رنگ موی بیس کالر

موها در اثر رنگ کردن مداوم خشک، زبر و شکننده می شوند. مو شفافیت خود را از دست می دهد و همینطور می ریزد. اگرچه رنگ کردن مو می تواند زیبایی شما را چندین برابر کند. رنگ کردن مو می تواند موهای سفید را بپوشاند و حتی برای تنوع هم که شده، می تواند ظاهر شما را تغییر دهد. پس راه حل چیست؟ راه حل شما رنگ موی بیس کالر است. در ادامه در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

رنگ موی بیس کالر

انتخاب برند همواره دغدغه تمام افرادی که موهایشان را رنگ می کنند بوده است. این انتخاب بسیار مهم است چون بعضی از رنگ ها کیفیت خوبی ندارند و می توانند موجب خسارات بسیاری شوند. بنابراین انتخاب باید با تحقیقات زیادی انجام شود.

رنگ بیس کالر ویژگی های خوبی دارد که برخی از آن ها را در پایین ذکر کرده ایم:

  • اهمیت به سلامت مو

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این رنگ دارد، اهمیت به سلامت مو است. برخی از رنگ ها، مجوز ندارند و سرشار از مواد شیمیایی هستند که به هیچ عنوان نباید سمت این رنگ ها بروید. رنگ بیس کالر، با استفاده از ویتامین، روغن و کراتین می تواند موهای شما را ترمیم کند. اگر موهای شما به علت ژل و تافت، اتو کشیدن و… خشک شده است، می توانید با کراتینی که در این رنگ موجود است، دوباره موهای سابق خود را داشته باشید. همینطور علاوه بر نرمی مو، موهای شما لخت و شفاف می شود.

بیشتر بخوانید: کراتین چه کمکی به موها می کند؟

  • به صرفه بودن

اکثر تیوپ های رنگ مو فقط شامل ۱۰۰میل هستند ولی رنگ موی بیس کالر ۱۲۵ میل است. اگر موهای بلندی دارید حتما درک می کنید که یک تیوپ کم و دو تیوپ زیاد خواهد بود. بنابراین می توانید با یک تیوپ بیس کالر این مشکل را رفع کنید.

  • محصول داخلی

برخی از افراد عقیده دارند که فقط محصول خارجی یا فقط محصول ایرانی خوب است. نمی توان در مورد درستی این موضوع بحث کرد. نکته مهم این است که رنگ با موی شما سازگاری داشته باشد. ایران توانسته با کسب مجوز از فرانسه رنگ موی بیس کالر را تولید کند.

رنگ موی بیس کالر

  • ماندگاری بالا

قطعا یکی از مهم ترین معیارها برای انتخاب رنگ مو، ماندگاری آن است. مو با شسته شدن تغییر رنگ می دهد. تغییر رنگ دادن مو کاملا عادی است اما هر چه ماندگاری رنگ بالاتر باشد، این فرایند با سرعت کمتری رخ می دهد.

بیشتر بخوانید: کاتالوگ رنگ مو ی استار

قیمت رنگ موی بیس کالر

همانطور که در بالا ذکر کردیم، تیوپ های بیس کالر، از رنگ بیشتری برخوردار هستند. اینکه هزینه بیشتری نسبت به تیوپ های ۱۰۰ میل بپردازید، کاملا منطقی است. اگرچه قیمت این محصول کاملا مناسب است.

رنگ موی بیس کالر جز محصولاتی که توسط ایراندخت به فروش می رسد. برای آگاهی نسبت به قیمت رنگ موی بیس کالر می توانید با ما تماس بگیرید.

 سوالات متداول:

چرا بیس کالر به محبوب ترین رنگ مو تبدیل شده است؟

اهمیت به سلامت مو به صرفه بودن محصول داخلی ماندگاری بالا

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

 پانوشت: رنگ بیس کالر ,رنگ بیس کالر , قیمت رنگ موی بیس کالر ,رنگ موی بیس کالر خوبه؟, ,قیمت رنگ موی بیس کالر,, نمایندگی رنگ مو بیس کالر

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *