فروش عمده رنگ مو آیون

رنگ موی آیون Ion که تحت عنوان آیون پلکس شناخته شده است، یکی از محصولات جدید و باکیفیت است که با داشتن رنگ های معمولی، مزیت های زیادی دارد. این رنگ موی مرغوب با برخورداری از پیگمنت های گیاهی، باعث شفاف و براق شدن موها میشود. این محصول با بهره مندی از تکنولوژی پلکس، مانع از سوختگی و آسیب دیدن موهای شما میشود. اکثر سالن های آرایشی از این رنگ موی بی نظیر استفاده میکنند. فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت با فروش عمده رنگ مو آیون پلکس، این امکان را برای خریداران عمده فراهم کرده است تا بتوانند این محصول را با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت تهیه کنند و از خرید خود نهایت لذت را ببرند.

فروش عمده رنگ مو آیون در نمایندگی ایراندخت

رنگ مو آیون دارای سه قوطی و دو فاز است. در مرحله اول، رنگ یا فاز اول دو قوطی حاوی مایع غیر چرب استفاده میشود و در فاز دوم کرم احیا کننده مورد استفاده قرار میگیرد. برخورداری از ترکیبات پلکس موجب میشود تا موها براق شوند و از آسیب دیدن تارهای مو جلوگیری شود. این رنگ موی حرفه ای از تولیدات کشور آلمان است و با وجود تکنولوژی های پیشرفته، علاوه بر ایجاد رنگ زیبا روی موها، موجب صافی و احیا شدن آنها نیز میشود. جهت خرید عمده رنگ مو آیون ion به فروشگاه اینترنتی آرایشی بهداشتی ایراندخت، معتبرترین نمایندگی رنگ مو آیون در ایران  مراجعه نمایید .

پس از استفاده از این رنگ موی باکیفیت موهای شما هرگز دچار قرمزی نمیشود و یک رنگ موی طبیعی خواهید داشت. رنگ مو آیون با میزان آمونیاک بسیار کم و کمتر از یک درصد و ویتامین سی غنی شده است که برای آبرسانی موها و حفاظت از آنها بسیار مفید است. رنگ مو آیون با ایجاد حالت شفاف و براق روی موها، زیبایی موهای شما را دوچندان میکند.

فروش عمده رنگ مو آیون

 

خرید عمده  رنگ مو آیون از فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت

یکی از راه های خرید عمده رنگ مو آیون تهیه این محصول از فروشگاه اینترنتی ایراندخت است. این رنگ موی مرغوب با حجم ۱۲۰ میلی لیتر به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. فروشگاه ایراندخت، معتبرترین نمایندگی و مرکز پخش عمده رنگ مو آیون در تهران است و شما میتوانید جهت خرید محصولات آرایشی بهداشتی از این وب سایت بازدید نمایید و سفارش خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت نمایید.

فروش عمده رنگ مو  آیون پلکس به دو صورت آنلاین و حضوری انجام میشود که خرید اینترنتی برای تمامی مخاطبان در سراسر کشور امکان پذیر است که خود میتواند باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شود. این رنگ مو از نظر ترکیبی بسیار پایدار است و مطابق با استانداردهای جدید روز دنیا تولید شده است.  رنگ مو آیون پلکس که یکی از برترین رنگ موهای موجود در بازار است روی مو ثابت میماند و تغییر رنگ نمیدهد. همچنین با بهره مندی از ترکیبات موثر، مانع از خشک شدن موهای شما می‎شود.

بیشتر بخوانید : معتبرترین نمایندگی و مرکز پخش عمده محصولات دوماسی

فروش عمده اکسیدان آیون پلکس

کرم اکسیدان خارجی آیون با برخورداری از انواع روغن های گیاهی، باعث نرم شدن موها و جلوگیری از خشک شدن مو می‎شود. این اکسیدان مرغوب به مو آسیب نمیزند و شما میتوانید با خیال آسوده از این محصول استفاده کنید. اکسیدان آیون دارای مواد موثری است که باعث کاهش سوزش و خارش در پوست سر میشود. این اکسیدان بی نظیر با حجم ۱۰۰ میل در شماره های ۶ و ۹ به بازار عرضه میشود. فروشگاه اینترنتی ایراندخت با فروش عمده اکسیدان ایون پلکس، تلاش بر آن دارد تا با ارائه این محصول بی نظیر با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه رضایت مخاطبان خود را جلب نموده و جایگاه ویژه ای را در بازار به خود اختصاص دهد.  بهترین قیمت عمده اکسیدان آیون را در فروشگاه ایراندخت بیابید.

ویژگی های اکسیدان آیون پلکس

  • عدم آسیب دیدن موها
  • بهره مندی از روغن های گیاهی
  • دارای مواد ضد سوزش
  • مقاومت بالا و کیفیت عالی
  • دارای مواد نرم کننده
  • محصول کشور آلمان
  • ارائه در دو درصد ۶ و ۹

خرید عمده پودر دکلره آیون ۵۰۰ گرمی از فروشگاه ایراندخت

پودر دکلره آیون پلکس یک محصول حرفه ای برای بیرنگ کردن موها است. سالن داران متخصص جهت کسب نتیجه عالی و رضایت بخش از این پودر دکلره استفاده میکنند که بدون آسیب رسانی به موها، راحت و بی دردسر موها را بی رنگ میکند. پودر دکلره آیون بدون ایجاد سوزش و آسیب رساندن به پوست سر، میتواند موها را در کمترین زمان به پایه برساند. پودر دکلره آیون پلکس یک محصول خارجی ساخت کشور آلمان است و برای موهای حساس یک انتخاب مناسب است و با ترکیبات بی نظیر خود و با برخورداری از مواد مغذی، موها را نرم و لطیف میکند.

فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت مفتخر است پودر دکلره آیون پلکس را در دو رنگ آبی و سفید با حجم ۵۰۰ گرم به صورت عمده به مخاطبان خود ارائه کند. اگر شما هم قصد خرید عمده پودر دکلره آیون پلکس را دارید، میتوانید با خرید این محصول از مجموعه ایراندخت با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت، یک خرید به یاد ماندنی و هوشمندانه را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : بزرگترین مرکز پخش عمده محصولات آوایی کجاست؟

ویژگی های پودر دکلره آیون پلکس

  • دارای پلکس جهت جلوگیری از آسیب دیدن موها
  • حاوی مواد محافظت کننده ساختار مو
  • قابلیت روشن کنندگی بدون نیاز به شارژ تا پایه ۹
  • عدم آسیب رسانی به ساقه مو
  • ارائه در دو رنگ سفید و آبی
  • بدون ایجاد گرد و غبار
  • محصول کشور آلمان
  • کیفیت بالا
  • حجم ۵۰۰ گرم

جهت خرید عمده پودر دکلره آیون پلکس میتوانید از فروشگاه ایراندخت، بزرگترین و معتبرترین نمایندگی پودر دکلره دوشس در تهران کمک بگیرید. ایراندخت، بزرگترین مرکز پخش عمده محصولات آیون پلاس است و تلاش بر آن دارد تا با ارائه محصولات مرغوب با قیمت مناسب، یک خرید مطمئن و ایده آل را برای شما رقم بزند.

کسب مشاوره رایگان از مجموعه ایراندخت جهت خرید عمده محصولات آیون

اگر به دنبال خرید عمده محصولات آیون هستید و تمایل دارید قبل از خرید، اطلاعات کامل تر و جامع تری به دست بیاورید میتوانید از مشاوره های رایگان کارشناسان مجموعه ایراندخت بهره مند شوید.  ایراندخت، بزرگترین نمایندگی محصولات آیون در ایران، تمامی انتظارات شما را از خریدی ایده آل و مناسب برآورده میکند.

تماس با ایراندخت™

مشاوره کاملاً رایگان است!


تماس در واتس اپ

جهت خرید عمده رنگ مو آیون چگونه اقدام کنیم؟

یکی از راه های خرید عمده رنگ مو آیون تهیه این محصول از فروشگاه اینترنتی ایراندخت است. این رنگ موی مرغوب با حجم 120 میلی لیتر به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. فروشگاه ایراندخت، معتبرترین نمایندگی و مرکز پخش عمده رنگ مو آیون در تهران است و شما میتوانید جهت خرید محصولات آرایشی بهداشتی از این وب سایت بازدید نمایید و سفارش خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری ثبت نمایید.

برای خرید عمده محصولات آیون از کدام نمایندگی مشاوره رایگان بگیریم؟

اگر به دنبال خرید عمده محصولات آیون هستید و تمایل دارید قبل از خرید، اطلاعات کامل تر و جامع تری به دست بیاورید میتوانید از مشاوره های رایگان کارشناسان مجموعه ایراندخت بهره مند شوید.  ایراندخت، بزرگترین نمایندگی محصولات آیون در ایران، تمامی انتظارات شما را از خریدی ایده آل و مناسب برآورده میکند.

فروش عمده پودر دکلره آیون پلکس توسط کدام نمایندگی انجام میشود؟

فروشگاه آرایشی بهداشتی ایراندخت مفتخر است پودر دکلره آیون پلکس را در دو رنگ آبی و سفید با حجم 500 گرم به صورت عمده به مخاطبان خود ارائه کند. اگر شما هم قصد خرید عمده پودر دکلره آیون پلکس را دارید، میتوانید با خرید این محصول از مجموعه ایراندخت با کیفیت بالا و مناسب ترین قیمت، یک خرید به یاد ماندنی و هوشمندانه را تجربه کنید.

پانوشت: نمایندگی آیون، مرکز پخش آیون، فروش عمده پودر دکلره آیون، خرید عمده رنگ مو آیون

4.5/5 - (4 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *