فروش عمده رنگ مو بیول

یکی از مهمترین محصولات آرایشی، رنگ موها هستند که بیش از ۷۰% خانم ها از این محصول استفاده میکنند و برای ایجاد تنوع در ظاهر خود و یا زیباتر کردن موها به طور مداوم و مرتب رنگ موهای خود را تغییر میدهند. پوشش موهای سفید و خاکستری، یکی دیگر از دلایل رنگ کردن مو در خانم ها و آقایان است. یکی از مطرح ترین برندهای رنگ مو، برند بیول Bio’l است که با کیفیت بالا و تولید شده از مواد اولیه مرغوب، در بازار لوازم آرایشی موجود است. اگر شما به دنبال خرید عمده رنگ مو بیول هستید، میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی ایراندخت، معتبرترین نمایندگی رنگ مو بیول در ایران اقدام به خرید این محصول بی نظیر نمایید.  وب سایت فروشگاهی ایراندخت مفتخر است با فروش عمده رنگ مو بیول شما را در جهت خرید عمده این محصول مرغوب با مناسب ترین قیمت همراهی نماید.

فروش عمده رنگ مو بیول در فروشگاه آنلاین ایراندخت

رنگ مو بیول که یکی از تولیدات کشور ایران است و با داشتن فرمولاسیون آلمانی، حاوی ویتامین C، ویتامین B5 ، روغن بادام، فندق، کنجد، کراتین و سبوس برنج است که در سلامت موها بسیار موثر هستند. برند بیول با تولید محصولات متنوع با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهد. این رنگ موی بی نظیر که از مواد طبیعی تولید شده است، با برخورداری از طیف های متنوع و جدید، یک رنگ موی منحصر به فرد و چشمگیر را به موهای شما میبخشد. رنگ موهای برند بیول یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار این برند محسوب میشود.

بیشتر بخوانید :  معتبرترین نمایندگی و مرکز پخش عمده محصولات نوباراکس کجاست؟

ویژگی های رنگ مو بیول

  • ساخته شده از مواد طبیعی
  • دارای رنگ بندی مختلف و متنوع
  • سرشار از انواع ویتامین ها
  • حاوی عصاره های گیاهی
  • قابلیت پوشش دهی موهای سفید
  • دوام و ماندگاری بسیار بالا
  • برخورداری از قیمت مناسب
  • کیفیت بالا
  • طراحی شیک و جذاب بسته بندی

این رنگ مو به صورت تیوپی و یا کیت رنگ مو قابل استفاده است. فروشگاه ایراندخت، معتبرترین نمایندگی رنگ مو بیول در تهران، تمامی رنگ های برند بیول را با کیفیت بالا به مخاطبان خود ارائه میدهد. شما میتوانید جهت خرید عمده رنگ مو بیول با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایراندخت، از خرید آنلاین سریع و آسان نهایت لذت را ببرید. مجموعه ایراندخت با فروش عمده رنگ مو بیول، نوید بخش یک خرید مطمئن و هوشمندانه به مخاطبان خود است. این رنگ موی مرغوب و خوش قیمت، مختص بانوان مشکل پسند و با سلیقه طراحی شده است و با ترکیبات مغذی خود، موهایی سالم و درخشان را به شما هدیه میدهد.

رنگ مو بیول با دوام و ماندگاری بالای خود، تارهای سفید و خاکستری را به خوبی پوشش میدهد. این محصول یکی از تولیدات بسیار موفق ایرانی است که سهم وسیعی را در بازار لوازم آرایشی به خود اختصاص داده است. میزان آمونیاک به کار رفته در این محصول بسیار کم است و وجود این ویژگی باعث حفظ لطافت موهای شما میشود.

بیشتر بخوانید : خرید عمده محصولات آوایی از نمایندگی معتبر 

فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت به عنوان معتبرترین مرکز پخش عمده محصولات بیول، یک مجموعه کامل از رنگ موهای بیول را در وب سایت خود با مناسبترین قیمت عمده عرضه کرده است. این فروشگاه با برخورداری از سال ها سابقه در فروش محصولات آرایشی اورجینال، این محصول را نیز به صورت اصل و با کیفیت بالا به خریداران عمده و سالن داران محترم ارائه میکند.

فروش عمده اکسیدان بیول توسط نمایندگی ایراندخت

یکی از اصلی ترین اجزای رنگ مو، اکسیدان است که یک ماده شیمیایی است که باعث رنگ پذیری و تثبیت رنگ روی موهای شما میشود. اکسیدان بیول یکی از مرغوب ترین و پرطرفدارترین اکسیدان های موجود در بازار است. این اکسیدان در حجم های مختلفی نیز ارائه میشود و یک محصول بسیار ملایم است که قدرت تثبیت کننگی بالایی دارد. با خرید عمده اکسیدان بیول از مجموعه ایراندخت، دیگر نگران آسیب دیدن موهای خود نباشید. این رنگ موی مرغوب و بی نظیر ایرانی، قیمت بسیار مناسبی دارد و در تولید آن از مواد غنی و باکیفیت استفاده شده است.

فروش عمده رنگ مو بیول

اکسیدان های برند بیول با بهره مندی از آب اکسیژنه تولید شده اند و همین ویژگی مزیت مهم این محصول نسبت به دیگر محصولات مشابه است. این اکسیدان در درصدهای ۳، ۶، ۹ و ۱۲ در بازار موجود است. فروشگاه ایراندخت با فروش عمده اکسیدان بیول با مناسب ترین قیمت، به شما مژده یک خرید مطمئن و مقرون به صرفه را میدهد.

خرید عمده پودر دکلره بیول

پودر دکلره بیول یکی دیگر از تولیدات باکیفیت و موفق از برند برجسته بیول است که علاوه بر بهره مندی از صمغ های گیاهی، کاملا بدون گرد و غبار است. با استفاده از این محصول پوست سر شما به هیچ عنوان دچار سوزش و خارش نمیشودو بدون ایجاد حساسیت میتواند یک انتخاب ایده آل برای شما باشد. با استفاده از این محصول بی نظیر موهای شما خیلی سریع به پایه دلخواه میرسد و دارای قدرت روشن کنندگی تا ۸ پایه است. پودر دکلره بیول در دو رنگ سفید و آبی به بازار عرضه شده است که برای رفع قرمزی از نوع آبی استفاده میشود.

ویژگی های پودر دکلره بیول

  • دارای صمغ گیاهی
  • بدون گرد و غبار
  • برخورداری از بافت شفاف
  • قدرت بالای روشن کنندگی تا پایه ۷ و ۸
  • تولید شده از مرغوب ترین مواد اولیه
  • عدم آسیب رسانی به موها و جلوگیری از خشک شدن آنها
  • جلوگیری از ایجاد زردی و قرمزی در موها
  • فاقد مواد مضر شیمیایی
  • عدم ایجاد سوزش و تاول در پوست سر

این محصول با ترکیبات عالی و عملکرد حرفه ایT یکی از معروف ترین پودرهای دکلره در سالن های آرایشی است و برای انواع مو نیز مناسب است. قابلیت ترکیب کردن با انواع اکسیدان ها، مزیت مهم این پور دکلره است.

ارائه مشاوره رایگان جهت خرید محصولات بیول

شما میتوانید جهت خرید عمده محصولات بیول به صورت اینترنتی، به وب سایت فروشگاهی ایراندخت مراجعه نمایید. مجموعه ایراندخت در زمینه فروش محصولات تخصصی مو فعالیت دارد. همچنین قبل از اقدام به خرید میتوانید با دریافت مشاوره رایگان از مشاوران و کارشناسان مجموعه ایراندخت، از خرید خود اطمینان حاصل نموده و سفارش خود را با آسایش خاطر ثبت نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده محصولات بیول از کدام مرکز پخش مشاوره رایگان بگیریم؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر قبل از اقدام به خرید میتوانید با دریافت مشاوره رایگان از مشاوران و کارشناسان مجموعه ایراندخت، از خرید خود اطمینان حاصل نموده و سفارش خود را با آسایش خاطر ثبت نمایید.

معتبرترین مرکز پخش عمده محصولات بیول کجاست؟

فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت به عنوان معتبرترین مرکز پخش عمده محصولات بیول، یک مجموعه کامل از رنگ موهای بیول را در وب سایت خود با مناسبترین قیمت عمده عرضه کرده است. این فروشگاه با برخورداری از سال ها سابقه در فروش محصولات آرایشی اورجینال، این محصول را نیز به صورت اصل و با کیفیت بالا به خریداران عمده و سالن داران محترم ارائه میکند.

جهت خرید عمده رنگ مو بیول چگونه اقدام کنیم؟

اگر شما به دنبال خرید عمده رنگ مو بیول هستید، میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی ایراندخت، معتبرترین نمایندگی رنگ مو بیول در ایران اقدام به خرید این محصول بی نظیر نمایید.  وب سایت فروشگاهی ایراندخت مفتخر است با فروش عمده رنگ مو بیول شما را در جهت خرید عمده این محصول مرغوب با مناسب ترین قیمت همراهی نماید.

پانوشت: نمایندگی بیول، مرکز پخش بیول، فروش عمده پودر دکلره بیول، خرید عمده رنگ مو بیول

4.7/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *