یکی از مرغوب ترین رنگ موهای موجود در بازار آرایشی و بهداشتی، رنگ مو دوماسی است. محصولات این برند معتبر با برخورداری از کیفیت بالا، پوشش دهی فوق العاده ای دارند و بهترین انتخاب برای افراد مشکل پسند هستند. این محصول بی نظیر با بهره مندی از نرم کننده هایی مانند روغن بادام، روغن کنجد و روغن نارگیل موهایی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می‎ آورد. فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت که مطرح ترین و معتبر ترین نمایندگی رنگ مو دوماسی در ایران است، با فروش عمده رنگ مو دوماسی، نوید بخش یک خرید اینترنتی مطمئن و لذت بخش برای شما است و امکان خرید عمده رنگ مو دوماسی را برای شما به آسانی فراهم کرده است. فروشگاه اینترنتی ایراندخت، بزرگترین نمایندگی رنگ مو دوماسی در تهران مفتخر است با ارائه این محصول بی نظیر با تضمین اصالت کالا و کیفیت بالا، خریدی ایده آل را برای شما رقم بزند.

فروش عمده رنگ مو دوماسی

برند برجسته دوماسی DOMACY یکی از برندهای معروف و مطرح در زمینه رنگ مو و محصولات زیبایی مو است. این برند بزرگ و معتبر محصولات دیگری نظیر اکسیدان و پودر دکلره را نیز به بازار عرضه کرده است. اگر شما هم قصد خرید عمده رنگ مو دوماسی را دارید، فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی ایراندخت این محصول مرغوب را با قیمت مناسب به صورت عمده به خریداران و سالن داران محترم عرضه میکند.

فروش عمده رنگ مو دوماسی

 

ویژگی های رنگ مو دوماسی

  • بهره مندی از ترکیبات مغذی مانند ویتامین سی و آلوئه ورا
  • برخورداری از روغن های منحصر به فرد
  • میزان آمونیاک بسیار کم
  • غلظت بالا و رنگدهی عالی
  • پوشش کامل موهای سفید
  • دوام و ماندگاری بالا
  • حاوی کراتین هیدرولیزه شده
  • بسته بندی جذاب و زیبا

مجموعه آرایشی بهداشتی ایراندخت تلاش بر آن دارد تا با فروش عمده رنگ مو دوماسی با مناسب ترین قیمت به صورت اصل، تجربه یک خرید لذت بخش را به شما هدیه دهد. این رنگ موی  باکیفیت حاوی کراتین هیدرولیزه شده است و با برخورداری از فرمولاسیون خاص خود، مانع از شکنندگی و وز شدن موها میشود. با خرید عمده رنگ مو دوماسی از وب سایت ایراندخت، بهترین خرید اینترنتی را تجربه خواهید کرد.

بیشتر بخوانید : مرکز پخش عمده و نمایندگی محصولات پلو کجاست؟

خرید عمده اکسیدان دوماسی از فروشگاه ایراندخت

اکسیدان دوماسی از مواد اولیه مرغوب تولید شده و به عنوان یک محصول بسیار مرغوب در سالن های زیبایی مطرح و شناخته شده است. این محصول با بهره مندی از مواد اولیه فرانسوی در کشور ایران و در کارخانه سبز گلسار تولید شده است و با فرمولاسیون قوی و غنی خود به عنوان یک کاتالیزور در رنگ کردن مو عمل میکند. این اکسیدان در ساختار ترکیبات خود از مواد غیر شیمیایی و مواد کراتینه و تقویت کننده بهره میبرد و مانع از آسیب دیدن ساختار مو می‎شود.

انواع اکسیدان دوماسی

  • اکسیدان ۶% : مناسب برای پوشش دهی موهای سفید و خاکستری
  • اکسیدان ۹% : مناسب برای دکلره و رنگ موهای بلوند و روشن
  • اکسیدان ۱۲% : قدرت بالا در باز کردن رنگ مو و مناسب برای موهای ضخیم

جهت خرید عمده اکسیدان دوماسی به صورت آنلاین میتوانید به فروشگاه اینترنتی ایراندخت مراجعه نمایید. ایراندخت در حیطه فروش عمده محصولات تخصصی مو فعالیت دارد. قیمت عمده اکسیدان دوماسی در فروشگاه ایراندخت، نمایندگی اکسیدان دوماسی در تهران، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

بیشتر بخوانید : خرید عمده محصولات آوایی از معتبرترین نمایندگی 

فروش عمده پودر دکلره دوماسی در مجموعه ایراندخت

برند دوماسی پودر دکلره را در ۴ رنگ آبی، سفید، بنفش و سبز تولید و به بازار عرضه کرده است. پودر دکلره دوماسی با برخورداری از کیفیت بالا در اکثر سالن های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد و یکی از باکیفیت ترین پودر دکلره های موجود در بازار است. بسته های پودر دکلره دوماسی ۴۰۰ گرمی است و در تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است تا درصد آسیب رسانی به موها بسیار کاهش یابد. این پودر دکلره با قدرت روشن کنندگی بالا، موهای شما را با کمترین آسیب به پایه های بی رنگ میرساند. این محصول حاوی عصاره جلبک دریایی است و موجب درخشندگی و حفظ رطوبت موها میشود. این پودر دکلره ضد حساسیت است و مانع از خارش و التهاب پوست سر میشود. همچنین بدون ایجاد گرد و غبار از بروز بیماری های تنفسی جلوگیری میکند.

خرید عمده انواع پودر دکلره دوماسی از فروشگاه ایراندخت

  • پودر دکلره آبی : قدرت روشن کنندگی بسیار بالا و مناسب برای موهای ضخیم با رنگدانه های بسیار مشکی
  • پودر دکلره سفید : مناسب برای روشن کردن موهای ضعیف یا از قبل رنگ شده
  • پودر دکلره سبز : مناسب برای رفع رفله های قرمز مو و بی رنگ کردن رنگ های شرابی و ماهاگونی
  • پودر دکلره بنفش : جهت خنثی کردن رفله های نارنجی و زرد مو

ویژگی های پودر دکلره دوماسی

  • عدم آسیب دیدن موها
  • بدون مواد مضر شیمیایی
  • بدون ایجاد گرد و غبار
  • بدون بو
  • دارای مواد ترمیم کننده
  • حاوی نرم کننده و تقویت کننده

اگر شما هم به دنیال خرید عمده پودر دکلره دوماسی هستید، از فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی ایراندخت بازدید نمایید و این محصول را با تضمین اصالت و کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. ایراندخت با فروش عمده پودر دکلره دوماسی امر خرید عمده این محصول را برای شما به آسانی مهیا کرده است.

کسب مشاوره رایگان از نمایندگی ایراندخت جهت خرید عمده محصولات دوماسی

شما خریدار محترم میتوانید قبل از اقدام به خرید عمده رنگ مو دوماسی، اکسیدان و پودر دکلره دوماسی از مشاوره های رایگان مرکز پخش عمده ایراندخت بهره مند شوید و خرید خود را با خیال آسوده و مطمئن انجام دهید. شما میتوانید با بهره گیری از مزایای خرید آنلاین و صرفه جویی در وقت و انرژی یک خرید ایده آل را تجربه کنید.

فروشگاه ایراندخت افتخار آن را دارد تا با پخش عمده محصولات دوماسی در تهران،  امر خرید عمده را برای خریداران به آسانی امکان پذیر کند تا بتوانند خرید خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت نمایند و محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت در اسرع وقت در مکان مورد نظر تحویل بگیرند. فروشگاه ایراندخت با فروش عمده رنگ مو دوماسی در ایران، امکان خرید عمده محصولات دوماسی را برای تمامی هموطنان عزیز به آسانی امکان پذیر کرده است. هوشمندانه ترین خرید آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی را با ایراندخت تجربه کنید.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده محصولات دوماسی از کدام نمایندگی مشاوره بگیریم؟

شما خریدار محترم میتوانید قبل از اقدام به خرید عمده رنگ مو دوماسی، اکسیدان و پودر دکلره دوماسی از مشاوره های رایگان مرکز پخش عمده ایراندخت بهره مند شوید و خرید خود را با خیال آسوده و مطمئن انجام دهید. شما میتوانید با بهره گیری از مزایای خرید آنلاین و صرفه جویی در وقت و انرژی یک خرید ایده آل را تجربه کنید.

جهت خرید عمده پودر دکلره دوماسی چگونه اقدام کنیم؟

اگر شما هم به دنیال خرید عمده پودر دکلره دوماسی هستید، از فروشگاه آنلاین آرایشی بهداشتی ایراندخت بازدید نمایید و این محصول را با تضمین اصالت و کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید. ایراندخت با فروش عمده پودر دکلره دوماسی امر خرید عمده این محصول را برای شما به آسانی مهیا کرده است.

رنگ مو دوماسی به صورت عمده از کجا بخریم؟

فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت که مطرح ترین و معتبر ترین نمایندگی رنگ مو دوماسی در ایران است، با فروش عمده رنگ مو دوماسی، نوید بخش یک خرید اینترنتی مطمئن و لذت بخش برای شما است و امکان خرید عمده رنگ مو دوماسی را برای شما به آسانی فراهم کرده است.

پانوشت: نمایندگی دوماسی، مرکز پخش دوماسی، فروش عمده پودر دکلره دوماسی، خرید عمده رنگ مو دوماسی

4.5/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *