوشس در تهران (ارسال به سرتاسر کشور) ، مرکز پخش رنگ مو، پودر دکلره و اکسیدان دوشس

4.7/5 - (7 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *