نمایندگی پیلون رنگ مو پودر دکلره اکسیدان

برند پیلون (Pilon) تولیدکننده‌ی محصولات آرایشی بهداشتی در ایران توسط کارخانه اوژن اشتهارد تولید و به مشتریان عرضه می‌شود و یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین برندهای آرایشی و بهداشتی است که توانسته در سالیان اخیر رضایت اکثر مشتریان خود را جلب کند.

محصولات این برند با فرمولاسیون کاراسا اسپانیا تولید و به دست مشتریان می‌رسد. در حقیقت شرکت اوژن با استفاده از تجهیزات به روز، نیروهای متخصص در این حوزه و مواد اولیه‌ی درجه یک تلاش کرده محصولی باکیفیت بالا متناسب با پوست و مو مردم خاورمیانه و ایران تولید کند. رنگ مو پیلون، اکسیدان، پودر دکلره، اسپری حالت دهنده‌ی مو، شامپو و ماسک مو از محصولات برند پیلون هستند.

نمایندگی و مرکز پخش رنگ مو پیلون

رنگ مو پیلون یکی از بهترین رنگ موهای بازار ایران است، این رنگ مو که یکی از با کیفیت ترین محصولات این شرکت محسوب می‌شود حاوی روغن‌های گیاهی و ویتامین های اثرگذار است که باعث می‌شود علاوه بر داشتن رنگ مویی مناسب برای سلامت و شادابی موهای شما نیز مفید باشد. از دیگر ویژگی های رنگ مو پیلون می‌توان به استفاده از بهترین کراتین با گرید بهداشتی A که سبب نفوذپذیری بالایی می‌شود اشاره کرد که این نوع کراتین باعث می‌شود شما گیسوان لطیفی داشته باشید. این رنگ مو دارای ویژگی های مثبت فراوانی است که ما در ادامه به صورت موردی به آنها می‌پردازیم:

  • حاوی روغن کنجد است که سبب افرایش استحکام گیسوان شما می‌شود.
  • روغن آلوئه ورا موجود در این رنگ مو باعث درخشندگی فوق العاده موهایتان می‌شود.
  • رنگ مو پیلون به علت استفاده از باکیفیت ترین رنگدانه ها، ماندگاری بسیار بالایی دارد.
  • با داشتن ویتامین های E ، B، C و روغن های مفید به سلامتی گیسوانتان کمک می‌کند.
  • دارای کمترین میزان آمونیاک است و در تولید آن از نرم کننده ها استفاده شده است .
  • کاملا برای موهای سفید و خاکستری مناسب است.
  • با رنگ مو این برند گیسوانی درخشنده و ابریشمی داشته باشید.
  • به طور کلی محصولات برند پیلون دارای قیمتی مقرون به صرفه است که رنگ مو پیلون هم دارای قیمت مناسبی می‌باشد.
  • این رنگ مو به علت کیفیت خوب رنگدانه‌ها دارای ماندگاری و مقاومت بسیار خوبی است.
  • تنوع رنگی در این برند بسیار بالاست و شما با هر سلیقه ای می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. از انواع رنگ ها می‌توان به دودی، خاکستری ، بلوند، پاستل، زیتونی، طلایی، بژ ، فندقی ، مسی ، کنفی ، کاراملی ،عسلی، شنی، شکلاتی، نسکافه‌ای، دارچینی، مرواریدی، قرمز، شرابی و هایلایت اشاره کرد.

فروش عمده‌ رنگ مو پیلون | نمایندگی و مرکز پخش رنگ مو، پودر دکلره و اکسیدان پیلون

فروش عمده اکسیدان پیلون

در واقع کار اکسیدان ها این است که زمان رنگ‌پذیری موها را کاهش دهد و هم چنین با آبرسانی به ریشه‌ی مو از خشکی و شکستگی موهای شما جلوگیری کند پس انتخاب اکسیدان مناسب امری مهم برای زیباتر شدن و سلامت موی شما است، حال ما در ادامه چند ویژگی مثبت و مهم اکسیدان های پیلون را به شما خواهیم گفت تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید:

  • ضد حساسیت بوده و دیگر سبب سوزش و خارش موی شما نخواهد شد.
  • حاوی نرم کننده و درخشان کننده است.
  • این نوع اکسیدان مناسب موهای خشک و شکننده است.
  • برای ساخت آن از ترکیبات مغذی و مفید و آبرسان برای سلامت گیسوان شما استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: خرید عمده محصولات پیلون + آدرس نمایندگی پیلون در ایران

فروش عمده پودر دکلره پیلون

از دکلره به منظور روشن کرد موها یا گذاشتن رنگ های فانتزی استفاده می‌شود، در واقع پودر دکلره، پیگمنت موها را از بین می‌برد و موهای شما کاملا بی‌رنگ می‌کند. پودر دکلره پیلون ویژگی ها و کاربردهای بسیاری همچون جلوگیری از سوختگی مو ، جلوگیری از آسیب به ریشه‌ی مو را داراست ، این پودر و سایر محصولات برند پیلون برای خرید عمده در سایت ما موجود است.

در ادامه به چند ویژگی دیگر پودر دکلره پیلون می‌پردازیم:

  • نکته‌ی جالب در این پودر استفاده از جلبک در ساخت آن است که به سلامتی گیسوان شما کمک می‌کند.
  • یکی از موارد مهم و مفید این پودر دارا بودن از کراتین است.
  • این پودر فاقد گرد و غبار است.
  • پودر دکلره پیلون خاصیتی ضد زردی دارد و در آن از نرم کننده استفاده شده است .

فروش عمده ماسک مو بدون آبکشی پیلون

این محصول خاصیت درمانی و تقویت کننده و ترمیمی برای موی شما را دارا است. از مزایای ماسک مو پیلون می‌توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • براق کننده مو
  • محافظت در برابر نور و اشعه های مضر خورشید
  • باعث بهبودی خشکی و شکستگی مو می‌شود.
  • درمان مناسبی برای موخوره و گره خوردن است.
  • آبرسان و مفید برای گیسوان شما خواهد بود.

• نحوه‌ی استفاده از ماسک مو بدون آبکشی پیلون بدین صورت است که ابتدا موهای خود را شسته و خشک کنید سپس ماسک را کف دست خود ریخته و نوک موها و هم چنین ساقه را ماساژ ‌دهید . به این نکته توجه کنید که بعد از این کار نیاز به شستشو موی خود نیست.

بیشتر بخوانید: خرید عمده موم کنسروی اطلس

ایراندخت: نمایندگی محصولات پیلون در ایران

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ایراندخت با بیش از ۱۵ سال سابقه در حوزه‌ی تامین انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در سریع و امن ترین شکل ممکن و با قیمتی مناسب به صورت عمده به فروشگاه های سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد. از محصولات عرضه شده فروشگاه ایراندخت می‌توان به انواع رنگ مو و دکلره، انواع وکس صورت، انواع موم اپیلاسیون، انواع لوازم آرایشی، عطر و ادکلن، رژ لب، کرم نرم کننده و مرطوب کننده اشاره کرد.

کاتالوگ و قیمت محصولات پیلون

ما در فروشگاه ایران دخت، لوازم آرایشی بهداشتی عمده را در اختیار مشتریان صاحب مغازه، آنلاین شاپ ها و پیج های آرایشی و بهداشتی شبکه های اجتماعی، خریداران عمده لوازم آرایشی، آرایشگاه ها و گالری های آرایشی و بهداشتی قرار می‌دهیم و خوشبختانه تا به حال رضایت کامل را از مشتری های خود دریافت کردیم، ما با بهترین کیفیت برای فروش عمده‌ی لوازم آرایشی بهداشتی ارزان در کنار شما هستیم.

مشاوره رایگان خرید عمده پیلون

یکی از ملاک های خرید، مشورت و مشاوره گرفتن است، دوستانی که به سلامت و زیبایی پوست و موی خودشون اهمیت میدن و یا برای کسب اطلاعات کامل و جامع در زمینه‌ی خرید عمده‌ی محصولات آرایشی و بهداشتی و قیمت آن ها با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند، به ما اعتماد کنید تا با ما بهترین انتخاب را داشته باشید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

نمایندگی محصولات پیلون در ایران کجاست؟

فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی ایراندخت با بیش از 15 سال سابقه در حوزه‌ی تامین انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در سریع و امن ترین شکل ممکن و با قیمتی مناسب به صورت عمده به فروشگاه های سراسر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

برای خرید عمده رنگ موی پیلون چه کنیم؟

اولین گام دریافت کاتالوگ و قیمت محصولات است. شما می توانید از طریق شماره تماس های ثبت شده در این صفحه با کارشناسان ما در تماس باشید تا درباره فروش عمده رنگ موی پیلون و پودر دکلره و اکسیدان پیلون شما را راهنمایی کنیم.

پانوشت: نمایندگی پیلون، مرکز پخش پیلون، فروش عمده اکسیدان و پودر دکلره پیلون، فروش عمده رنگ موی پیلون

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *