فروش عمده رنگ مو آلبورا Albura/ تجربه ای نو با محصولات زیبایی آلبورا

جهت ایجاد تغییرات در چهره، رنگ موها میتوانند بسیار موثر باشند. فروش عمده رنگ مو آلبورا در پخش آرایشی ایراندخت با قیمت های بسیار مناسب انجام میشود. دفتر فروش ایراندخت، معتبرترین نمایندگی رنگ مو آلبورا در تهران، بستری امن و مطمئن جهت خرید عمده محصولات آرایشی است. رنگ مو آلبورا یکی از مرغوب ترین و معروف ترین رنگ موهای بازار ایران است.

فروش عمده رنگ مو آلبورا با بالاترین کیفیت

رنگ مو آلبورا از ترکیبات روغن های گیاهی مانند زیتون، کنجد و جوانه گندم و مواد کراتینه تولید شده است. استفاده از این رنگ مو درخشندگی موهای شما را دو چندان میکند و  علاوه بر داشتن کمترین میزان آمونیاک روی موهای شما اثر قرمزی هم بجا نمی گذارد.

فروش عمده رنگ مو آلبورا در پخش آرایشی بهداشتی ایراندخت با تضمین اصالت کالا و قیمتی مقرون به صرفه انجام میشود. جهت خرید رنگ موهای اصل و با کیفیت، فروشگاه ایراندخت میتواند بهترین انتخاب شما باشد.

بیشتر بخوانید : نمایندگی فروش محصولات آلبورا در تهران کجاست؟

رنگ مو آلبورا چه ویژگی هایی دارد؟

  • تحت لیسانس ایتالیا
  • طیف وسیع رنگی
  • بهره مندی از کراتین، ویتامین سی و آلوئه ورا
  • حاوی روغن های کنجد، زیتون و گندم
  • نرم کننده و حالت دهنده مو
  • ایجاد درخشندگی و براقیت در موها
  • درصد آمونیاک پایین

خرید عمده اکسیدان آلبورا

اکسیدان یک عضو اصلی و جدا نشدنی از فرآیند رنگ کردن مو است. این اکسیدان مرغوب علاوه بر برخورداری از خاصیت نرم کنندگی، بدون بو و ضد زردی است.  این محصول بی نظیر در سه درصد ۶، ۹ و ۱۲ تولید و روانه بازار شده است و از مواد اولیه با کیفیت نیز ساخته شده است.

فروش عمده رنگ مو آلبورا Albura/ تجربه ای نو با محصولات زیبایی آلبورا

تاثیر گذاری سریع، مهم ترین ویژگی این اکسیدان مرغوب است. خاصیت ضد قرمزی و قابلیت ترکیب شدن با انوع رنگ مو و پودر دکلره، این محصول را به یکی از محصولات پرطرفدار و محبوب تبدیل کرده است.

پودر دکلره آلبورا چه ویژگی هایی دارد؟

این پودر دکلره محبوب و باکیفیت با برخورداری از فرمولاسیون خاص دارای میزان زیادی کراتین، جلبک دریایی و مواد نرم کننده است . بنابراین با استفاده از این محصول میتوانید از خشکی و شکنندگی موهای خود جلوگیری کنید. پودر دکلره آلبورا که در ساشه های ۲۵ گرمی و بسته بندی ۵۰۰ گرمی روانه بازار شده است و میتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد.

بیشتر بخوانید : خرید عمده محصولات آلبورا با بهترین قیمت بازار

مشاوره رایگان فروش عمده رنگ مو آلبورا

اگر در حوزه رنگ کردن مو  و انتخاب محصول مناسب تجربه کافی ندارید، با کارشناسان مجموعه ایراندخت تماس بگیرید و با دریافت مشاوره های رایگان بهترین و مطمئن ترین خرید عمده رنگ مو را تجربه کنید. کارشناسان ایراندخت با ارائه بهترین و کامل ترین اطلاعات به شما کمک میکند که خریدی ایده آل و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

اگر شما هم به دنبال خرید عمده محصولات آلبورا هستید، میتوانید به مجموعه ایراندخت، بزرگ ترین نمایندگی فروش عمده آلبورا در ایران اعتماد کنید . ایراندخت در فرآیند آنلاین خرید عمده رنگ مو از ابتدا تا انتها به بهترین شکل ممکن شما را همراهی میکند تا خریدی آسان و بدون دردسر را برای خود داشته باشید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پودر دکلره آلبورا در چه حجم هایی تولید شده است؟

پودر دکلره آلبورا که در ساشه های 25 گرمی و بسته بندی 500 گرمی روانه بازار شده است و میتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای شما باشد.

جهت خرید عمده محصولات آلبورا چگونه اقدام کنیم؟

اگر شما هم به دنبال خرید عمده محصولات آلبورا هستید، میتوانید به مجموعه ایراندخت، بزرگ ترین نمایندگی فروش عمده آلبورا در ایران اعتماد کنید . ایراندخت در فرآیند آنلاین خرید عمده رنگ مو از ابتدا تا انتها به بهترین شکل ممکن شما را همراهی میکند تا خریدی آسان و بدون دردسر را برای خود داشته باشید.

پانوشت : فروش عمده رنگ مو آلبورا، خرید عمده رنگ مو آلبورا، نمایندگی محصولات آلبورا در تهران، فروش عمده پودر دکلره آلبورا

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *