فروش عمده رنگ مو پیگو

موی هر انسان یکی از مهمترین بخش‌های زیبایی ظاهری او محسوب می‌گردد. لذا رنگ کردن موها، یک روش آسان برای ایجاد تغییر و تنوع در ظاهر خانم ها و آقایان می‌باشد. رنگ مو یکی از پرطرفدارترین محصولات آرایشی و بهداشتی در جهان می‌باشد.

هر زمان قصد تغییر رنگ موهای خود را داشتید سعی کنید رنگ مویی با کیفیت، مرغوب و استاندارد را برای موهایتان استفاده نمایید تا به موهای شما آسیب وارد نشود. رنگ مو پیگو (PIGO) فرموله شده توسط کاراسا اسپانیا می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید موهایتان را به رنگهای دلخواه در طیف‌های تیره و روشن، رنگ کنید.

این رنگ بدون سولفات بوده و حاوی کراتین می‌باشد. اگر به دنبال خرید عمده رنگ مو پیگو هستید، فروشگاه ایراندخت با در اختیار داشتن نمایندگی رنگ مو پیگو در ایران و فروش عمده رنگ مو  پیگو، کار شما را آسان می‌نماید.

ویژگی های رنگ مو پیگو

  • بدون سولفات
  • حاوی ویتامین  C
  • حاوی حداقل آمونیاک
  • کراتینه
  • رنگ مویی با رنگهایی خاص و رویایی
  • حاوی روغن‌های طبیعی زیتون، جوانه گندم، کنجد و بادام

بیشتر بخوانید : نمایندگی و مرکز پخش عمده محصولات پیگو کجاست؟

ویژگی‌های منحصربفرد رنگ مو پیگو

  • ماندگاری بالا
  • آمونیاک پایین
  • تنوع طیف رنگ

فروش عمده رنگ مو پیگو PIGO/ نمایندگی اکسیدان و پودر دکلره پیگو

فروش عمده رنگ مو پیگو در مرکز فروش ایراندخت

رنگ مو پیگو رنگی است که غلظت بالایی دارد و جهت پوشش موهای سفید گزینه بسیار مناسبی است. این رنگ مو می‌تواند به صورت ۱۰۰ درصد موهای سفید شما را پوشش دهد. رنگ مو پیگو با حجم۱۰۰ میل در دسترس استفاده کنندگان قرار می‌گیرد.

این رنگ مو با تنوع بالای طیف رنگی با هر سلیقه‌‌ای قابل تطابق است. وجود روغن های گیاهی در رنگ مو پیگو آن را منحصر بفرد نموده است. با وجود روغن کنجد موجود در این رنگ مو، در صورت استفاده از آن، استحکام تارهای موی شما بالا می‌رود. زیرا در روغن کنجد، کلسیم، منیزیم، فسفر و عناصر معدنی دیگری وجود دارد.

از طرفی روغن کنجد غنی از OMEGA3 و OMEGA6 می‌باشد که از چربی های اشباع نشده مفید برای بدن انسان می‌باشند و می توانند موهای شما را در برابر رادیکالهای آزاد و آلودگی‌های محیطی محافظت کنند.

از طرفی وجود روغن زیتون در رنگ مو پیگو باعث نرم شدن تارهای مو پس از رنگ کردن آن می‌شود. این روغن دارای اسید چرب منطبق با متابولیسم بدن می‌باشد و با جذب حداکثری به موهای شما نرمی و درخشش هدیه می‌دهد.

روغن جوانه گندم موجود در رنگ مو PIGO به علت داشتن ویتامین‌های B و,E موهای شما را تقویت می‌کند. از طرف دیگر روغن بادام نیز موها را نرم و درخشش آن را چندین برابر می‌کند و از ساختمان مو در برابر عوامل شیمیایی مضر محافظت می‌نماید.

ویتامین  C موجود در رنگ مو پیگو سلولهای آسیب دیده موی شما را ترمیم نموده و باعث رشد سلولی موها می‌شود. در این رنگ مو با وجود گاز آمونیاک با غلظت پایین، موهای شما پس از رنگ کردن آسیب نخواهد دید. رنگ مو پیگو حاوی کراتین هیدرولیز شده نیز می‌باشد که باعث می‌شود مسائل سوءمحیطی روی موهای شما اثر نگذارد و موجب احیای مجدد و سلامت مو می‌گردد.

کراتین رنگ مو پیگو درای گرید بهداشتی A می‌باشد که باعث نفوذ بالای این ماده روی مو و در نتیجه افزایش نفوذ پذیری رنگدانه ها به داخل ساقه مو می‌شود. این فرآیند نقش مستقیمی در دوام رنگ‌ مو دارد. پایین بودن درصد آمونیاک در این رنگ مو، باعث کمترین تغییرات روی PH  مو و حداقل آسیب روی موی شما می‌شود. با استفاده از رنگ مو PIGO در هنگام رنگ کردن مو و پس از آن سلامت موهای شما تضمین می‌گردد.

سایت آرایشی و  بهداشتی ایراندخت، به عنوان نمایندگی رنگ مو پیگو در تهران تلاش می‌کند تا با فروش عمده رنگ مو پیگو با نازل‌ترین قیمت و به صورت آنلاین خریدی مطمئن و ایده آل را برای شما به همراه داشته باشد.

فروش عمده اکسیدان پیگو

اکسیدان یک ماده شیمیایی است که رنگ مو یا پودر دکلره را فعال می‌کند. در واقع طی فرآیند شیمیایی رنگ کردن موها، اکسیدان مانند کاتالیزور عمل می‌کند و باعث می‌شود موهای شما رنگ بگیرد. از محصولات دیگر برند پیگو می‌توان به اکسیدان پیگو اشاره نمود.

این اکسیدان بسیار ملایم بوده و از موهای شما در برابر سوختگی در اثر دکلره محافظت می‌کند و قابلیت ترکیب شدن با هر نوع رنگ مو از جمله رنگ‌های طبیعی و فانتزی را دارد. این اکسیدان در حجم‌های ۷۵۰ و ۱۵۰ میل به خریداران ارائه می‌شود. از ویژگیهای دیگر این اکسیدان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حاوی نرم کننده
  • بدون بو
  • محافظت از مو در هنگام رنگ کردن
  • تهیه شده با آب اکسیژنه گرید بهداشتی

اکسیدان برند پیگو با درصدهای متفاوت شامل ۶،۳، ۹و۱۲ درصد در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. اگر شما به دنبال خرید عمده اکسیدان پیگو هستید، فروشگاه آرایشی و بهداشتی ایراندخت (مرکز پخش عمده محصولات پیگو) با فروش عمده رنگ مو پیگو و اکسیدان پیگو با کیفیت عالی و قیمت مناسب، خریدی به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

فروش عمده پودر دکلره پیگو

پودر دکلره از مواد مهمی می‌باشد که در هنگام انجام هایلایت،آمبره، مش و بالیاژ و موارد دیگر به کار می‌رود. دکلره فرآیندی است که در طی آن رنگدانه‌های مو از ساختار مو خارج شده تا موها برای پذیرش رنگ روشن آماده شوند. اگر شما قصد دارید بیش از ۴ درجه رنگ موهایتان را روشن نمایید به پودر دکلره نیاز خواهید داشت.

دقت نمایید که اگر پودر دکلره‌ای که استفاده می‌کنید مرغوب نباشد، نه تنها موهایتان به پایه دلخواه نمی‌رسد بلکه باعث آسیب دیدگی و سوختگی تارهای مو و خارش و حساسیت پوست کف سر نیز می‌شود. بنابراین سعی کنید همیشه بهترین پودر دکلره را برای موهای خود انتخاب نمایید.

پودر دکلره پیگو پودری عالی و مناسب جهت مصارف شخصی و سالن‌ها می‌باشد که با کمترین آسیب و حساسیت، موهای شما را به پایه بالای ۷ می‌رساند و قابلیت ترکیب با هر نوع رنگ مو را نیز دارد.

مرکز پخش ایراندخت مفتخر است تا علاوه بر فروش عمده رنگ مو پیگو ، اکسیدان و پودر دکلره پیگو را نیز با قیمت مناسب در اختیار خریداران خود قرار دهد.

لذا جهت خرید عمده پودر دکلره پیگو با فروشگاه ایراندخت، معتبرترین نمایندگی محصولات پیگو در تهران، تماس حاصل نموده و این محصول را به صورت آنلاین خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید : نمایندگی معتبر پخش محصولات آتوسا رویال در ایران

کسب مشاوره رایگان جهت خرید عمده محصولات برند پیگو

مرکز پخش لوازم آرایشی و بهداشتی ایراندخت، با در اختیار داشتن نمایندگی محصولات پیگو در ایران، محصولات این برند از جمله رنگ مو، اکسیدان و پودر دکلره را با قیمت مناسب و کیفیت بالا در اختیار خریداران عمده این محصولات قرار می‌دهد.

شما به عنوان خریدار عمده محصولات  PIGO ، می‌توانید با مرکز پخش و نمایندگی ایراندخت تماس بگیرید و با راهنمایی رایگان مشاوران ما، با خیال آسوده و به صورت آنلاین به خرید محصولات مورد نظرتان اقدام نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده محصولات پیگو از کدام فروشگاه اینترنتی مشاوره رایگان بگیریم؟

شما به عنوان خریدار عمده محصولات  PIGO ، می‌توانید با فروشگاه  ایراندخت تماس بگیرید و با راهنمایی رایگان مشاوران ما، با خیال آسوده و به صورت آنلاین به خرید محصولات مورد نظرتان اقدام نمایید.

نمایندگی رنگ مو پیگو در ایران کجاست؟

اگر به دنبال خرید عمده رنگ مو پیگو هستید، فروشگاه ایراندخت با در اختیار داشتن نمایندگی رنگ مو پیگو در ایران و فروش عمده رنگ مو  پیگو، کار شما را آسان می‌نماید.

اکسیدان پیگو به صورت عمده از کجا بخریم؟

اگر شما به دنبال خرید عمده اکسیدان پیگو هستید، فروشگاه آرایشی و بهداشتی ایراندخت (مرکز پخش عمده محصولات پیگو) با فروش عمده رنگ مو پیگو و اکسیدان پیگو با کیفیت عالی و قیمت مناسب، خریدی به یادماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پانوشت : نمایندگی  پیگو، مرکز پخش عمده پیگو، فروش عمده اکسیدان و پودر دکلره پیگو، فروش عمده رنگ مو پیگو

امتیاز دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *