فروش عمده رنگ مو پروکسا

یکی از موثرترین و بهترین روش های ایجاد تنوع در ظاهر، رنگ کردن مو است و خرید رنگ مو یکی از دغدغه های اکثر افراد به ویژه خانم ها است که با وجود برندهای مختلف از رنگ مو انتخاب آن سخت تر می‎شود. برند پروکسا یکی از برندهای تحت لیسانس اسپانیا با یک قرن سابقه است و با مواد اولیه ۱۰۰% اسپانیایی محصولاتی بسیار باکیفیت را در زمینه سلامت و زیبایی مو به کشور ایران و سایر کشورهای دنیا ارائه می‎کند.

فروش عمده رنگ مو پروکسا و پخش عمده محصولات پروکسا

اگر قصد خرید عمده رنگ مو پروکسا را دارید فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی ایراندخت مفتخر است با فروش عمده رنگ مو پروکسا این محصول با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه به مخاطبان خود ارائه کند.

این رنگ مو بی نظیر با ۱۱۰ کد رنگ متنوع و جذاب در ۲۵ گروه رنگی تولید و به بازار ارائه شده است. رنگ مو پروکسا از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار است و به موهای شما نرمی و لطافت خاصی می‎بخشد.

رنگ مو پروکسا با بهره مندی از فرمولاسیون خاص و غلظت بالا حاوی ویتامین C، کراتین و پروتئین گندم می‎باشد. فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت نمایندگی رنگ موی پروکسا، عرضه کننده مستقیم رنگ مو از این برند و سایر برندهای معتبر نظیر برند آتوسا است. فروشگاه ایراندخت این محصول را به صورت عمده به خریداران و سالن داران محترم عرضه می‎کند.

شرکت پروفشنال، یک شرکت تولید کننده متعلق به کشور اسپانیا در زمینه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است و انواع محصولات مراقبت از مو مانند رنگ مو، سرم مو، ماسک مو، اکسیدان و پودر دکلره را به صورت گسترده و با کیفیت بالا به بسیاری از کشورهای دنیا عرضه می کند. این شرکت از سال ۱۳۸۱ انواع مختلف رنگ مو با برند پروکسا را به کشور ایران عرضه کرد و به دلیل استقبال فراوان از این محصول شرکت پروفشنال رنگ موی پروکسا را تحت لیسانس شرکت اسپانیایی و با همان سطح کیفی در داخل کشور تولید کرد.

جهت خرید عمده رنگ مو پروکسا به صورت اصل و اورجینال از فروشگاه اینترنتی ایراندخت بازدید نمایید. شما می‎توانید با خرید عمده رنگ مو پروکسا از فروشگاه ایراندخت علاوه بر اطمینان از خرید محصول اصل از قیمت های مقرون به صرفه بازار برخوردار شوید.

فروش عمده رنگ مو پروکسا

شما می‎توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت ایراندخت قرار دارد اقدام به خرید این محصول نمایید. با مراجعه به وب سایت فروشگاه آرایشی و بهداشتی ایراندخت می‎توانید قبل از اقدام به خرید با کسب اطلاعات کامل در رابطه با این محصول و بررسی ویژگی های آن اقدام به سفارش این محصول بی نظیر نمایید و از یک خرید درست و هوشمندانه لذت ببرید.

بیشتر بخوانید : خرید عمده محصولات پروکسا با بهترین قیمت از نمایندگی

خرید عمده اکسیدان پروکسا

اکسیدان ماده ای است که با رنگ مو ترکیب شده و باعث رنگ پذیری موها می‎شود. اکسیدان ها با انواع مختلف ویژگی های خاص خود را دارند. یک اکسیدان خوب باید از مواد اولیه باکیفیت تولید شده باشد و با برخورداری از استانداردهای لازم باید روی بسته بندی دارای تاریخ تولید و انقضا باشد.

اکسیدان ها و درصدهای مختلف آنها

اکسیدان ۳% : این نوع از اکسیدان که بسیار ضعیف است برای انجام مش و لایت استفاده شده و تحت عنوان اکسیدان ۵/۰ شناخته می‎شود.

اکسیدان ۶% : یک اکسیدان مناسب جهت پوشش دهی موهای سفید و انجام دکوپاژ است.

اکسیدان ۹% : با قابلیت روشن کردن موها یکی از محصولات پر استفاده و پرکاربرد است.

اکسیدان ۱۲% : این اکسیدان بسیار قوی است و برای انجام دکلره های قوی کاربرد دارد و بهتر است زیر نظر متخصص از آن استفاده شود.

خرید عمده اکسیدان پروکسا بسیار به صرفه تر از خرید جزئی است. فروشگاه اینترنتی ایراندخت نمایندگی محصولات پروکسا، امکان پخش عمده رنگ مو پروکسا را به سراسر کشور دارد.

خریداران و سالن داران محترم می‎توانند جهت خرید عمده اکسیدان پروکسا از کارشناسان مجموعه آرایشی ایراندخت کمک بخواهند. محصولات برند پروکسا که محصول مشترک ایران و اسپانیا هستند با تضمین اصالت کالا و قیمت مناسب توسط مجموعه آرایشی ایراندخت معتبرترین نمایندگی محصولات پروکسا به سراسر کشور ارسال می‎شود. خریداران با برخورداری از مزایای خرید غیر حضوری از فروشگاه ایراندخت می‎توانند یک خرید مطمئن و بی دردسر را تجربه کنند.

فروش عمده پودر دکلره پروکسا

برای رسیدن موها به رنگ های زیبا و خاص ابتدا باید موها را دکلره کرد تا با از دست دادن رنگ آنها بتوان رنگ های زیبا و دلخواه را روی موها ایجاد کرد. پودر دکلره یا به عبارتی همان روشن کننده یک ترکیب شیمیایی قوی است که ملانین مو را از بین می برد. دکلره به دو صورت پودر و کرم تولید و به بازار ارائه می‎شود که نوع پودری کاربرد بیشتری دارد. فروش عمده پودر دکلره پروکسا توسط فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت با کیفیت بالا و نازل ترین قیمت به سراسر کشور عرضه میشود.

پودر دکلره پروکسا با بهره مندی از ترکیباتی مثل سیلک پروتئین، کراتین و روغن آنتی دمیج در حجم ۱۰۰۰ میلی گرم یکی دیگر از محصولات با کیفیت برند معتبر پروکسا است. این پودر دکلره با ماندگاری بالا پس از تهیه فقط تا ۱ ساعت قابل استفاده است.

فروشگاه ایراندخت نمایندگی پخش عمده محصولات پروکسا، پودر دکلره پروکسا را به صورت عمده به سراسر کشور ارسال می‎کند، چرا که بیشتر سالن داران جهت کاهش هزینه ها خریدار عمده انواع پودر دکلره پروکسا هستند.

ارائه مشاوره رایگان در جهت خرید عمده محصولات پروکسا

جهت خرید عمده پودر دکلره پروکسا می‎توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران مجموعه ایراندخت، معتبرترین نمایندگی محصولات پروکسا ارتباط برقرار کنید تا بتوانید در زمینه خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی اطلاعات لازم را کسب کنید.

فروشگاه ایراندخت با برخورداری از سابقه چندین ساله در زمینه پخش عمده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، تلاش بر آن دارد تا با ارائه محصولات مرغوب با قیمت مقرون به صرفه رضایت مخاطبان خود را جلب نماید. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق پیج اینستاگرام و یا کانال تلگرامی فروشگاه ایراندخت اطلاعات لازم را کسب نموده و برای خریداری محصولات مورد نظرتان از راه های ارتباطی فوق نیز کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز فروش عمدۀ رنگ موی آتوسا کجاست؟

  فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی ایراندخت با ارائه محصولات مرغوب با قیمت مقرون به صرفه ،پخش عمده محصولات پروکسا را به سراسر کشور انجام می دهد و سالن داران و خریداران محترم می‎توانند از طریق خرید حضوری و غیر حضوری ثبت سفارش خود را انجام دهند. شما می توانید با استفاده از خرید آنلاین از فروشگاه ایراندخت  محصولات مورد نظر خود را با تضمین اصالت و سلامت کالا در مکان مورد نظرتان در اسرع وقت تحویل بگیرید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

برای رسیدن موها به رنگ زیبا و خاص باید چه کرد؟

برای رسیدن موها به رنگ های زیبا و خاص ابتدا باید موها را دکلره کرد تا با از دست دادن رنگ آنها بتوان رنگ های زیبا و دلخواه را روی موها ایجاد کرد.

برای خرید عمده رنگ مو پروکسا چه کنیم؟

اگر قصد خرید عمده رنگ مو پروکسا را دارید فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی ایراندخت مفتخر است با فروش عمده رنگ مو پروکسا این محصول با کیفیت را با قیمت مقرون به صرفه به مخاطبان خود ارائه کند.

برای خرید عمده پودر دکلره پروکسا چه کنیم؟

شما می‎توانید از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران مجموعه ایراندخت، معتبرترین نمایندگی محصولات پروکسا ارتباط برقرار کنید تا بتوانید در زمینه خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی اطلاعات لازم را کسب کنید.

پانوشت: نمایندگی پروکسا، مرکز پخش پروکسا، فروش عمده اکسیدان و پودر دکلره پروکسا، فروش عمده رنگ مو پروکسا

 

4.5/5 - (8 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *