فروش عمده رنگ مو پنتی

مرکز پخش آرایشی ایراندخت یکی از بزرگ ترین مراکز پخش عمده رنگ مو و محصولات آرایش مو در تهران است. یکی از محصولاتی که توسط نمایندگی ایراندخت به خریداران عمده در سراسر ایران عرضه میشود، محصولات پنتی است. فروشگاه ایراندخت مفتخر است با فروش عمده رنگ مو پنتی، امر خرید عمده محصولات پنتی را با بالاترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت برای شما به آسانی میسر کند. در ادامه به معرفی محصولات این برند مطرح و برجسته میپردازیم.

فروش عمده رنگ مو پنتی با کیفیتی بی نظیر و قیمت عالی

رنگ مو پنتی یکی از محصولات محبوب در سایت ایراندخت است. قیمتی که پخش آرایشی ایراندخت برای فروش عمده رنگ مو پنتی و سایر محصولات آن در نظر گرفته استY نسبت به دیگر مراکز پخش بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. اگر شما یک سالن دار و یا صاحب یک گالری آرایشی هستید و روزانه به تعداد زیادی از محصولات آرایشی نیاز دارید؛ میتوانید محصولات مورد نظر خود را به صورت عمده از نمایندگی ایراندخت خریداری نمایید.

بیشتر بخوانید : خرید عمده محصولات پنتی با بهترین قیمت

رنگ مو پنتی چه ویژگی هایی دارد؟

  • بهره مندی از ویتامین سی، کراتین، روغن بادام و روغن آرگان
  • حاوی پروتئین گندم
  • ماندگاری طولانی و طبیعی
  • کاتالوگ با طیف وسیعی از رنگ ها
  • آبرسانی به موها
  • مقرون به صرفه و اقتصادی

خرید عمده اکسیدان پنتی

اکسیدان پنتی یکی از تولیدات با کیفیت برند Penti است و یک فعال کننده قوی جهت تثبیت رنگ مو محسوب میشود. این محصول بی نظیر با درصد قابل توجهی از کرم و برخورداری از کمترین میزان آمونیاک، مانع از خشکی و شکنندگی موها میشود. این محصول بی نظیر در سه شماره بندی ۶ درصد، ۹ درصد و ۱۲ درصد روانه بازار شده است. جهت خرید عمده اکسیدان پنتی با دفتر فروش عمده رنگ مو پنتی، یعنی مرکز پخش آرایشی ایراندخت تماس بگیرید و سفارش خود را به صورت غیر حضوری و با خیال آسوده ثبت نمایید.

معتبرترین مرکز فروش عمده رنگ مو پنتی Penti در تهران

خرید عمده پودر دکلره پنتی با کیفیتی بی نظیر

پودر دکلره یکی از محصولات پرمصرف در میان محصولات آرایش مو است. فروش عمده پودر دکلره پنتی با بالاترین کیفیت و قیمت باور نکردنی در مرکز فروش عمده ایراندخت انجام میشود. ویژگی های این محصول خوش قیمت عبارتند از :

  1. بدون آمونیاک
  2. فاقد گرد و غبار
  3. بدون ایجاد سوزش و خارش
  4. فاقد بوی ناخوشایند
  5. تولید شده در سه رنگ سبز، آبی و سفید

اگر به دنبال خرید عمده پودر دکلره پنتی هستید، فروشگاه ایراندخت، بزرگ ترین نمایندگی محصولات پنتی در تهران قادر است این محصول بی نظیر را با قیمتی عالی و باورنکردنی به شما عزیزان ارائه دهد. فروشگاه ایراندخت یک بستر مطمئن برای خرید عمده محصولات آرایشی به صورت آنلاین است.

بیشتر بخوانید : نمایندگی پخش محصولات پنتی در ایران کجاست؟

دریافت مشاوره رایگان

آیا شما هم قصد خرید عمده محصولات پنتی را دارید؟ اگر میخواهید این محصولات را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت عمده خریداری نمایید، در انتخاب پخش آرایشی ایراندخت برای خرید تردید نداشته باشید. مجموعه ایراندخت افتخار آن را دارد تا با ارائه مرغوب ترین و اقتصادی ترین محصولات، رضایت مخاطبان خود را جلب نماید. نمایندگی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو پنتی قادر است خریدی مطمئن و هیجان انگیز را برای مخاطبان خود رقم بزند.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده محصولات پنتی چگونه اقدام کنیم؟

اگر میخواهید این محصولات را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت عمده خریداری نمایید، در انتخاب پخش آرایشی ایراندخت برای خرید تردید نداشته باشید. مجموعه ایراندخت افتخار آن را دارد تا با ارائه مرغوب ترین و اقتصادی ترین محصولات، رضایت مخاطبان خود را جلب نماید

اکسیدان پنتی چه ویژگی هایی دارد؟

این محصول بی نظیر با درصد قابل توجهی از کرم و برخورداری از کمترین میزان آمونیاک، مانع از خشکی و شکنندگی موها میشود. این محصول بی نظیر در سه شماره بندی 6 درصد، 9 درصد و 12 درصد روانه بازار شده است.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو پنتی، خرید عمده رنگ مو پنتی، نمایندگی محصولات پنتی در تهران، فروش عمده پودر دکلره پنتی

 

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *