رنگ مو کراتینه ایتوک ETOOK یکی از محصولات مرغوب و جدید از شرکت فوآد آرا است. این رنگ باکیفیت و اقتصادی با برخورداری از بهترین ویژگی ها و مزیت ها می‎تواند یک رنگ موی زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد. شرکت فوآد آرا با برخورداری از سالها تجربه، یکی از بهترین شرکت های تولید کننده رنگ مو در ایران است که اخیرا” اقدام به تولید رنگ موی ایتوک کرده است. رنگ مو ایتوک در تیوپ های ۱۰۰ میل طراحی و تولید شده است و با بهره مندی از کراتین هیدرولیز شده و روغن های گیاهی، نرمی و لطافت خاصی به موهای شما میبخشد. فروشگاه آنلاین آرایشی ایراندخت، معتبرترین نمایندگی رنگ مو ایتوک در ایران با فروش عمده رنگ مو ایتوک قادر است این محصول بی نظیر را با کیفیت فوق العاده و قیمت مقرون به صرفه به خریداران عمده و سالن داران عزیز ارائه کند.

خرید عمده رنگ مو ایتوک از نمایندگی ایراندخت

رنگ کردن مو یکی از فعالیت های مورد علاقه تمام خانم هایی است که برای زیبایی ظاهر خود اهمیت زیادی قائل هستند؛ چرا که یکی از مهم ترین بخش های زیبایی ظاهر برای هر فرد، موهای او است. بنابراین تغییر رنگ مو میتواند تاثیر زیادی در جذابیت چهره داشته باشد. رنگ موها از رنگدانه های مصنوعی یا طبیعی تولید میشود که با انجام واکنش های شیمیایی روی فیبرهای مو نشسته و با نفوذ در درون لایه های تار مو میتوانند رنگ طبیعی موها را تغییر دهند. یکی از پرکابردترین محصولات آرایشی، رنگ مو است که در دو نوع موقتی و دائم در بازار لوازم آرایشی موجود است. رنگ موها در مدل های مختلف دائما” روانه بازار میشوند. پوشش موهای سفید و یا آرایش ظاهر از دلایل اصلی مهم رنگ کردن مو هستند.

بیشتر بخوانید : معتبرترین و بزرگترین نمایندگی رنگ مو ایتوک | مرکز پخش عمده اکسیدان ایتوک

رنگ مو ایتوک ETOOK مطابق با فرمولاسیون روز اروپا و بهترین پیگمنت ها تولید و به بازار لوازم آرایشی عرضه شده است. این رنگ بسیار عالی بهترین انتخاب برای مصرف کنندگان خانگی، سالن داران و گالری های آرایشی است. اگر قصد خرید عمده رنگ مو ایتوک ETOOK را دارید، فروشگاه آنلاین آرایشی ایراندخت، بزرگترین مرکز پخش عمده رنگ مو ، با فروش عمده رنگ مو ایتوک، امکان خریدی آسان و مقرون به صرفه را برای شما مهیا کرده است.

نمایندگی رنگ موی ایتوک ETOOK+فروش عمده رنگ مو ایتوک+اکسیدان ایتوک

ویژگی های رنگ مو ایتوک

این رنگ موی مرغوب شامل طیف گسترده ای از رنگ های اصلی و ترکیبی است و با تنوع بالای رنگ قادر است سلیقه عموم افراد را پوشش دهد. رنگ مو ایتوک دارای رنگ های اصلی نظیر دودی، طبیعی،زیتونی، طلایی، خاکستری، سری اکسترا و تعداد زیادی رنگ ترکیبی است. این رنگ مو با بهره مندی از کراتین، یکی از رنگ موهای منحصر به فرد و خاص است که از وز شدن موهای شما جلوگیری میکند. رنگ مو ایتوک با داشتن بهترین قیمت یکی از رنگ های پرفروش است و در مقایسه با سایر محصولات مشابه از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. این رنگ مو با داشتن یک کاتالوگ قوی، نظر هر خانم خوش سلیقه و مشکل پسند را به سوی خود جلب میکند.

بیشتر بخوانید : خرید عمده مژه ریسه ای فرD با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

خرید عمده اکسیدان ایتوک از مرکز پخش عمده

برای داشتن موهای زیبا و خوشرنگ انتخاب یک رنگ موی مناسب بسیار مهم است و هنگام رنگ کردن مو انتخاب یک اکسیدان مناسب تاثیر مهمی در کارایی رنگ مو دارد. اکسیدان که نوعی فعال کننده است به شکل های مختلف و با درصدهای متفاوت در بازار موجود است. اکسیدان ها به صورت ۳ درصد، ۶ درصد، ۹ درصد و ۱۲ درصد تولید می‎شوند که اکسیدان ۳ درصد ضعیف ترین نوع اکسیدان است و برای ایجاد یک رنگ موی تیره یک انتخاب ایده آل است. همچنین جهت پوشش دهی موهای سفید،  اکسیدان ۶ درصد میتواند به خوبی پاسخگوی انتظارات شما باشد. اکسیدان ۹ درصد برای دکلره کردن موها استفاده شده و پرطرفدارترین نوع اکسیدان است. اکسیدان ۱۲ درصد قوی ترین نوع اکسیدان بوده  و برای ایجاد رنگ موهای خاص کاربرد دارد.

اکسیدان یک ماده فعال کننده دانه های رنگی است که در پروسه رنگ کردن مو به عنوان کاتالیزور عمل میکند و استفاده از یک اکسیدان مرغوب میتواند باعث افزایش کارایی رنگ مو شود. اکسیدان ایتوک با داشتن کمترین میزان آمونیاک یکی از برترین اکسیدان های موجود در بازار است. با استفاده از این محصول بی نظیر موهای شما به هیچ وجه آسیب نمی بیند. اکسیدان ایتوک با بهره مندی از از ویتامین E یکی از اکسیدان های پرطرفدار است.

کرم اکسیدان ایتوک جهت روشن کردن با رنگ یا دکلره، رنگ کردن موها و یا ترکیب با رنگ های بلوند و همچنین باز کردن رنگ مو یک انتخاب مناسب است. اگر قصد خرید عمده اکسیدان ایتوک را دارید، پیشنهاد ما به شما خریداری این محصول با کیفیت بالا و قیمت اقتصادی از مرکز پخش عمده ایراندخت است. فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو ایتوک و اکسیدان ایتوک شما را در امر خرید مطمئن و مقرون به صرفه همراهی می‎نماید.

فروشگاه اینترنتی آرایشی ایراندخت با تامین بسیاری از محصولات آرایشی مورد نیاز کاربران، با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت همواره تلاش در جلب رضایت مشتریان دارد. شما میتوانید انواع رنگ مو و اکسیدان از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را در اندازه های مختلف از فروشگاه ایراندخت، نمایندگی فروش عمده رنگ مو ایتوک در تهران خریداری نمایید.

ارائه مشاوره رایگان جهت خرید عمده محصولات ایتوک

شما مخاطب عزیز و خریداران عمده اگر جهت خرید عمده محصولات ایتوک به دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر و کامل تر نیاز دارید، از طریق تماس با کارشناسان مرکز پخش عمده ایراندخت می‎توانید ابهامات و سوالات خود را برطرف نمایید و سپس با آسودگی خاطر خرید خود را نهایی کنید. فروشگاه آنلاین آرایشی و بهداشتی ایراندخت ارائه دهنده کامل ترین لاین رنگ موهای داخلی و خارجی، با فروش عمده رنگ مو ایتوک به شما کمک میکند تا بتوانید خریدی بهینه و لذت بخش را در یک بستر امن و مطمئن تجربه کنید. بهترین و مطمئن ترین خرید آنلاین رنگ مو ایتوک را با ایراندخت،  نمایندگی رنگ مو ایتوک در ایران تجربه کنید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با خرید عمده رنگ مو ایتوک چگونه مشاوره رایگان بگیریم؟

شما مخاطب عزیز و خریداران عمده اگر جهت خرید عمده محصولات ایتوک به دریافت اطلاعات و جزئیات بیشتر و کامل تر نیاز دارید، از طریق تماس با کارشناسان مرکز پخش عمده ایراندخت می‎توانید ابهامات و سوالات خود را برطرف نمایید و سپس با آسودگی خاطر خرید خود را نهایی کنید.

معتبرترین نمایندگی رنگ مو ایتوک در ایران کجاست؟

فروشگاه آنلاین آرایشی ایراندخت، معتبرترین نمایندگی رنگ مو ایتوک در ایران با فروش عمده رنگ مو ایتوک قادر است این محصول بی نظیر را با کیفیت فوق العاده و قیمت مقرون به صرفه به خریداران عمده و سالن داران عزیز ارائه کند.

انواع رنگ مو و اکسیدان از بهترین برندها را از کدام فروشگاه آنلاین خریداری کنیم؟

فروشگاه اینترنتی آرایشی ایراندخت با تامین بسیاری از محصولات آرایشی مورد نیاز کاربران، با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت همواره تلاش در جلب رضایت مشتریان دارد. شما میتوانید انواع رنگ مو و اکسیدان از بهترین برندهای ایرانی و خارجی را در اندازه های مختلف از فروشگاه ایراندخت، نمایندگی فروش عمده رنگ مو ایتوک در تهران خریداری نمایید.

پانوشت: نمایندگی رنگ مو ایتوک، مرکز پخش رنگ مو ایتوک ETOOK، فروش عمده  رنگ مو ایتوک، خرید عمده اکسیدان ایتوک

4.6/5 - (5 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *