قرمزی مو بعد از رنگ کردن

علت قرمزی مو بعد از رنگ کردن چیست؟ تمامی افرادی که موهای خود را رنگ می کنند به دنبال این هستند که ظاهری زیبا و آراسته ای داشته باشند و این رنگ مو مطابق با خواسته شان در بیاید.

اما هنگامی که مو دارای قرمزی زمینه ای باشد، معمولا نتیجه به رنگ دلخواه در نمیاد، که این اتفاق برای موهای ایرانیان زیاد رخ می دهد چون پایه و زمینه قرمزی دارند. به ویژه این اتفاق برای افرادی که داخل خانه رنگ را انجام می دهند، بیشتر رخ می دهد.

چون که موهای ایرانیان اکثرا در رنگ های خرمایی، قهوه ای تیره هستند، در این رنگ موها رفله های قرمزی بیشتری دیده می شود و بعد از رنگ کردن ، قرمزی بیشتر خودش را نشان می دهد. گاهی در ابتدا رنگ مو بعد از رنگ کردن بدون قرمزی محسوسی است اما بعد از شستن قرمزی موها بیشتر مشاهده می گردد که قطعا خوشایند نیست.

آیا پودر دکلره آلبورا موجب خشکی و آسیب به مو می شود؟

راه کار هایی برای کاهش قرمزی بعد از رنگ کردن

در این قسمت می خواهیم راهکار های راحت و کم هزینه ای را برای کاهش قرمزی به شما ارائه دهیم.

در حین رنگ کردن حرارت ندهید

عده ای بعد از این که رنگ بر روی موها قرار گرفت و موهای خود را با کلاه رنگ پوشاندند مدتی را در زیر سشوار قرار می گیرند که رنگ تاثیر بیشتری داشته باشد. این کار باعث می شود که رنگ موها به تناژ قرمز و نارنجی نزدیک تر شود.

از رنگ های سری M استفاده کنید

در صورتی که موهای شما زمینه قرمزی داشته باشد و بیایید از رنگ های گرم هم استفاده کنید این مشکل ایجاد می گردد که موهای شما رنگ قرمزی و نارنجی بیشتری داشته باشد رنگ هایی مثل ماهگونی، شکلاتی، تنباکویی و … به همین جهت توصیه می شود حتما از رنگ های سری M استفاده کنید، حتی رنگ های پایه N هم میزان قرمزی موهای شما را کاهش نمی دهد.

چگونه رنگ مویی با دوام داشته باشیم؟

بیش از اندازه رنگ را روی موهای خود نگه ندارید.

در صورتی که رنگ بیش از اندازه بر روی موهای شما قرار بگیرد، می تواند عاملی باشد که رنگ قرمزی و نارنجی موهای شما زیاد شود. بنابراین به مدتی که برای رنگ مو گفته اند توجه کنید چون هر رنگ مویی یک زمانی را نیاز دارد.

بهترین راه کارهای درمان موهای سوخته 

توجه به اکسیدان

استفاده صحیح از اکسیدان و نوع اکسیدان نیز در این که موی شما قرمزی کمتری داشته باشد بسیار مهم و تاثیر گذار است. در صورتی که میزان اکسیدان را بیش از حد کنید موهای شما به تناژ قرمز نزدیک تر می شود. علاوه بر این که شما می توانید از اکسیدان های ضد قرمزی استفاده کنید.

استفاده از واریاسیون

این روش به شدت پیشنهاد می شود و یک روش حرفه ای هم محسوب می گردد، واریاسیون ها رنگ های خالصی هستند که میزان اثر گذاری بیشتری را هم دارند، شما می تواند در هنگام ترکیب رنگ تان از این گونه مواد استفاده کنید و در تناژ های رنگی سبز، آبی ، نقره ای و بنفش که میزان قرمزی موهای شما را به شدت کاهش می دهد.

مراکز خرید رنگ موی بدون آمونیاک دنی وان کجاست؟ 

توجه کنید در مصرف واریاسیون به صورت افراطی نباشید زیرا که رنگ موی شما را تیر می کند، تنها کافی است که یک بند انگشت از آن استفاده کنید.

سوالات متداول:

راه کار هایی برای کاهش قرمزی بعد از رنگ کردن

در حین رنگ کردن حرارت ندهید، از رنگ های سری M استفاده کنید، بیش از اندازه رنگ را روی موهای خود نگه ندارید، توجه به اکسیدان، استفاده از واریاسیون

 

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

پانوشت: اکسیدان رفع قرمزی چیست،  رنگساژ برای رفع قرمزی، اکسیدان برای رفع قرمزی واریاسیون 

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *