فروش عمده رنگ مو نیو پرستیژ

رنگ مو نیو پرستیژ یکی از تولیدات بی نظیر و مرغوب از برند محبوب نیو پرستیژ است و برای خانم هایی که قصد ایجاد تغییر و تحول در ظاهر خود را دارند،  میتواند بهترین انتخاب باشد.  این محصول با داشتن حجم ۱۲۰ میلی لیتر پاسخگوی موهای نسبتا بلند است. در ادامه به ویژگی های محصولات نیو پرستیژ نگاهی مختصر و مفید خواهیم داشت و معتبرترین مرکز فروش عمده رنگ مو نیو پرستیژ را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

فروش عمده رنگ مو نیو پرستیژ

با استفاده از نیو پرستیژ کالر قادر هستید به آسانی موهای سفید خود را پوشش دهید. این رنگ موی باکیفیت با میزان آمونیاک بسیار پایین، میتواند یک گزینه ایده آل برای حفظ سلامت موهای شما باشد. این محصول خوش قیمت با بهره مندی از انواع روغن های گیاهی و ویتامین ها، مانع از شکنندگی موهای شما میشود. قدرت پوشانندگی فوق العاده، افزایش براقیت موها و ماندگاری بسیار عالی از دیگر ویژگی های این رنگ موی حرفه ای است.

نیو پرستیژ کالر غنی شده با کراتین، ویتامین سی و پروتئین است و شما علاوه بر رنگ کردن مو با نیو پرستیژ موهای خود را تقویت نیز کرده اید.

بیشتر بخوانید : نمایندگی رنگ مو نیو پرستیژ در ایران کجاست؟

خرید عمده اکسیدان نیو پرستیژ با بهترین قیمت

اکسیدان نیو پرستیژ یکی دیگر از محصولات باکیفیت از برند نیو پرستیژ است که با بهترین قیمت روانه بازار شده است. انتخاب اکسیدان مساله مهمی است، چرا که با رنگ مو ترکیب شده  و باعث میشود که به رنگ دلخواه خود برسید. بنابراین استفاده از یک اکسیدان مناسب در رنگ کردن موها مسئله ای مهم است. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های این محصول میپردازیم :

  • بهره مندی از هیدروژن پروکساید
  • اثر بخشی بیشتر رنگ مو
  • حاوی کراتین
  • بهره مندی از مواد ارگانیک در ترکیبات
  • مناسب برای موهای حساس و ضعیف
  • آبرسانی و درخشندگی موها
  • برخورداری از عصاره نعنا و تقویت ساقه مو
  • غلظت مناسب و عدم ایجاد سوزش و خارش

شما میتوانید جهت خرید عمده اکسیدان نیو پرستیژ از طریق شماره های موجود در این صفحه با پخش آرایشی ایراندخت، بزرگ ترین مرکز فروش عمده رنگ مو نیو پرستیژ در تهران تماس بگیرید و این محصول مرغوب را با مناسب ترین قیمت عمده سفارش دهید.

بیشتر بخوانید : محصولات نیو پرستیژ به صورت عمده از کجا بخرم؟

نگاهی به محصولات نیو پرستیژ با فروش عمده رنگ مو نیو پرستیژ

فروش عمده پودر دکلره نیو پرستیژ توسط نمایندگی

پودر دکلره آبی New Prestige Color 500gr یک انتخاب ایده آل برای دکلره یا روشن ساختن موهای طبیعی با رنگ تیره است. این محصول مرغوب در دو نوع آبی و سفید به بازار عرضه شده است؛ که نوع آبی از سفید قوی تر است. این محصول بی نظیر با بهره مندی از اسانس سیب؛ مانع از ایجاد بوی ناخوشایند هنگام عمل دکلره میشود. این پودر دکلره بدون استفاده از گرما قادر است موها را کاملا روشن کند و به پایه برساند.

دریافت مشاوره رایگان

شما مخاطب عزیز میتوانید جهت اطمینان پیش از خرید با کارشناسان پخش آرایشی ایراندخت تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره رایگان و رفع ابهامات خود، با خیال آسوده اقدام به سفارش این محصول فوق العاده نمایید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پودر دکلره نیو پرستیژ در چند نوع تولید شده است؟

این محصول مرغوب در دو نوع آبی و سفید به بازار عرضه شده است؛ که نوع آبی از سفید قوی تر است.

رنگ مو نیو پرستیژ چه ویژگی هایی دارد؟

با استفاده از نیو پرستیژ کالر قادر هستید به آسانی موهای سفید خود را پوشش دهید. این رنگ موی باکیفیت با میزان آمونیاک بسیار پایینT میتواند یک گزینه ایده آل برای حفظ سلامت موهای شما باشد. این محصول خوش قیمت با بهره مندی از انواع روغن های گیاهی و ویتامین ها، مانع از شکنندگی موهای شما میشود. قدرت پوشانندگی فوق العاده، افزایش براقیت موها و ماندگاری بسیار عالی از دیگر ویژگی های این رنگ موی حرفه ای است.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو نیو پرستیژ، خرید عمده رنگ مو نیو پرستیژ، نمایندگی محصولات نیو پرستیژ در تهران، فروش عمده پودر دکلره نیو پرستیژ

4.5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *