محصولات آنیکا

آنیکا یکی از شناخته شده ترین برند ها در حوزه ارایشی ،رنگ مو و عطر و ادکلن است که تولید کنده محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. از شناخته ترین محصولات آنیکا رنگ مو و عطریات آن است، ولی از دیگر محصولات شامل، کیت رنگ، اکسیدان، دکلره، پنکک، رژ گونه، سایه چشم، بادی اسپلش است.

خرید محصولات آنیکا

یکی از نکات مثبت محصولات این برند، قیمت مناسب آن در برابر کیفت آن است. انواع مختلفی از عطر های آنیکا وجود دارند که هر کدام از آن ها مطابق با سلیقه افراد است.از مهمترین ویژگی این عطر ها ماندگاری و کیفیت بالای آن است. عطر های آنیکا با پخش بوی بالا محصولی مناسب برای استفاده روزانه شما هستند.

رنگ موهای آنیکا هم برای استفاده بانوان و هم آقایان ساخته شده است. این رنگ مو دارای مولتی ویتامین و خنک کننده است که علاوه بر زیبایی بخشیدن به مو، به حفظ سلامتی مو ها کمک می کند. این رنگ مو دارای مواد سوپر کراتینه ، ویتامین C و نرم کننده می باشد. همچنین حاوی انواع روغن زیتون، روغن آفتاب گردان، نارگیل، روغن کرچک و نرم کننده های مفید و طبیعی می باشد.

نحوه استفاده از رنگ موی آنیکا

برای استفاده از رنگ موی آنیکا، جهت رسیدن به رنگ دلخواه باید با در نظر گرفتن جنس و زمینه مو، رنگ صحیح و مناسب را برای مو ها انتخاب کرد. همچنین اکسیدان مصرفی از عوامل مهم و تاثیر گذار در نتیجه است. تعیین اکسیدان باید به شرح زیر انجام گیرد:

برای پوشش موهای سفید اکسیدان ۶%

برای روشن کردن موها اکسیدان ۹%

برای بی رنگ کردن موها اکسیدان ۱۲%

همچنین مقدار اکسیدانی که مصرف می شود و زمان قرار گیری رنگ موی آنیکا، در نتیجه نهایی و تیرگی و روشنی مو موثر است.

بیشتر بخوانید: کاتالوگ محصولات دیفرنت

ویژگی های رنگ موی بیس کالر

نکات استفاده از رنگ مو

اولین نکته دانستن شماره رنگ مو انتخاب شده است. در صورتی که اولین بار است که از رنگ مو استفاده می کنید، باید کمی آزمون و خطا کنید. سعی کنید سیستم شماره بندی رنگ مو ها را یاد بگیرید و از به وجود آمدن رنگ های ناخواسته در ترکیب خود جلوگیری کنید.

به خاطر داشته باشید که قبل  از رنگ کردن مو تا ۲۴ ساعت به موهای خود شامپو نرنید و بعد از رنگ تا ۴۸ ساعت موهایتان را با شامپو نشویید.

حتما از اکسیدان و رنگ مو و پودر دکلره یک برند استفاده کنید.

از انتظارات غیر واقعی از موهای خود جلوگیری کنید، فقط برخی از مو ها می توانند مانند آلبوم بر روی موهای شما رنگ باز کنند، پس انتظارات غیر واقعی از رنگ موی انتخابی خود نداشته باشید.

سوالات متداول:

مهم ترین نکته در استفاده از رنگ مو چیست؟

دانستن شماره رنگ مو انتخاب شده است. در صورتی که اولین بار است که از رنگ مو استفاده می کنید، باید کمی آزمون و خطا کنید. سعی کنید سیستم شماره بندی رنگ مو ها را یاد بگیرید و از به وجود آمدن رنگ های ناخواسته در ترکیب خود جلوگیری کنید. به خاطر داشته باشید که قبل  از رنگ کردن مو تا 24 ساعت به موهای خود شامپو نرنید و بعد از رنگ تا 48 ساعت موهایتان را با شامپو نشویید.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت: رنگ موی آنیکا , محصولات آنیکا , رنگ موی ارزان قیمت , لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان قیمت , ادکلن آنیکا , بادی اسپلش آنیکا

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *