روشن کردن مو

روشن کردن مو بدون دکلره از آموزش هایی است که بهتر است همه کسانی که موهایشان را رنگ میکنند، آن را بدانند تا در مواقع لازم بتوانند بدون آسیب وبه آسانی از این ترفند استفاده کرده و موهای خود را روشن کنند. شاید شما هم جزو کسانی باشید که دکلره زیاد باعث آسیب به موهایتان شده باشد و یا جنس موهایتان طوری است که دکلره ممکن است آسیب خیلی زیادی به موهایتان وارد کند و باعث وز شدن و ریزش مو شود. به همین خاطر به شما راه هایی برای روشن کردن مو بدون دکلره خواهیم گفت.

هرچند دکلره کردن مو باعث جلوه ی زیباتری از رنگ روی مو می شود، اما نباید از آسیب هایی که به مو وارد میکند غافل شد. بسیاری از رنگ های پرطرفدار، بدون دکلره و فقط با روشن کردن مو توسط رنگ هم میتواند روی مو نتیجه دهد. خانم هایی که این روش ها را بدانند، برای رنگ موی خود بدون آسیب زیاد از روشن کردن مو بدون دکلره استفاده میکنند.

روشن کردن مو با استفاده از اکسیدان

برای رنگ کردن مو، ۴نوع اکسیدان داریم. اکسیدان ۳درصد ، ۶درصد، اکسیدان۹درصد و ۱۲درصد. با توجه به رنگی که مد نظر دارید میتوانید از هرکدام استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر، روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش دکلره مو در خانه 

اکسیدان ۳ درصد ضعیف ترین اکسیدان است و برای رنگ های تیره کاربرد دارد. اکسیدان را با رنگ دلخواه مخلوط کرده و مواد را به موهایتان بزنید.

در مواقعی که رنگ موی طبیعی میخواهید و یا لازم به تغییر زیاد ندارید، میتوانید برای۱درجه روشن کردن مو، از اکسیدان ۶ درصد استفاده کنید.

از اکسیدان ۹ درصد در مواقعی استفاده می شود که موهایتان رنگ طبیعی خود را داشته باشد، رنگ نشده باشد و بخواهید آن را تا ۳درجه روشن تر کنید. همچنین اگر تار موهایتان نازک است میتوانید از این شماره اکسیدان استفاده کنید.

اکسیدان ۱۲ درصد قوی ترین اکسیدان محسوب می شود و اگر میخواهید موهایتان را تا ۵درجه روشن تر کنید، میتوانید از این اکسیدان استفاده کنید. همانطور که گفته شد، آن را با رنگ مورد نظر مخلوط و به موهایتان بزنید.

رنگ مو بدون دکلره

روشن کردن مو بدون دکلره و با رنگ ۰۰۰

یکی دیگر از راه های روشن کردن مو بدون دکلره، استفاده از رنگ ۰۰۰(سه صفر) است. برای روشن کردن موهایتان میتوانید از این رنگ استفاده کنید. وجود آمونیاک دراین رنگ موباعث خاصیت روشن کنندگی آن برای انواع مو شده است. یکی از راه ساده برای روشن تر کردن رنگ خود این است که چند سانتی متر رنگ۰۰۰ را به رنگ مو و اکسیدانی که تهیه کرده اید اضافه کنید.

حتما بخوانید: ترکیب رنگ مو عسلی آسان بدون دکلره مو

راه دیگر روشن کردن مو بدون دکلره و با استفاده از رنگ ۰۰۰ این است که اول با این رنگ کل موهایتان را روشن کنید و سپس رنگ دلخواه را روی موهای خود بگذارید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که رنگ موی ۰۰۰ نمیتواند به اندازه دکلره مو را روشن کند. شما میتوانید از آن تا ۵ درجه روشن کنندگی استفاده کنید. اما همیثن روشن کنندگی هم تاثیر به سزایی در زیبایی رنگ مو خواهد داشت. در ادامه با فرمول ترکیب چند رنگ موی پر طرفدار بدون استفاده از دکلره می پردازیم.

حتما بخوانید: از رنگ موی ایرانی استفاده کنیم یا خارجی؟

رنگ مو نسکافه ای بدون دکلره

این رنگ با تناژ تیره ای که دارد از رنگ های گرم و زیبا محسوب می شود.  برای این نوع رنگ کردن مو بدون دکلره، از رنگ هایی با پایه ۸ استفاده کنید.

رنگ مو نسکافه ای

  • یک تیوپ رنگ موی۰۰۰ (سه صفر)
  • دو سوم تیوپ رنگ بلوند کاپوچینو ۸
  • نصف تیوپ رنگ بلوند نسکافه ای ۶
  • دو سانت واریاسیون نقره ای
  • اکسیدان ۹درصد

برای این رنگ، ابتدا برای روشن شدن مو، رنگ۰۰۰ و اکسیدان ۹درصد را مخلوط کرده، آن را به سر زده و بعد از گذشت ۴۵ دقیقه کاملا بشویید. در طول این مدت موها را چک کنید تا آسیب نبیند. استفاده از این رنگ، موها را به پایه ۷ میرساند. برای گذاشتن رنگ بعدی، بهتر است ۲۴تا ۴۸ ساعت صبر کنید تا موهایتان استراحت کند. برای رنگ زدن موها، بلوند کاپوچینو۸ و بلوند نسکافه ای۶ و واریاسیون را با اکسیدان مخلوط کنید. روی موها گذاشته و پس از گذشت ۴۵دقیقه کاملا آن را بشویید.

بهترین روش برای رنگ کردن مو در خانه چیست؟ 

رنگ مو مسی

این رنگ از رنگ هایی است که میتوانید آن را با دکلره و یا بدون استفاده از آن روی مو پیاده کنید.

رنگ مو مسی بدون دکلره

  • یک تیوپ رنگ مو۰۰۰
  • یک تیوپ رنگ مسی ۵
  • دو سانت واریاسیون مسی
  • یک سانت واریاسیون قرمز
  • اکسیدان ۹درصد

برای داشتن این رنگ مو، با استفاده از رنگ۰۰۰ پایه موهای خود را به ۷ برسانید. و سپس دیگر رنگ و واریاسیون ها را با اکسیدان مخلوط کرده روی سر بگذارید.

رنگ مو دودی نسکافه ای

رنگ کردن مو بدون دکلره

  • یک تیوپ رنگ۰۰۰
  • نصف تیوپ رنگ بلوند دودی تیره
  • یک سوم تیوپ رنگ بلوند تیره
  • یک چهارم  تیوپ قهوه‌ای نسکافه‌ای روشن
  • اکسیدان ۶درصد

برای داشتن این رنگ موی زیبا، با استفاده از رنگ۰۰۰ موهای خود را به پایه ۶ برسانید. سپس رنگ ها را با اکسیدان مخلوط و به مدت ۴۵ دقیقه روی موها بگذارید.

سوالات  متداول:

روشن کردن مو بدون دکلره

یکی دیگر از راه های روشن کردن مو بدون دکلره، استفاده از رنگ 000(سه صفر) است. برای روشن کردن موهایتان میتوانید از این رنگ استفاده کنید. وجود آمونیاک دراین رنگ موباعث خاصیت روشن کنندگی آن برای انواع مو شده است. یکی از راه ساده برای روشن تر کردن رنگ خود این است که چند سانتی متر رنگ000 را به رنگ مو و اکسیدانی که تهیه کرده اید اضافه کنید.

راه دیگر روشن کردن مو بدون دکلره و با استفاده از رنگ 000 این است که اول با این رنگ کل موهایتان را روشن کنید و سپس رنگ دلخواه را روی موهای خود بگذارید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که رنگ موی 000 نمیتواند به اندازه دکلره مو را روشن کند. شما میتوانید از آن تا 5 درجه روشن کنندگی استفاده کنید. اما همیثن روشن کنندگی هم تاثیر به سزایی در زیبایی رنگ مو خواهد داشت. در ادامه با فرمول ترکیب چند رنگ موی پر طرفدار بدون استفاده از دکلره می پردازیم.

فرمول رنگ مو دودی نسکافه ای

یک تیوپ رنگ000
نصف تیوپ رنگ بلوند دودی تیره
یک سوم تیوپ رنگ بلوند تیره
یک چهارم  تیوپ قهوه‌ای نسکافه‌ای روشن
اکسیدان 6درصد
برای داشتن این رنگ موی زیبا، با استفاده از رنگ000 موهای خود را به پایه 6 برسانید. سپس رنگ ها را با اکسیدان مخلوط و به مدت 45 دقیقه روی موها بگذارید.

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت:روشن کردن مو در خانه , دکلره کرددن مو در خانه , آموزش دکلره

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *