نمایندگی موم کنسروی اطلس

موم اطلس یکی از با کیفیت ترین موم هایی است که می توانید با قیمت استثنایی و ارزان به صورت عمده خرید نمایید. فروش عمده موم اطلس به تمامی نقاط کشور عرضه می شود. برای خرید آنلاین و راحت موم اطلس می توانید از فروشگاه آرایشی و بهداشتی ایراندخت به عنوان نمایندگی موم اطلس در ایران اقدام نمایید تا بهترین محصول را با مناسب ترین هزینه دریافت نمایید.

نمایندگی و مرکز پخش موم اطلس

اپیلاسیون یک راه سریع و موثر برای از بین بردن موهای زائد بدن است. ماندگاری آن بیشتر از اصلاح است و نتایج بهتری ارائه می دهد. اپیلاسیون می تواند موهای ناخواسته را در مقادیر زیاد و مناطق مورد نظر از بین ببرد و آن را به گزینه خوبی برای رفع موهای زائد تبدیل کند. این یک روش حذف موهای نیمه دائمی است که در آن از موم برای از بین بردن مو از ریشه استفاده می شود. این مقدار موهای شما را در یک دوره زمانی کاهش می دهد و آنها را ظریف تر و تراکم تر می کند.

اپیلاسیون با موم اطلس بسیار موثر است اما کمی دردناک نیز هست. اما، این مقدار کمی درد است که قابل تحمل است و اثر نهایی شگفت انگیز است. وقتی اپیلاسیون می‌کنید، موها را از ریشه می‌کشید که رشد مجدد آن‌ها بیشتر طول می‌کشد. اپیلاسیون را می توان در هر قسمتی از بدن حتی ابرو انجام داد. با کنار گذاشتن درد، اپیلاسیون نه تنها باعث از بین بردن موهای زائد می شود، بلکه فواید بسیار دیگری نیز دارد که در ادامه خواهیم گفت.

تاثیر موم بر موهای زائد بدن

موم اطلس روی پوست پخش می شود و با یک ضربه تند برداشته می شود و همزمان ریشه مو را بیرون می کشد. در نتیجه در نواحی خاصی این اتفاق می افتد که موها دوباره رشد نمی کنند. در هر صورت از رویش مجدد موهای پرپشت تا جایی که در طول جلسات ضعیف می شود جلوگیری می کند. در اکثر موارد، موهایی که اپیلاسیون شده اند پس از ۳ یا ۴ هفته (گاهی اوقات ۵ تا ۶ هفته برای برخی افراد) دوباره رشد می کنند و کمتر زبر و ضخیم هستند که این یک مزیت آشکار نسبت به اصلاح است. اپیلاسیون روشی برای از بین بردن موها از ریشه به روشی ماندگار است. این تکنیک که برای چندین دهه استفاده می شود، در انواع مختلفی از جمله: موم سرد و گرم وجود دارد که افراد می توانند با توجه نوع پوست خود از موم های سرد یا موم های گرم برای از بین بردن موهای زائد بدن خود استفاده کنند.

پخش عمده موم کنسروی اطلس

بیشتر بخوانید: فروش عمده رنگ موی دوشس با قیمت مناسب و ارسال سریع

فواید اپیلاسیون برای پوست

خرید موم اطلس به جای هر روش دیگری برای رفع موهای زائد مزایای زیادی دارد. ماندگاری آن حدود ۴ تا ۶ هفته است و زمانی که موها دوباره رشد می کنند، صاف تر و ظریف تر می شوند. با انجام مراحل اپیلاسیون مکرر، با گذشت زمان، موها ممکن است به طور کلی رشد خود را متوقف کنند و به شما پوشش پراکنده و ظریف تری از موها بدهند. در زیر به چند مورد از فواید اپیلاسیون موم اطلس برای بدن اشاره خواهیم کرد.

  • یک جلسه سریع

یک جلسه حذف موهای زائد با موم اطلس خیلی طولانی نیست، کمتر از یک ساعت، به خصوص اگر توسط یک متخصص انجام شود. پوست های حساس از انتخاب موم ولرم سود می برند. پوستی درخشان و بسیار نرم خواهند داشت، به خصوص در ساق پا و ران.

  • ماندگاری طولانی

در طول اپیلاسیون با موم اطلس، موهای شما از ریشه کنده می شود و پوست شما را برای مدت طولانی صاف می کند. در حالی که اصلاح فقط موها را از سطح پوست خارج می کند، به این ترتیب، زمان لازم برای رشد مجدد موهای ریشه تا رسیدن به سطح پوست طولانی تر است. معمولاً بیش از ۴ هفته طول می کشد، زمان کافی برای اپیلاسیون بعدی شما. هنگامی که اپیلاسیون را شروع می کنید، قطعاً برای مدت طولانی رشد مجدد کمتری خواهید داشت و این احتمالاً بزرگترین مزیتی است که می توانید از اپیلاسیون به دست آورید.

  • رشد مجدد ظریف

نه تنها اپیلاسیون با موم اطلس باعث کندتر شدن رشد مجدد می شود بلکه رشد مجدد را ظریف تر می کند. در حین اصلاح، موها را از روی سطح خارج می کنید که یک برش صاف است. موها به طور طبیعی صاف نیستند، به همین دلیل است که رشد مجدد آن سفت است. اما با اپیلاسیون، موها از ریشه یا فولیکول برداشته می‌شوند، یعنی موهای جدید با یک انتهای ریز دستکاری شده دوباره رشد می‌کنند. حتی پس از چند هفته اپیلاسیون، موهای روییده بسیار ظریف‌تر می‌شوند و پس از اصلاح، موهای زیادی مانند گذشته احساس نمی‌کنید.

  • مانند لایه برداری است

لایه برداری به حذف سلول های مرده پوست از سطح برای جلوگیری از شیوع، خشکی و لک اشاره دارد. در طول اپیلاسیون، پوست شما به عنوان بخشی از فرآیند آن لایه برداری می شود. ناحیه اپیلاسیون شده تمیز، صاف، درخشان و تازه است.

توصیه می کنیم چند روز قبل از اپیلاسیون پوست خود را برای نتایج بهتر لایه برداری کنید. همچنین نباید ۲ روز قبل یا بعد از اپیلاسیون پوست خود را لایه برداری کنید زیرا باعث حساسیت بیشتر پوست می شود.

  • موهای کمتر رشد کرده

با تراشیدن، موهای زیر پوستی می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. بد به نظر می رسد و دردناک است. در بدترین حالت ممکن است عفونی شود و جای زخم باقی بماند. یک آرایشگر حرفه ای اطمینان حاصل می کند که نوارهای موم به بهترین شکل ممکن برداشته می شوند تا از خطر رشد موهای زیر پوستی جلوگیری شود، یعنی برداشتن سریع نوارها در حالی که پوست محکم نگه داشته می شود. اگر به طور معمول مستعد رشد موهای زیر پوستی هستید، به آرایشگر خود بگویید. حتی می توانید دو روز پس از قرار ملاقات، پوست خود را مرطوب یا لایه برداری کنید.

قیمت فروش عمده موم اطلس

موم های مختلفی در بازار موجود است که هر کدام دارای کیفیت و قیمت های مختلفی است. نمی توان گفت که همه آنها از یک کیفیت برخوردار هستند. برخی از کیفیت پایینی برخوردار هستند که کاربرد خوبی ندارند. اما موم اطلس یکی از بهترین موم های اپیلاسیون برای پوست بدن است که علاوه بر داشتن کیفیت عالی از قیمت مناسبی برخوردار است که شما می توانید برای خرید آن به صورت آنلاین اقدام نمایید.

خرید عمده موم اطلس

اگر مانند مشتریان دیگر ما شما هم به دنبال بهترین موم هستید ما به شما موم اطلس را توصیه می کنیم که از کیفیت و قیمت استثنایی برخوردار است. شما می توانید با مشاهده نظرات مشتریان قبلی ما متوجه شوید که این موم بهترین مومی است که می توانید به صورت عمده آن را خریداری نمایید. برای خرید موم با کیفیت اطلس می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده سفارشات خود را ثبت نمایید و سپس در مدت زمان کمی آن را تحویل نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

برای خرید عمده موم سطلی و کنسروی اطلس چه باید کرد؟

برای خرید عمده موم سطلی اطلس یا موم کنسروی اطلس و سایر محصولات این برند، کافیست از طریق راه های ارتباطی درج شده در همین صفحه با ما در تماس باشید.

آیا امکان ارسال محصولات فروش عمده موم اطلس به سرتاسر ایران وجود دارد؟

بله. ما محصولات موم اطلس را به صورت کشوری در تمام نقاط ایران عرضه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی یافتن از چگونگی پرداخت هزینه و روش ارسال، با ما تماس بگیرید.

نمایندگی خرید عمده و مرکز پخش موم اطلس در ایران کجاست؟

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ایراندخت که سالهاست منحصراً در زمینه فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی به خصوص رنگ مو، اکسیدان، پودر دکلره و نیز لوازم اپیلاسیون فعالیت می کند، آماده عرضه و پخش عمده محصولات موم اطلس در سرتاسر ایران عزیز است.

پانوشت: خرید عمده موم سطلی اطلس ، فروش عمده موم کنسروی اطلس ، نمایندگی و مرکز پخش محصولات موم اطلس در تهران و شهرستان ها

4.8/5 - (5 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *